ATOOPPINEN IHOTTUMA

kyllästynyt atoopikk

HEI
Olen 18.v tyttö itselläni on ollut ihottuma jo vauvasta saakka,mutta hoidettavissa hyvin perusvoiteilla ja kortisonilla. Mutta vuosi sitten kesällä ihoni meni kauheeseen kuntoon, tuntuu ettei mikään auta iho hilseilee,punoittaa ja kutittaa syksyllä söin monta antibiootti kuuria ihon tulehdukseen. Nyt hetkeen ei ole tarvinnut kun välillä sisäisesti kortisoneja. mutta iho vieläkin huonossa kunnossa ennen ei ollut naamassa juuri ollenkaan mutta nykyään TODELLA KUIVA JA PUNOITTAVA ei todellakaan ole helppoa kun ihmiset aina tuijottavat-.- itselläkin tosi huono olo ja masentaa.Ei juuri edes huvita lähteä ulos vaikka haluisinki! kävin viimeviikolla suolahuoneessa ja tuntui auttavan edes vähän, jatkossakin menen, kertokaa omia kokemuksia suolahoidoista:). valohoidot eivät olleet hyviä minulle kun iho meni huonoon kuntoon.. KERTOKAA OMIA KOKEMUKSIANNE JA ANTAKAA VINKKEJÄ! KIITOS jo ETUKÄTEEN:)

4

267

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fjtnymn

      Sun kannattaisi ostaa seuraavaa tuotetta luontaistuotekauspasta:

      Vivisante (entinen Vivida). Erinomainen tuote atopiaan vaikka onkin hintava. Suomalaisten lääkärien kehittämä.

      Lisäksi iso annos päivittäin rasvahappoja: omega3, omega6 ja omega9. 3-4 grammaan päivässä.

      1-2 avocadoa päivässä. Loistava iholle.

    • Tyttönen17v

      Itelläni meni kauan ennen ku löysin oikeen rasvan ja nyt ainut mikä auttaa, niin 0,1%nen Apolar.. Kesällä just alkaa iho mennä todella huonoon kuntoon.. Välillä siihenki asti että ihosta tulee nestettä ja jää arpia..

    • no more

      Mullakin nuoresta asti ollut paha atooppinen ihottuma, pahimpana kyynärtaipeissa ja kasvoissa. 15-vuotiaana puhkes pahin vaihe, jollon parin vuoden ajan naama oli niin pahassa kunnossa varsinkin suun ympäriltä, että usein iho vuosi verta, tulehtui ja alko märkimään. Joskus en suostunu käymään edes kaupassa, kun en halunnu että ihmiset tuijottaa. Nyt oon 24-vuotias, ja noi ajat on pelkkä kamala muisto - atooppinen ihottuma vaivaa edelleen, mutta viimeisen 2 vuoden ajan oon selvinny lähes kokonaan ilman lääkkeitä. Eli mulla siis ei ole mitään hoitoneuvoja jakaa, mutta itsellä ikä toi pelastuksen. Ihotautilääkäri kyllä sanoi että lähempänä keski-ikää paha vaihe saattaa tulla takasin, mutta sitä en edes ajattele vielä. Että toivottavasti keskustelun aloittajallakin tilanne helpottaa vielä jossain vaiheessa :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      105
      1170
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      988
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      91
      739
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      596
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe