HEI
Olen 18.v tyttö itselläni on ollut ihottuma jo vauvasta saakka,mutta hoidettavissa hyvin perusvoiteilla ja kortisonilla. Mutta vuosi sitten kesällä ihoni meni kauheeseen kuntoon, tuntuu ettei mikään auta iho hilseilee,punoittaa ja kutittaa syksyllä söin monta antibiootti kuuria ihon tulehdukseen. Nyt hetkeen ei ole tarvinnut kun välillä sisäisesti kortisoneja. mutta iho vieläkin huonossa kunnossa ennen ei ollut naamassa juuri ollenkaan mutta nykyään TODELLA KUIVA JA PUNOITTAVA ei todellakaan ole helppoa kun ihmiset aina tuijottavat-.- itselläkin tosi huono olo ja masentaa.Ei juuri edes huvita lähteä ulos vaikka haluisinki! kävin viimeviikolla suolahuoneessa ja tuntui auttavan edes vähän, jatkossakin menen, kertokaa omia kokemuksia suolahoidoista:). valohoidot eivät olleet hyviä minulle kun iho meni huonoon kuntoon.. KERTOKAA OMIA KOKEMUKSIANNE JA ANTAKAA VINKKEJÄ! KIITOS jo ETUKÄTEEN:)
ATOOPPINEN IHOTTUMA
4
222
Vastaukset
Kokemuksia ja vinkkejä löytyy iholiiton keskustelufoorumista
http://www.iholiitto.fi/keskustelu/atooppinen_ihottuma/- fjtnymn
Sun kannattaisi ostaa seuraavaa tuotetta luontaistuotekauspasta:
Vivisante (entinen Vivida). Erinomainen tuote atopiaan vaikka onkin hintava. Suomalaisten lääkärien kehittämä.
Lisäksi iso annos päivittäin rasvahappoja: omega3, omega6 ja omega9. 3-4 grammaan päivässä.
1-2 avocadoa päivässä. Loistava iholle. - Tyttönen17v
Itelläni meni kauan ennen ku löysin oikeen rasvan ja nyt ainut mikä auttaa, niin 0,1%nen Apolar.. Kesällä just alkaa iho mennä todella huonoon kuntoon.. Välillä siihenki asti että ihosta tulee nestettä ja jää arpia..
- no more
Mullakin nuoresta asti ollut paha atooppinen ihottuma, pahimpana kyynärtaipeissa ja kasvoissa. 15-vuotiaana puhkes pahin vaihe, jollon parin vuoden ajan naama oli niin pahassa kunnossa varsinkin suun ympäriltä, että usein iho vuosi verta, tulehtui ja alko märkimään. Joskus en suostunu käymään edes kaupassa, kun en halunnu että ihmiset tuijottaa. Nyt oon 24-vuotias, ja noi ajat on pelkkä kamala muisto - atooppinen ihottuma vaivaa edelleen, mutta viimeisen 2 vuoden ajan oon selvinny lähes kokonaan ilman lääkkeitä. Eli mulla siis ei ole mitään hoitoneuvoja jakaa, mutta itsellä ikä toi pelastuksen. Ihotautilääkäri kyllä sanoi että lähempänä keski-ikää paha vaihe saattaa tulla takasin, mutta sitä en edes ajattele vielä. Että toivottavasti keskustelun aloittajallakin tilanne helpottaa vielä jossain vaiheessa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .563091Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472881Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242689Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3521772- 711094
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101081Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193951- 44809
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101802Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26800