olen thaimaassa matkustellut paljonkin , mutta nyt ensimmäistä kertaa pattayalle ja haluaisin tietää suomalaisten omistamista hotelleista , mitä suosittelisitte vai onko eroja ? ja joo kyllä haluan tällä kertaa asua suomalais hotellissa. sanon tämän ennen kuin joku rupeaa arvostelemaan miksi haluan viettää lomani muiden juoppojen peräkammarin poikien asuttamassa hotellissa ja etsiä tosi rakkautta suomiruuan ja karaoke iltojen voimalla... näin juuri nyt haluan tehdä ja toivoisin asiallisia kommentteja noista paikoista: sijainti ? hinta/laatu suhde ? sauna / uimaallas ? hyvät ja huonot puolet ? turvallisuus ? katselin noiden kotisivuja niin vaikuttivat aika samanlaisilta paikoilta ? onko joku jostain syystä muita parempi ? ja kiitos asiallisia kommentteja pattayan ensikertalaiselle . kiitos.
Pattayan Suomihotellit
37
3810
Vastaukset
- ei enää ikuna
Miksi haluat viettää lomasi muiden juoppojen peräkammari poikien asuttamassa hotellissa ja etsiä tosi rakkautta suomiruuan ja karaoke iltojen voimalla, sitähän voit tehdä suomessa.
Kaikki suomihotellit ovat erittäin vastenmielisiä jo siitäkin syystä että heillä on keskenään verinen kilpailu. Keinoja kaihtamatta mustamaalataan yrittäjäveljiä ja kerrotaan julkisesti perättömiä juttuja. Hotellin pitäjä on jopa nyrkein käynnyt asiakkaitten kimppuun. Sairaita ne on kaikki, se selviää jo kuuntelemalla heidän juttujaan.- lopi.32
Juuri näin, olet oikeassa.
- Best Corner
Paras joka suhteessa.
- On varmasti paras
Kieroudessa ja ahneudessa, tuo vartti Manne.
Pysy kaukana suomi-hotelleista, ei hyviä ja palvelu ala-arvoista !
Papas-place oli siis oli ainoa hyvä suomi-hotelli !!
Ota majotus muualta ja käy suomi baareissa jos siltä tuntuu !!
Olen käynnyt Pattayalla jo liki 20 kertaa.
Älä pelkää lähteä Pattayalle, on pirun kivaa aina !!!
Majoitusta ensikertalaiselle suosittelen kysymään vaikka Lassin baarista tai Rahtari baarin omistajalta muutaman yön suosituksia ja etsi sen jälkeen itsellesi sopiva vaihtoehto !
Reiskaltakin saa ok huoneita vähäksi aikaa siis pineapple baari soi buakhao !!
River ja make ovat ainakin vähän arveluttavia(home ja tappelut ja rasismit) !
Black horse on näistä suomi-baareista parhaimpia ja Lassi myös siis illan viettona ja kokonaisuutena yleensä suvatsevaista ja lepposaa porukkaa !- Best Corner
Ei kyllä Maken Best Corner ( ent. Blues corner) mitään hometta ole enkä tappeluita ole koskaan nähnyt, enkä rasismia ole huomannut siellä. En kyllä vietä aikaani suomi baareissa Formula 1 kisoja katselen niissä ainoastaan. Riverissa olin kerran kahdella oluella ei sinne koskaan enään täynnä juoppoja juntteja.
- Nytikavariveriin
Voi näitä juttuja! Olen asunut Riverissä kuukauden kerrallaan varmaan kymmenen kertaa. Ihan normi porukkaa on ollut. Jos nyt joku tulee kello 22:30 ravintolaan, niin tietty siellä jo ollaan humalassa - iso osa asiakkaista. Junttejakaan en ole nähnyt! Miten juntin erottaa ei juntista? En osaa sanoa!
Suurin osa asukkaista on Thaimaassa paljon reissanneita. Pöytäkeskusteluissa olen oppinut suunnattomasti asioita jota en itse olisi koskaan oppinut.
