Uljas Elo Salama Suomala

Kauhistunut

Tiedän, ettei minulla ole oikeutta arvostella toisten ihmisten antamia nimiä. Mutta tällainen nimi löytyi tämän päivän Hesarista kastettujen listalta. Miltä kuulostaa?

9

1110

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tarja

nimi oli Uljas ja ei tullut mieleenikään laittaa sitä lapselleni edes toiseksi nimeksi,mutta jos joku siitä pitää niin...mieheni isän toinen nimi oli sitten Hesekiel eikä päässyt kiertoon sekään....

• miisa

nimi on kyllä aika uhkarohkeasti valittu, mutta toivottavasti poika kantaa sen uljaasti eikä joudu kiusatuksi nimen takia :(

• tapani

Salama on kieltämättä outo nimi. Uljas on nimi paikallaan.

• Anonyymi

Olet viisas herra. Tapani, haluatko pussailla??

• näin?

Lapsen tekoaikana elokuussa on ilmeisesti ollut komea ukonilma, josta muistoksi nimi on annettu.

• minä

nimi Uljas Suomala puuroutuu tosi hassusti kun etunimen lopussa on s-kirjain ja sitten sukunimen alussa myös ul jassu o mala...

Elo-nimen miellän sukunimeksi, ja olisko Salamakin ennemmin sukunimi...

Uljas on aika ällöttävä, mut vanha, varmaan sellanen "kunnon" suomalainen nimi, mutta kauhea!

Olisiko yh-äiti antanu kaikkien 4:n (1.Uljas 2.Elo 3.Salama 4.Suomala) ex-jätkäkavereiden sukunimet pojalleen kun ei tiennyt kuka on isä... =) No ei kai, mut hauska nimi kuitenkin...

• aika

on nimi.
        Meidänkin suvusta löytyy erikoisia nimiä: mm.
        Oma
        Ukko
        Hildur
        Ruusa

• Anonyymi

Kyseinen hekilö on tuttu ja on todellinen alffa uros

• Anonyymi

Tunnen tämän kyseinen herran ja voin sanoa että hän on todellinen suomalainen alffa jätkä ja haista paska kun haukut toisen nimeä tollee

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?

Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos
      Maailman menoa
      381
      5540
    2. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      15
      1542
    3. Onko kaivatullasi ruuvit löysällä

eli himmeä pääkoppa? 🪚
      Ikävä
      106
      961
    4. Miltä se tuntui

Miltä se tuntui, kun ymmärsit minun ikävöineen sinua?
      Ikävä
      78
      851
    5. Minkä biisin omisit sun kaivatulle?

Pieni perustelu olisi kiva. ❤️
      Ikävä
      50
      832
    6. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimaisin ihminen jonka olet ikinä tavannut?
      Ikävä
      41
      823
    7. Asentajako putosi radiomastosta

https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000011707236.html Ihminen on kuollut pudottuaan radiomastosta Tampereen Teiskoss
      Tampere
      44
      812
    8. Haikeaa miten kaikki meni

Ei ole rohkeutta enää nähdä. Koska pelkään, että haavat aukeaa. Ikävä on silti, vaikka en vastannut...tiedät mihin.
      Ikävä
      56
      807
    9. Ne viimeiset kerrat

Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
      Ikävä
      56
      794
    10. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      39