Completos.com kokemuksia?

ja kannattaako ostaa turbo sieltä?
Ilmoita

Korjaan completos.fi
Ilmoita
no ei tuosta turbon tilaamisesta oo kokemusta mutta ihan fiksun olonen sivu on, kun pystyy maksamaan ostokset matkahuoltoon paketin kätteen saadessa.. ja muutamat kaveritkin on kehunu että tuotteet tulee noppeesti ja asiakaspalvelu on ihan ok
1 VASTAUS:
Palvelu on hyvää mutta varsinkin aftermarketin osat ovat kyllä täyttä kuraa ja vaatii paljon lisätyötä että sopii autoon vaikka onkin mallikohtainen...
+Lisää kommentti
Sama kai mistä sen turbon tilaa. Sieltä mistä halvimmalla saat.
Merkki ratkaisee turbossakin.
Ilmoita
iloinen completos harri sanoi mulle että saat ensviikolla tilaamasi tingeltangelit..en saanu soittaa pärräytin completos härtsälle ja se ei vastannu menin paikan päälle se kaatoi minut iloiselle hartsi pöydälle ja nykäsi mc cordon pöksyt jalkaan ja raiskasi lasikuitu mulkulla tiukkaan lohen punaiseen anukseen persreikkää kutittaa tänä päivänäkin taisi jäädä hartsi möykky uuniin kohoomaan pahemman kerran..mikä nyt neuvoksi yritin sopia härrylin kanssa mutta kun menin juttusille wsoy konjakki pullon kanssa se nykäsi sen kitusiin ja samapeli jatkui tällä kertaa se raiskata mölkytteli minut mukavan korisarjan päällä..ei tullu kiva olo..hauska harsi möyky on nyt kasvanu masussa kävin iloisessa hartsi lapsi ultrassa..hshshs
3 VASTAUSTA:
No sinäpä se vasta hauska kaveri olet. Olet varmaan saanut monesti kuulla kehuja älykkyydestäsikin!!?
Ei saatana kuolin
Onko muitakin raiskattuja? Kertokaa kokemuksianne? En kyllä osta mitään tästä lafkasta!
+Lisää kommentti
Completokselta ei kannata tilata mitään, surkea as.palvelu jne. Tilasin ajovalot, ei ollut varastossa eikä tehtaalla, olen nyt 3 eri kertaa sähköpostilla kysynyt rahoja takaisin, ei mitään vastausta. Tänään lähtee kuluttajariita lautakuntaan valitus. Paska firma, en suosittele tilaamaan mitään. Parasta tässä on se että kyseisiä ajovaloja on edelleen myynnissä tuon firman sivuilla.
Ilmoita
Nähtävästi Completos.fi on konkurssissa. Kannattaa kyllä laittaa kuluttajavalitus työn alle, mutta saattaa olla että jää rahat ja tavara saamatta. Tästä Completos.fi on tullut tunnetuksi: yli 15-vuotta puolivillaisesti hoidettua palvelua ja tyytyämättömiä asiakkaita. Melko ihmeellistä miten pienessä maassa riittää aina vaan vedetettäviä asiakkaita.

Oli muuten v..n hauska tuo räppi!

Itekki olen tuon oppinut kovimman kautta. Ostin kerran, enkä ikinä nähny tavaraa. Tuli kerralla kaksi tilausta Completos.fi -kaupasta. Nimittän ensimmäinen ja viimeinen.
Ilmoita
Kyselin rosteri putkee ko.lafkasta autooni.Yli puolivuotta on mennyt,enkä ole saanut mitään vastausta,vaikka lähetin tiedusteluni molempiin s-posti osoitteisiin.Tulin siihen tulokseen,että ko.paikasta ei voi ostaa mitään,kun tuo alku tiedustelukin näyttää noin lupaavalta.
ÄLKÄÄ VAIN OLKO MISSÄÄN TEKEMISISSÄ TUON PAIKAN KANSSA ! ! !
Ilmoita
tilasin eilen onnistuneesti FK automotiven tankin koriste suojan ja eilen lähti samalla tänne päin tulemaan :) vilkkujen kanssa tosin meni semmoset 1,4 kk
sanoivat että viikonpäästä lähtee,vaan eipä lähteny ja kun sain toimitusjohtajan kiinni puhelimella kertoi että odottavat että josko saksan päässä valmistavat enää kyseistä tuotetta.eli suomeksi sanottuna pelasivat vain aikaa :/ mutta hyllyssä oli kuulema kirkkaita vilkkuja ja sanoin että laittaavat ne niin heti seuraavana aamun tuli..saapi nähdä milloin tulee se bensakorkin suoja lätkä..
Ilmoita
Tankin koriste suojan. Haha ei sitten typerämpää ja rumempaa vekotinta ole olemassa. Olisit edes ostanut aidon.
Ilmoita
suomalaisista puljuista nyt mitään kannata ostaa! ulkomailta saa paaaaljon halvemmalla samat rojut (jenkeistä ja hollannista)
Ilmoita
Mikä olisi hyvä tuning liike Suomessa? Ulkomailta en viitsisi vaivautua tilaamaan, koska englannin taitokin niin heikko.
1 VASTAUS:
ei suomessa ole hyviä liikkeitä

