Niin, ostin tässä MW3 pelin PC:lle, tänään tuli postissa. Nyt kun käynnistän pelin, F-Secure alkaa poistamaan "virusta". Se on sen pelin multi/singleplayer joku käynnistystiedosto. Oon sallinut sen kaikista mahdollisista paikoista, silti se alkaa poistamaan virusta. Sitten steamikin sanoo että: Peli ei ole tällä hetkellä käytettävissä.
Vastaukset 3
- jghxgd
Ota yhteyttä steamiin!
- ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Voi taivas mitä viruksentorjunta ohjelmia te käytättä f secure sehän on raskas epäluotettava pas-ka hommaa hyvä mies esim. avasti
- IT lintu
ongelma tosiaan ei ole MW3 (vaikka aika kauhee paska onkin) vaan ongelma on vieläkin ilkeempi softa nimeltä F-secure. Itse asiassa on mahdollista että pelissäsi on virus mutta se on virus joka on koneellasi (F-secure on ihan onneton tunnistamaan viruksia) mutta on iskeny hampaansa siihen MW3:seen. ATK huolto duunien ajoilta F-Secure veti pohjat virusten keruussa... 250 virusta ja mutua semmoista koneella ja F-securen mukaan kaikki oli kunnossa.
Muitetaan F-secure nimellä fucked secure
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1202502Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???401732Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha6781137- 1081032
- 71982
- 98946
- 48895
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk86809- 94776
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik33756