Huoneet ovat siniltään betonia ihan kuten kaikissa muissakin hotelleissa. Kun olemme huoneessa laitamme tuulettimen ja ilmastoinnin (n.26 c) päälle. Päivällä parvekkken ovi on auki ja hyttysverkko kiinni. Aivan ihania huoneita! En ymmärrä homejuttuja ollenkaan. Tottakai jos asukki pitää kaikki lävet kiinni niin PAttayan kosketudessa alkaa kaikki haiskahtaa - ihan joka hotellissa!
henkilökuntakin vastaa niikuin sille huudetaan! Olen kohteliaasti tervehtinyt kaikkia joka päivä ja antanut 10 % tippiä. JA WAU! Kyllä on ollut ystävällinen palvelu ja on ollut mukava olla! - rakennus-ammattilaiset
Nytikavariveriin kirjoitti:
Voi näitä juttuja! Olen asunut Riverissä kuukauden kerrallaan varmaan kymmenen kertaa. Ihan normi porukkaa on ollut. Jos nyt joku tulee kello 22:30 ravintolaan, niin tietty siellä jo ollaan humalassa - iso osa asiakkaista. Junttejakaan en ole nähnyt! Miten juntin erottaa ei juntista? En osaa sanoa!
Suurin osa asukkaista on Thaimaassa paljon reissanneita. Pöytäkeskusteluissa olen oppinut suunnattomasti asioita jota en itse olisi koskaan oppinut.
Huoneet ovat siniltään betonia ihan kuten kaikissa muissakin hotelleissa. Kun olemme huoneessa laitamme tuulettimen ja ilmastoinnin (n.26 c) päälle. Päivällä parvekkken ovi on auki ja hyttysverkko kiinni. Aivan ihania huoneita! En ymmärrä homejuttuja ollenkaan. Tottakai jos asukki pitää kaikki lävet kiinni niin PAttayan kosketudessa alkaa kaikki haiskahtaa - ihan joka hotellissa!
henkilökuntakin vastaa niikuin sille huudetaan! Olen kohteliaasti tervehtinyt kaikkia joka päivä ja antanut 10 % tippiä. JA WAU! Kyllä on ollut ystävällinen palvelu ja on ollut mukava olla!Onhan se niin, että terveessä ja ilmastoidussa huoneessa ei ala home haisemaan. Vaikka se olisi umpitila? Suomalaisen nenä on vaan tottunut siihen homeeseen kun sitä on ollu kodissa, päiväkodeissa ja kouluissa koko elämän ajan hengitysilmassa.
- herra 47
River hotellissa asuin kuukauden .Eka huone homeessa (vessan katto ainakin) .Sanoin asiasta ja sain uuden huoneen.Pari paivaa siinä ,siihen tuli vessasta paskan haju.Kolmas huone ok paitsi ilmastointilaite aivan surkea ,piti kovaa ääntä ja sähkölasku oli mielestäni turhan kova.Valitin mutta ei se mitään auttanut.
Muutenkin palvelu oli omistajan vaimolta? huonoa (omistaja kuulemma suomessa)
Tosin tämä "omistajatar" Autti vai Atti lähti jonkun ulkomaalaisen kanssa ulos,joten ota nyt näistä selvää- Siis mitä ???
Sähkölasku ???? Joutuuko riverissä maksamaan sähköstä, kyllä sähkölasku kuuluu hotellihuoneen hintaan normaalisti, ei tietenkään silloin jos on vuokrannut asunnon tai koko talon, mutta hotellissa sähkölasku. Ennenkuulematonta, näin suomipaikoissa huijataan.
- jymäytettykö
Siis mitä ??? kirjoitti:
Sähkölasku ???? Joutuuko riverissä maksamaan sähköstä, kyllä sähkölasku kuuluu hotellihuoneen hintaan normaalisti, ei tietenkään silloin jos on vuokrannut asunnon tai koko talon, mutta hotellissa sähkölasku. Ennenkuulematonta, näin suomipaikoissa huijataan.