kai sun nyt joku kaveri/sukulainen/tuttu/työkaveri englantia osaa...
+Lisää kommentti
Itse tilasin tammikuussa osia, osa osista saapui parin sähköpostiviestin jälkeen maaliskuussa ja yksi jäi uupumaan, pari kertaa ovat jo sanoneet puuttuvasta osasta että ensi viikolla tulossa mutta kumma on kun osaa ei näy eikä kuulu missään, eivätkä oikeen noihin sähköposteihinkaan tykkää vastailla. En kyllä oikeen suosittele mitään täältä tilaamaan, ensimmäisen tilaukseni satuin saamaan suht nopeasti mutta tämä saa kyllä olla viimeinen tuosta kaupasta.
Ilmoita
Itsellä tubon tilaus kanssa edessä, kun moottorin puolelle on jo kaikki tarvittavat kamat rakennukseen. Ulkomailta en rupea siksi tilaamaan, kun joillekkin on käynyt niin että turbo on ollut sopivasti holsetin nimellä, mutta kappas kummaa kun se on ollutkin kiinalainen halppis turbo. Olkaa tarkkoja jos ulkomailta tilaatte. :/

Minä jos jostain tilaisin niin korkeintaan FIN-Turbo:lta.
Monella muullakin positiivisia kokemuksia kyseisestä firmasta.

Tarkoitus Holset hx40 super 16 pakopesällä alkuun supran väsätä.

Completoksesta en voi puhua hyvää tai pahaa, kun en ole tilannut sieltä yhtään mitään.
Ilmoita
Eipä tuota completoksen toimintaa oikein kehua voi.
Itse tilasin autoon osia joiden arvioitu toimitusaika oli 1-2vko. 5 viikon päästä sitten lähettelin sähköpostia ja kyselin missähän tuote oikein menee, vastausta ei tullut yli viikkoon ja lähtin toisen postin, siihen sitten jopa vastattiin seuraavana päivänä.
Ei kuulemma ollut tilaamaani tuotetta valmistajalla ja kysyttiin kelpaisiko vastaava tuote. Sovittiin sitten että saan erimerkkisen tuotteen saamaan hintaan ja niitä oli kuulemma saatavilla. 3 viikko sitten odottelin vielä niitä ja laitoin tulikiven katkuisen postin jossa kerroin etten kohta enää edes lunasta tuotetta jos se koskaan tulee, seuraavana päivänä sitten tuote oli noudettavissa.

Eli yhteydenpito ainakin sähköpostilla takkua melkoisesti. Logistiikka ei myöskään toimi koska tuntuu siltä ettei kenelläkään ole ikinä mitään tietoa missä päin maailmaa tilattu tuote seilailee.

Ihmettelen suuresti miten kyseinen lafka on pysynyt pystyssä näinkin kauan tuolla toiminnan tasolla.
Ilmoita
Muutaman vuoden välein olen ostellut Completokselta jotain. Ne kerrat kun olen itse hakenut tavaran liikkeestä on homma onnistunut. Jos tilaa verkkokaupasta ja maksaa verkkopankilla, niin sitten saa odottaa. Joskus tulee ja joskus tulee jotain muuta.

