eräässä baarissa, rauhallisella olemuksella sain koko aseen, tarjosin paukun ja toisetkin, ase toki jäi hänelle mutta kudit mulle.
Ryypättiin tärpättii, heppu vei aseeen sorille ja mä heitin patruunat Tammerkoskeen.
Minua on uhattu käsiaseella
3
138
Vastaukset
- 7
Korjaan vielä että ihminen oli tappamassa itseään, senveran paikassaÖ
uhkaili aseella:::: tästäki vois kirjottaa kirjan- ent.suomimummo
Niin, ja joku tavan talliainen voisi kirjoittaa oman kuvitelmansa siitä, minkälainen tuleva suomi on, jos jokainen muu kuin sosiaalitoimiston asiakas, ryhtyessään vaikkapa mahdollisen tulevan EU-liittovaltion pörssiyrittäjäksi - ja sitten kuin huomaamattaan - pankkeja huijaten eri puolilla EU:ta, aiheuttaakin vahingossa pankeille niin suuria uhkia, jotta jopa jokaisen suomalaisen on kiltisti ja direktiivien mukaisesti autettava näitä liittopalvelusysteemin pankkirukkoja maksamalla heidän velkaansa vaikkapa pätkätyöpalkasta. Se kuuluu silloin omaan velanottoriskiin. Mutta - sillä ei ole väliä, millä rahalla itse elää, jos itseltä rahat loppuvat.
Voi, voi kun sitä yhteisvastuullisuutta pitää sen verran olla, että autetaan toinen hädästä.
Siis vain pätkätyötä tekevillä on Suomen lain mukaan pakkovelvollisuus maksaa velkansa tälle auttavalle kädelle eli sosiaalilaitokselle - eikä sillä ole väliä, jääkö itselle rahaa elämiseen. Parempiosaiset pääsevät vähintäänkin velkasaneeraukseen, ainakin, jos takana on kunnan tai valtion virka. Joten eihän Suomesta pian löydy kuin työttömiä -edellä mainituista syistä myös johtuen. Ja ongelmat sen kuin paisuvat, eihän ole enää ongelmia, on vain ratkaisuja.
- Tärisevä Jonne
Hieno tarina, Hermanni!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.958176- 1743792
- 533299
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2552551- 482185
- 422035
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?291980- 481912
- 601788
- 191783