Minua on uhattu käsiaseella

11

eräässä baarissa, rauhallisella olemuksella sain koko aseen, tarjosin paukun ja toisetkin, ase toki jäi hänelle mutta kudit mulle.

Ryypättiin tärpättii, heppu vei aseeen sorille ja mä heitin patruunat Tammerkoskeen.

3

138

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 7

Korjaan vielä että ihminen oli tappamassa itseään, senveran paikassaÖ

uhkaili aseella:::: tästäki vois kirjottaa kirjan

• ent.suomimummo

Niin, ja joku tavan talliainen voisi kirjoittaa oman kuvitelmansa siitä, minkälainen tuleva suomi on, jos jokainen muu kuin sosiaalitoimiston asiakas, ryhtyessään vaikkapa mahdollisen tulevan EU-liittovaltion pörssiyrittäjäksi - ja sitten kuin huomaamattaan - pankkeja huijaten eri puolilla EU:ta, aiheuttaakin vahingossa pankeille niin suuria uhkia, jotta jopa jokaisen suomalaisen on kiltisti ja direktiivien mukaisesti autettava näitä liittopalvelusysteemin pankkirukkoja maksamalla heidän velkaansa vaikkapa pätkätyöpalkasta. Se kuuluu silloin omaan velanottoriskiin. Mutta - sillä ei ole väliä, millä rahalla itse elää, jos itseltä rahat loppuvat.
        Voi, voi kun sitä yhteisvastuullisuutta pitää sen verran olla, että autetaan toinen hädästä.

Siis vain pätkätyötä tekevillä on Suomen lain mukaan pakkovelvollisuus maksaa velkansa tälle auttavalle kädelle eli sosiaalilaitokselle - eikä sillä ole väliä, jääkö itselle rahaa elämiseen. Parempiosaiset pääsevät vähintäänkin velkasaneeraukseen, ainakin, jos takana on kunnan tai valtion virka. Joten eihän Suomesta pian löydy kuin työttömiä -edellä mainituista syistä myös johtuen. Ja ongelmat sen kuin paisuvat, eihän ole enää ongelmia, on vain ratkaisuja.

• Tärisevä Jonne

Hieno tarina, Hermanni!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!

Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.
      Tunteet
      95
      8176
    2. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      174
      3792
    3. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      53
      3299
    4. Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?

Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä
      Maailman menoa
      255
      2551
    5. Mistä tiedät, että hän on kiinnostunut?

Kiinnostunut sinusta.
      Ikävä
      48
      2185
    6. Et edes ole vanha ja läski

Kunhan halusin loukata.
      Ikävä
      42
      2035
    7. Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.

Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?
      Ikävä
      29
      1980
    8. Etkö usko teidän

Koskaan päätyvän yhteen?
      Ikävä
      48
      1912
    9. Voisiko näistä

Painaa kirjan. Montakohan sataa sivua tulisi 🤭 ja mikä sen nimi olisi?
      Ikävä
      60
      1788
    10. Tykkään niin paljon

Ja olen tosi surkeana kun mokasin kerta toisensa jälkeen. 😢
      Ikävä
      19
      1783
    Aihe