Ei ne mitään huijaa. Ei sinne ketään pakoteta majottuun. Itellä luki Kanchanaburissa buwalongin vuokrauskuitissa että aamiainen kuuluu hintaan. kuuluikin, ensimmäisen päivän aamiainen, muut oli lisätty loppulaskuun. Ketään ei huijattu, olin vaan tyhmä ja maksoin siittä. Ei joka aamu olis samanlainen aamiainen kiehtonu, mutta kävin kun luulin kuuluvan hintaan.
- yippijayeee
Onko siellä jotain suomi hostellia? Niinkuin YMCA tyylistä majoitusta? Olisi kiva rentotoutua sellaisessa kohteessa nimittäin! THX beforehand!
- näin se on
Jomtien soi 4, JP-House, se on ainoa "hotelli" joka on suomalaisen omistuksessa pattayalla ja jonka minä tiedän, muut on pelkkiä guest houseja.. ei ole uima-allasta mutta rantaan ei oo ku alle 100m. Todella mukava isäntä ja hyvä sukellusfirma vieressä ja tietenki suomalainen kirjakauppa. paljon siellä golfareita mutta kyllä niidenki kanssa toimeen tulee :) itse olen siellä huudeilla asunut pari talvea sitten 5kk ja voin suositella jomtien soi 4!
- Pekka123
golffarit on tuolla Jp:llä kaikki kaikessa ja osa huoneista homeessa sekä viime talvena ilmastointilaite paskana. Vaihdettiin 2 kertaa huonetta ja sekin tuntui olevan "vaikeaa". No onneksi kulman takana oli hotelli ja hyvä olikin
- rafu66
Jp Paska paikka ja todella huonot huoneet ja ruuat.
- lomillelukemaan
Näinhän se menee?? Ihmetyttää, miksi suomessa hotellit eivät käytä turistien houkuttimena tuota" Kirjakauppa vieressä" slougania.
- soi4
rafu66 kirjoitti:
Jp Paska paikka ja todella huonot huoneet ja ruuat.
Olemme asuneet Pattayalla kymmenissä paikoissa. Oikeastaan kaikki ovat olleet hyviä. JP:llä olemme olleet yhteensä monta kuukautta. Yksiöissä ja kaksioissa. Ei mitään vikaa! laadukas siivous joka päivä. Tottakai joskus joku paikka repsottaa käytönjäljiltä. Suihkuseinät vaikeita jne.
Ravintola on suosittu ja siihen on syynsä.
Aina voi valittaa, mutta JP house on ihan YES!
- 22122
Suosittelen maikan majataloa isäntä oikein mukava samoin asukkaat, ruoka erinomaista minä menen aina pattayalla maikan majataloon..
- falle
Niin, kyllähän "Jakiksessakin" voi budjata ;O)
- rghrhdöltkiyrj
"Rahat pois" mentaliteetti kukoistaa pattyan Suomalaisyrittäjien bizneksissä,,,,
- leenis_xx
Mee tohon jossa keilabileissä lähtee leegot isännältäkin, 555555
- hyjyuik
Siis ihan sama minne menee, jos on sinut itsensä kanssa!
Oon ollu mielestäni "reppureissaaja" viimeiset kakskytä vuotta ja välttänyt suomalaisia matkoillani. En ymmärrä miksiköhän?
Nyt olen havainnut Suomi hotellin olevan tosi yes eikä se alenna arvoani yhtään.
On monenlaisia ihmisiä - oikeasti ihan samanlaisia kuin minä!
Terassilla on käyty hienoja keskusteluja Thaimaasta, kulttuurista, golfista, tytöistä ja vaikka mistä. Samoin yhteys Thai henkilökuntaan on ollut helppo saavuttaa. He havaitsevat välittömästi jos suhtaudut heihin tasa-arvoisen mukavasti :)
Noh - en osaa kauheasti enempää sanoa kuin sen, että Pattayan Suomi paikat ovat ihan OK!- teuvosta
Oletko välttänyt vai vältellyt suomalaisia?
