Näyttäisi olevan herkku.netissä "vähän" viivettä. Kirjoittamani novelli julkaistiin kuukausia sen jälkeen kun olin lähettänyt sen. Luulin jo, että se jäi jostain syystä sensuroiduksi vaikka ei ollut erityisen väkivaltainen tms. Enpä kyllä peräänkään kysellyt. Viive ei minua haittaa sinänsä, mutta olihan se pitkä ainakin ko. tapauksessa. Mites muilla siellä julkaisseilla?
Herkku.net viive?
4
2137
Vastaukset
- uyyvuy
Viive johtuu yksinkertaisesti siitä että kyseinen sivusto on täysin paska.
Säännöt kieltävät suosittujen novellien lähettämisen, niitä yritetään julkaista ilman korvauksia paperilehdessä (vaikka siihen kysytään lupa) ja novellit on jaoteltu siten ettei sieltä löydä yhtään mitään, ei lukijat ensinkään! - lineanegra
Muakin tää asia vähän kiinnostaa, kun sinne pari kuukautta sitten lähetin kaksi pitkää novellia, eikä ole kuulunut...
- Netti selaaja
Ensin meni itsettydtysfoorumi kiinni ja nyt näyttää tämäkin olevan väsynyt. Itse olen käynyt useimmiten ulkolaisilla sivuilla nykyisin. No seksinovellit.com löytyy jotain, mutta vielä vähänlaisesti
- Lamborgerig
Laitahan linkkiä, jos jotain hyviä ulkomaalaisia sivuja tiedät
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1281214
- 55762
Huonoja uutisia-nyt lähtee höyrylaivat
https://www.ita-savo.fi/ Konkurssiin meni tämäkin yritys. Raja kiinni ja venäläiset turistit puuttuvat. Täällä menee pe36656Ei näytä hyvältä
Kyllä nyt Ähtäriä viedään vesikelkalla. Neuvotteliat untuvikkoja kaikki. Mikko tietty tapansa mukaan loikki puheenjohtaj39566- 73536
Älä itke rakas.
Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...49520Jos vielä toivot...mies...
Saisinpa jonkun merkin sinulta, jos vielä odotat 📝➡️📱 Rohkeus on mennyt jos seurustelet vaikka nykyisin. En halua häi48512- 32510
Dina on valittu virkaan Rovaniemelle
Kemijärven kaupunginjohtaja on pyrkinyt pois Kemijärveltä ja näyttää että näin tulee käymään.26486- 42485