Suosituksia onnistuneista keittiöremonteista

Lissu_

Täältä kun lukee niin tuntuu että suurimmalla osalla on mennyt keittiöremontit pieleen. No sehän on selvää että remontissa kun remontissa tulee joskus takapakkia, mutta olisi mukava kuulla onnistuneista keittiöremonteista ja suosituksia niiden tekijöistä.

Kalustefirmoja nyt on helppo vertailla, mutta entä ne tekijät!!! Ja meillä kyseessä on siis todellakin keittiöremontti eli kaikki menee pintoja myöden uusiksi. Kuulisin mielelläni suosituksia hyvistä remonttireiskoista ja vielä parempi jos sellainen on löytynyt jonkun keittiöfirman kautta niin saisi koko paketin saman katon alta.

5

587

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lissu_

lisäyksenä vielä, että itseämme kiinnostaa tietenkin suositukset pääkaupunkiseudulla toimivista firmoista, mutta kaikkien muidenkin remontoijien positiiviset kokemukset ovat tervetulleita.

• Itse tehden laminaati (parketti ei minusta oikein sovi keittiöön), kaapistot, laatoitukset, putkityöt, kattopaneelit, jne. Sähkötyöt tuli teetettyä tutulla sähkärillä.

Kun itse tekee, saa mitä tulee. Meille tuli hyvä.

Keittiötoimittajana Ikea. On sen verran lähellä, että sieltä voi sitten käydä hakemassa puuttuvat osat, jos jotain unohtaa tai muuttaa mieltänsä. Laadusta en tiedä, mutta ei ainakaan muutaman vuoden kokemuksella pahemmin repsota mistään.

Sellainen varoituksen sana tosin Ikeasta, että vaikka mallinimet pysyvät samoina, saattaa itse tuote vaihtua takana. Meillä esimerkiksi olisi tarvittu yhdessä vaiheessa lisää jalkalistaa, mutta siinäpä oli sitten väri vaihtunut välissä. Kiva pikku ylläri...

• Trabantti

Täältä Suomi24:lta on aika turha kysellä, koska täällä kirjoitellaan täysin anonyymeina ilman mitään viestihistoriaa tms.. Puoluteetonta tietoa on todennäköisesti aika vähän ja sen seulominen esim. kalustemyyjien mainospuheista tai mustamaalaamisista voi olla vaikeaa. Toki myös asiakkaiden tarinat ovat lähes aina yksipuolinen näkemys asioista.

Suosittelen kysymään jostain sellaiselta foorumilta, jossa on rekisteröitymispakko ja seuraamaan niitä viestejä, joiden kirjoittajilla on ollut muutakin sanottavaa kuin "ostettiin sieltä ja oli hyvä ja halpa, suosittelen!".

• Remppaliisukka..

Pelkkää huonoa olen kuullut pääkaupunkiseudun asentajista ja remonttireiskoista tutuiltani. Meillä on käynyt tuuri ja löysimme hyvän remonttimiehen Varsinais-Suomesta. Onneksi hän on suostunut tulemaan tutunkauppaa meille pari kertaa pidemmän matkan taakse. Tuntemattomille hän tekee vain kotiseudullaan töitä. Mistä päin Suomea olet ap?

Remppamies teki meille kylpyhuoneen, saunan, keittiön ja vessan. Kaikki remontit ovat hänen osaltaan menneet kiitettävästi. Keittiöremontissa vain myyjä oli sössinyt ja tilannut väärää tavaraa. Niitä odotellaan edelleen.

• hyvää ei saa halvall

Otimme tarjoukset Puustellista ja Keittiömaailmasta ja pikku firmasta. Puustelli vei voiton, se hoiti kaiken tarvittavan: lattian, katon, putki-ja sähkötyöt, purun, asennuksen. Ei tarvinnut haalia eri ammattimiehiä mistään. Myyjä oli osaava ja ammattimainen, osasi suositella esim. tosi kätevää roskista. Kalusteissa oli mahdollisus toteuttaa yksilöllisiä leveyksiä ja käteviä ratkaisuja, kuten esim. sokkelilaatikot .Työt etenivät joutuisasti, eikä työn laadussa ole moittimista. Laatikon etulista vaihdettiin mukisematta, kun siinä oli pienehkö virhe. Tietysti joustavat leveydet ja käytännölliset yksityiskohdat maksavat enemmän, kuin täysin vakiomitoitus. Mutta jos tekee remontin vaikkapa 20-30 vuodeksi, onko halvin sittenkään paras. Uskallan suositella Puustellia: aikataulu piti ja työn laatu hyvä, hintaa tuli täysremontille n. 30 000€.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      87
      1514
    2. Toivotko koskaan mies...

Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.
      Ikävä
      114
      1410
    3. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      56
      1230
    4. Svty paska työpaikka

Elekää kukaan hakeku sinne töihin.
      Suomussalmi
      29
      1119
    5. Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta

Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne
      Ikävä
      118
      962
    6. Olisin valmis salaisiin tapaamisiin

Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet
      Intohimo
      46
      918
    7. Onko viisikko aktivoitunut

Taas ruumis !! Viisikko ryskää kukaan ei pärjää
      Seinäjoki
      19
      882
    8. Olisit voinut olla...

....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n
      Ikävä
      65
      797
    9. Olet ihana mies

Mun söpöliini 🙊😘
      Ikävä
      46
      733
    10. YT skoda Transtech

Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..
      Kajaani
      76
      715
    Aihe