Naapurini sai rakennuslupa ja laajentaa kylppärinsä. Minulla on samanlainen asunto ja halusin tehdä samaa. En saanut 2 vuotta sitten rakennuslupa koska hormit eivät oleet kunnossa. Aattelin että kokeilen uudestaan, mutta nyt Isännöitsijä ei vasta eikä puheenjohtaja. Mitä mä teen...
Isännöitsijä ei vasta puhelimeen
6
268
Vastaukset
- Mene käymään
jos ei vastaa puh.
- jöloitrysd
Vanha sananlasku:
"Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan" - säästäen siivellä...
Miksi matkit naapuria?
Naapurisi on tehnyt varsinaisen työn ja maksanut asiantuntijapalveluista. Sinä ajattelit mennä siivellä. - ertyuiopgbn
Tein sama suunnitelma ja piirrustukset 2010, mutten saanut lupa.. koska hormit ei olleet kunnossa.
- liikaa töitä?
Oletko kokeillut sähköpostia? Tosin ei vastaa siihenkään. Olen elämäni aikana asunut monessakin vuokra-asunnossa. Joka ikisessä on isännöitsijä, kuin ei olisikaan. Nimi kyllä on, mutta ei vastaa mihinkään, ei ota yhteyttä vaikka kuinka pyytää. Ja luonnollisesti ei tietenkään suoraan tavoita millään keinolla. Kerran menin käymäänkin, mutta sanottiin, että ei isännöitsijä ole tavattavissa. Näin siis vuokrataloissa. Aikoinaan äidilläni oli oma asunto-osake. Silloin tavoitettiin isännöitsijä nopeastikin. Tämä oli -80 luvun alussa. Äitini on kuollut, en tiedä kuinka olisi nyt.
- g
Pistä ihan yhteydenottopyyntöä isännöitsijälle.
Minun ymmärtääkseni tuo on asia joka on hallituksella hyväksytettävä jos ihan laajennuksesta kyse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse1084876Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1143972Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2133886Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1202275Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575801987Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801386- 1371364
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1711361En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???5851269- 531145