Olen itsekin kiertänyt maailmalla mutta aina kun kuulen suomen kieltä niin menen porisemaan.Kaikki eivät tykkää tästä koska ovat olevinaan maailmanmatkailijoita.
Suomalaisuudessa ei ole mitään hävettävää,päinvastoin. - talousguru
teuvosta kirjoitti:
Oletko välttänyt vai vältellyt suomalaisia?
Olen itsekin kiertänyt maailmalla mutta aina kun kuulen suomen kieltä niin menen porisemaan.Kaikki eivät tykkää tästä koska ovat olevinaan maailmanmatkailijoita.
Suomalaisuudessa ei ole mitään hävettävää,päinvastoin.Voi olla että ei ole hävettävää. Mitä tarkoitat sanoessasi päinvastoin? Suomi on pieni kansa maapallon laidalla, asiat maassa on sekaisin, ja ihmiset kärsivät onnellisena, ja huutavat kun olisivat joskus voittaneet jonkun sodan jotain maata vastaan? Vakuuttelevat toisiaan puhumalla suomalaisesta laadusta?? jota ei arvosta kukaan muu kun toinen suomalainen, jos sekään. Kumman vähän maailmalla tunnetaan maailman kärjessä joka asiassa olevaa pisapärjääjien valtakuntaa? Provosoiko toi media vähän, vai olemmeko oikeasti maailman kärkimaa, joka kärsii joka vuosi edellisen hallituksen toimista? Vai olemmeko pieni apua tarvitseva typerä kansa pitkien ja hankalien kulkuyhteyksien päässä euroopasta? Jaa"a?
- matkailija
Pattiksen hotellitarjonnat voi luokitella moneenkin kastiin yö majoja matkakoteja matkustaja majoja pulipordelleja kokopordelleja sekalaisia sekotuksia on mutta ainuttakaan Hotellia ei ole suomalais omistuksessa. Ainoa joka lähentelee jokin tason hotellia on Jp haus soi nelosella sekä erittäin mukava isäntä joka ei puhele paskoja muista yrittäjistä pattiksella.
Kun olen pattayalla käytän vain yhtä hotellia Grand Hotel pattaya, ei ihan halpa mutta todella hyvällä paikalla, ei suomalaiset maksa vaivaa...
- hyppykuppasille
Mitäs hotlaa se hanuripoika nimimerkki "otapoikahanuriin" suosittaa. Onko hompsuleille omat hotellit, taisi ainakin juuteilla olla sellaisia, ettei tavallinen makkaraa syövä hetero edes uskalla mennä niihin, tarttuu.
- OtaHanuriinPoju
taas lerppatrolli täällä viisauksineen... reppana...
- soikasi
Onko Pattayalla suomi-hotelleja? Itse olen kaksi kertaa käynyt ko.paikassa mutta ei ole tullut mieleen hotellia varatessa että siellä voisi olla suomihotelleja.Mutta hotellithan ovat samanlaisia ympäri maapallon,riippumata siitä kuka ne omistaa.
- PekkaPaa
No nuo ylläolevat jutut ovat hyvää huumoria.
Mutta jos haluat asua Suomi hotellissa, niin ymmärrän hyvin syyn.
Olen itsekin matkustanut maailmaa ristiin rastiin ja vältellyt paikkoja missä törmäisin suomalaisiin.
Mutta Pattayalla asia on toisin. Eläthän keskellä Thaimaata ja kaikki tapaamasi ihmiset ovat Thaimaalaisia.
On luksusta yöpyä hotellissa, jossa henkilökunta on paikallisia, mutt jos on kysyttävää jostakin, niin voit sen tehdä suomenkielellä. Vaikka: "Missä se puukirkko oikein on? Ollaa nyt kolme päivää etsitty!" Vastaus: "Aatami voi sut huomen aamuna heittää sinne. Sopiiko kello 9:00? Maksaa 300 thb.