Ei pelaa Completos.fi -nettikaupan toiminta ei.
Ilmoita
EI todellakaan kannata tilata yhtään mitään. Asiakaspalvelu on tuntematon käsite ko. puljussa. Tavara on ihan mitä sattuu.
Ilmoita
Jos jotain tilaa, niin älä ainakaan maksa mitään ennakkoon. Tilasin ja maksoin maskin, meni muutama viikko toimituksessa ja auto tuli myytyä pois. Kun maski viimein tuli, palautin sen ja sen jälkeen yhteydenpito loppui täysin. Rahat jäi sinne ja kusetus tänne.
Ilmoita
EIVÄT NÄYTÄ PALAUTTAVAN RAHOJA TAKAISIN TOIMITETUISTA TUOTTEISTA USEISTA PYYNNÖISTÄ HUOLIMATTA, VAROITUKSEN SANA , ÄLKÄÄ MISSÄÄN NIMESSÄ TILATKO KYSEISESTÄ YRITYKSESTÄ MITÄÄN ELLETTE HALUA MENETTÄÄ RAHOJANNE.
Ilmoita
Nämä kommentit vahvistaa sen mitä on omakokemusta.elikkä 10 päivää sitten tilasin ilmanputsarin autooni,ei mitään vahvistusviestiä ole tullut vieläkään,puhelimeen ei vastata,s postiin ei vastata,älkää tilatko tälläisesta firmasta mitään.
Ilmoita
Jatkoa edelliseen.vihdoin vastattiin puhelimeen,vastaus oli että tuotetta ei ole hyllyssä menee 10 päivää.on mennyt 17 päivää mitään ei ole tullut aivan surkeaa toimintaa ei kannata tilata tuolta mitään.
Ilmoita
nyt mennyt kuukausi tilauksesta.sähköposteja laittanu 10 soittanu yhesti.maksoin valitettavasti etukäteen.en aio enää odottaa vaan tilaan toisaalta mutta kyllä vituttaa.älkää tänne laittako rahaa jos olette kokenut samaa jakakaa tänne ettei kukaan enää täältä osta mitään.
4 VASTAUSTA:
Itsekin tilasin tavaraa tuolta ja näyttää vähän siltä että saankohan niitä koskaan sähköpostiin kyllä vastattiin seuraavana päivänä ja yllätys yllätys mitään ei ollu niiden varastossa ja lähtee kuullemma tulemaan alkuviikosta oon nyt oottanu 6 arkipäivää tilauksesta ja jännityksellä ootan että tuleeko koskaan en onneksi oo maksanu sentiäkään ko otin bussiennakon maksutavaksi jos tämä homma ei ala toimimaan pitäs tehdä ilmotus keskusrikos poliisille tästä paska firmasta varastamisesta ja petoksista yleensä joutuu melko pitkäksi aikaa linnaan.....
Miten ihmeessä nämä vitun huijarit ei oo vielä jääny kiinni?
Perun haukkumiseni, asiakaspalvelu oikein asiallista ja tavara tuli luvatussa ajassa (noin 2 viikkoa) ihan ok firma ei valittamista, saattoi vaan käydä tuuri omalla kohdalla kun muilla on ollut paljon huonompia kokemuksia. Jos tilaatte täältä älkää maksako etukäteen ja varautukaa pitkään toimitus aikaan 8-14 arkipäivää. Pitää antaa firmalle mahdollisuus heillä on töissä vain 3 ihmistä ja hyvin pieni varasto eli tilaavat tuotteet ulkomailta.
Tilasin autooni 4.7 madallusjouset.toimitusaika 2 viikkoa.ei oo viellä näkyny.pitkät 2 viikkoa ollu.
+Lisää kommentti
Itse tilasin 3 viikkoa sitten madallusjouset jouset, maksoin etukäteen ja nyt kun luen kokemuksia sivusta niin hieman rupeaa jännittämään... Saapa nähdä tuleeko. En olisi etukäteen.maksanut jos olisin älynnyt ensin kokemuksia lukea sivusta... Toivottavasti tuotteet tulee
Ilmoita
Surkeaa asiakaspalvelua.

13. huhtikuuta tilasin kaksi paria spacereitä. Miltein kahden viikon odottelun jälkeen lähetin sähköpostia kysyen milloin osat mahtavat saapua. Sitten sain vasta tietää, että oli mennyt tehdastilaukseksi ja ne saapuisivat vasta kuluvan viikon lopussa. Vain yksi pari saapui.

Noin viikon ajan yritin useasti soittaa ja laitoin kaksi erillistä sähköpostia. Ei mitään vastausta. Onneksi olin ottanut maksun klarnan kautta, niin olin sitten sinne yhteydessä. He olivat sitten completosiin yhteydessä, ja nyt 15.5. yli kuukausi tilauksesta toinen pari saapui.

En voi suositella yritystä kenellekkään.
Ilmoita
Paska firma ei toimita mitään ajallaan!Loppu pelissä ei saa toimitettua osia!
Ilmoita
Vieläkö tuo pelätty completos harri hoitaa reklamaatioita? Ootteko joutuneet käymään lasihartsiultrassa?
Ilmoita
Hah, juuri olin tilaamassa, mutta päätin kuitenkin hieman googlettaa. Jäipä "competos" ja pettymys sekä "odotusaika" väliin.
Ei tartte ultratratratata, hah hah haa.
Ilmoita
Odotusaika tyypillisesti on juuri se 9kk kun tilailee. Lasihartsiultrassa kannattaa käydä jo aikaisemmin.
Ilmoita
Tilasin osan eilen, toimitettiin jo 2 viikkoa sitten. Suosittelen.
Ilmoita

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Completos.com kokemuksia?

ja kannattaako ostaa turbo sieltä?

5000 merkkiä jäljellä

Rekisteröidy, jos haluat käyttää nimimerkkiä.

Peruuta