Firmalle tuli uusi päämies Hollannista ja pitäisi pomon mukaan löytää edullinen rahdinkulettaja Rotterdamin ja Vantaan välille. Schenker ei tule kuulemma kysymykseenkään. Kappaletavaraa viikoittain.
Heittäkää firmojen nimiä ilmoille mieluummin näitä pienempiä toimijoita.
Kappaletavaraa Hollannista
16
3303
Vastaukset
- matikka 4
edulliset rupeaa pikku hiljaa loppumaan,mutta onnea etsintään.Venakot ja Polakit on edullisia eri asia kenen pihoilta kuormat ja mies milloinki löytyy,mutta pääasiahan on,että saadaan menemään edullisesti.
- 1=
SPEED AJAA HALVALLA
- seppalaka
Flowertrucks Oy, Tre. Joka päivä autoja Hollannista Suomeen ja päinvastoin.
- Vilkku katolla
Onkohan Van Der "Vilppi" (en muista oikeeta nimee enää) Waalwijk:s vielä hengis?! Suomee puhuva oman terminaalin omaava hauska veikko.... Sieltä kävi aikoinaan useampikin kuljetusliike noukkimas täytettä kuormaan....
- brossilta kysymään
www.transbros.net
- klakemies
tämän minä jättäisin väliin, kokemuksista.
- nnnnnnnnnnnn,,,,
- warsowan liito elää!
hungarocamion, sovtransavto, pekaes
- flowertrucks
Pitääkö kuskin niellä Hollannin rahti kondomeissa, vai riittääkö, että tavara sujautetaan pyllyyn tullin rajavalvonnan ajaksi?
- t. tullimies
Paa pyllyyn.
- asdc
halpa ja edullinen on kaksi eri asiaa..
- huitu
Ahrens ja Elstera, viron pojat ja polakit.
- Tyytyväinen_asiakas
Yhteistyö kumppanimme suositteli aikoinaan Neele-Vat Finland Oy meille ja olemme olleet erittäin tyytyväisiä heihin. Alunperin Hollantilainen yritys jolla myös tytäryhtiö Suomessa.
Hinnat ovat kohdallaan ja aina aikataulussa. Saat myös oman yhteyshenkilön joka ns "tuntee tarpeesi"
www.neelevat.fi- TJEero
Kyllä tuo Neele on sellainen yritys että kannattaa kokeilla. Erittäin joustavia ja hinnat kohdallaan..
- kyllähuilaapi
O Jylhä.
- Pegga
J Aarnio toi Hollannista tynnyreitä, kysele vinkkiä Jarilta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1113617
- 663257
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342724- 832543
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422154- 972113
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501792Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121716