Eli jatkossakin tulen majoittumaan joko Riverissä tai Jp Housessa ;)- PippelisPuppelisPattis
No se on Puppe tässä hei rakkaat Pattayan ystävät, minäkin olen paljon ihan ristiin rastiin matkustellut ja päätynyt ratkaisuun, että matkustan minne tahansa, niin thutong suomiyhteisön sekaan.
Mitäs tuota paikallisesta nauttimaan kun voi olla myös kotoisasti.
Onhan meillä Espanjan saarilla Irwin kuppila ja kaalikääryleitäkin saa, mutta Thaimaassa ja varsinkin Pattayalla on niin kotoisaa kun Aatami heittää ja on saman henkisiä.
Myös on huomioitavissa mukava seikka että me rakkaat Pattayan ystävät omaamme ystävämme 2010 Pekka Paan joka kaivaa 1,5 vuotta vanhoja juttuja narsistinautintojensa takaamiseksi myös tälle päivälle. - jälleenlerpanpäivä
PippelisPuppelisPattis kirjoitti:
No se on Puppe tässä hei rakkaat Pattayan ystävät, minäkin olen paljon ihan ristiin rastiin matkustellut ja päätynyt ratkaisuun, että matkustan minne tahansa, niin thutong suomiyhteisön sekaan.
Onhan meillä Espanjan saarilla Irwin kuppila ja kaalikääryleitäkin saa, mutta Thaimaassa ja varsinkin Pattayalla on niin kotoisaa kun Aatami heittää ja on saman henkisiä.
Myös on huomioitavissa mukava seikka että me rakkaat Pattayan ystävät omaamme ystävämme 2010 Pekka Paan joka kaivaa 1,5 vuotta vanhoja juttuja narsistinautintojensa takaamiseksi myös tälle päivälle.Lerpanpäivää, lerpanpäivää, taas vietetään...
- Pippelis2010
jälleenlerpanpäivä kirjoitti:
Lerpanpäivää, lerpanpäivää, taas vietetään...
Katsotaanpa miten 10 Pattayan rakasta tänään aktivoituu samaan aikaan, pitävät saman mittaiset tauot ja sitten lopettavat samaan aikaan.
Kunnioitettavaa ryhmäkuria. - pitihänsearvata
PippelisPuppelisPattis kirjoitti:
Myös on huomioitavissa mukava seikka että me rakkaat Pattayan ystävät omaamme ystävämme 2010 Pekka Paan joka kaivaa 1,5 vuotta vanhoja juttuja narsistinautintojensa takaamiseksi myös tälle päivälle.Chiang Main lerppa aloitti päivän trollaukset!
Kehottaa toisia lopettamaan ja kertoo olevansa hiljaa, mikäli palstoilla ollaan hiljaa, mutta kun oli pitkään hiljaista, niin pitihän persläven alkaa trollaus. - ChiangMaiAviomies1
pitihänsearvata kirjoitti:
Chiang Main lerppa aloitti päivän trollaukset!
Kehottaa toisia lopettamaan ja kertoo olevansa hiljaa, mikäli palstoilla ollaan hiljaa, mutta kun oli pitkään hiljaista, niin pitihän persläven alkaa trollaus.Päädyinpä ensikertaa tänään vilkaisemaan antia ja täällähän 2010 taas mellastaa.
Onko palstoilla ollut pitkään hiljaista ?
Mistä päivästä lukien ? - peilijalerppa
ChiangMaiAviomies1 kirjoitti:
Päädyinpä ensikertaa tänään vilkaisemaan antia ja täällähän 2010 taas mellastaa.
Onko palstoilla ollut pitkään hiljaista ?
Mistä päivästä lukien ?Katso peiliin, sieltä löydät mellastajan, persläpilerppa...
- Anonyymi
Nyt vaan uusia perustamaan, matkailijamäärät ovat hurjassa kasvussa ja moni lähtee myös jäädäkseen, koska Suomeen on tunkua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221701
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup161402Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR329982- 61980
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen81833- 66831
- 1770
- 46741
Kysyit firman bileissä..
.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta9671Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin
Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta62658