lailla kieltää ja väkivallan kehdosta lapset muihin harratuksiin
Hävetkää
Potkupallo
4
110
Vastaukset
- -
Kyllä mainittuja lajeja voisi hyvinkin rangaista näistä väkivaltaisista ilmiöistä.
- Olet oikiassa
nuoret saa ihan väärän kuvan urheilusta, kävin katsomassa tuossa joku aika sitten
jääkiekkomatsin ja totesin, että isiltä pitäisi kieltää lasten mukaan otto " sikalaan",
pyydän anteeksi sialta, että nimes pa.kaan sotkin, jalkapalloa en ole katsonut siitä lähtien kun oma poika harjoituksissa kävi ja menin mukaan niin valmentaja " nortti "
poskessa antoi ohjeita ja oli kännin ja krapulan välimaastossa, no onneksi poika vaihtoi lajia ja jätti pa.kan taakseen - kuningasjalkapallo
Eihän sinun niitä tarvi katsoa painu vit-tuun jos ei kiinnosta
- -
Kyse on siitä, että mainitut lajit tuhoavat nuorison. Sitten jonakin päivänä tulet kadulla jonkun lätkäfanin hakkaamaksi, vaikket lajia seuraakaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2317716
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s455210- 594812
- 753468
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162025Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗321961- 311839
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441697- 371639
- 1581452