Kun tuo sony erkin rymypuhelin ei oikein sovellu minulle activ 17 se on llan pikkuruine n teksteiltään ja täynnä turhaa valikkoa ja toimintaa niin onko jotain y ksinkertaista hyvälä kamerlla varustettua näppäin mallia jota voi näprätä hiukan liikkeessäkin ja huolimattomasti kuten ei oikein voi yhtäkään kosketusnäyttöpuhlelinta. Tätä kirjoitan i padilla ja tässä on hyä näyttö ja toiminta kosketusnäytöllä.
Isonäyttöinen näppäinpuhelin?
4
937
Vastaukset
- Hinta / Laatu
Xperia ARC S on kolmen sadan hintainen, ei enää tehoitaan mikään tykki, mutta upee laite ja hyvä kamera..
Sit löyttyy paljon kallimista hintaluokista
Tossa hinta laatu kohdallaan..
http://www.katshing.fi/kannykka/sony_ericsson/- Ei Jymmärrä.
Kosketus näyttöinen on ARC, tosin iso on se kosketusnäppis..
Miksi ihmeessä pitäis olla oikeat näppäimmet?
- Luovun gsmmästä
Hitto vie eihän koko sony ericsonin näppäinpuhelimia enää saakkaan ! olisi edes sony näppäinpuhelimia. Joutuu varmaan ostamaan jonkin senioripuhelimen ja aivan sama mutta niissäkään ei ole isoa näyttöä kunnon kameralla eli 5mp
- 914
Onhan SE;n näppäinpuhelin vielä myynnissä. Toimii tosin myös kosketusnäytöllä.
http://www.luurinettikauppa.com/sony-ericsson-xperia-black-p-3828.html
Oli vielä jokin aika sitten 50 euroa halvempi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1662159
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu142122- 1091592
- 1261523
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4691321- 811091
- 54941
- 49901
En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita
Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä234824Syntymän ja kuoleman aallot
Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa359815