http://www.itviikko.fi/uutiset/2012/02/21/olympus-johtaja-loytyi-kuolleena/201223640/7
Ahistus ja tunnonvaivat ajoivat ilmeisesti Tsutomi-sanin pelastamaan kunniansa.
Olympus-johtajan harakiri
35
245
Vastaukset
- Alkaa olla
koko pulju niin huonolla tolalla, ettei taida kestää tätäkään tilikautta.
Täytyy mennä firmalla todella huonosti jos johtaja päätyy tällaiseen ratkaisuun.- Eiköhän suositella
Samaa Elopille.
- 21/02/2012
Onko sinulla myöhänen sytytys? It viikon uutiset 21.02.2012 päiväyksellä. Vai eikö polla ymmärrä, kun on tässä järjestyksessä 2012.02.21?
- Mitä väliä?
21/02/2012 kirjoitti:
Onko sinulla myöhänen sytytys? It viikon uutiset 21.02.2012 päiväyksellä. Vai eikö polla ymmärrä, kun on tässä järjestyksessä 2012.02.21?
Ei päiväysformaatti paranna yritystä ja sen tuotteita millään tavalla.
- Väliä ja väliä
Mitä väliä? kirjoitti:
Ei päiväysformaatti paranna yritystä ja sen tuotteita millään tavalla.
Ei päiväysformaatti paranna sinunkaan sairasta mieltäsi, kun jatkuvasti roikut täällä
trollaamassa. Minkälaisia ovat hyvät tuotteet? Omistatko itse niitä? Laita niitä hyviä
kuviasi näytille, niin näemme, minkälaisia huippuotoksia saadaan hyvillä välineillä. - Anteeksi kuinka?
Väliä ja väliä kirjoitti:
Ei päiväysformaatti paranna sinunkaan sairasta mieltäsi, kun jatkuvasti roikut täällä
trollaamassa. Minkälaisia ovat hyvät tuotteet? Omistatko itse niitä? Laita niitä hyviä
kuviasi näytille, niin näemme, minkälaisia huippuotoksia saadaan hyvillä välineillä.Nyt meni vähän yli tuo hyökkäyksesi, mistä moinen hepuli?
Onko täällä Olympus-palstalla kaikki kuvaajat noin epätoivoisia? - Älä välitä
Anteeksi kuinka? kirjoitti:
Nyt meni vähän yli tuo hyökkäyksesi, mistä moinen hepuli?
Onko täällä Olympus-palstalla kaikki kuvaajat noin epätoivoisia?Täällä on suht koht normaalia keskustelua, paitsi tuo yksi Oly-öykkäri, joka riehuu täällä ja tunkee p**kaa kalustoluetteloaan kaikki keskustelut täyteen. Antaa sen olla omissa oloissaa, ei siitä kannata välittää, eikä sille kannata mitään vastata. Se on ihan täys sekopää, joka kuvittelee sairaassa mielessään että muut ovat hulluja.
Täällä ollaan kurkkua myöten täynnä sen meuhkaamista, paras vaan yrittää antaa sen olla. Se ei ole edes mikään valokuvaaja, ainuttakaan tekelettään ei kehdannut laittaa näytille, vaikka tahdottiin. Pelkkä trolli se on. - seppuku
Älä välitä kirjoitti:
Täällä on suht koht normaalia keskustelua, paitsi tuo yksi Oly-öykkäri, joka riehuu täällä ja tunkee p**kaa kalustoluetteloaan kaikki keskustelut täyteen. Antaa sen olla omissa oloissaa, ei siitä kannata välittää, eikä sille kannata mitään vastata. Se on ihan täys sekopää, joka kuvittelee sairaassa mielessään että muut ovat hulluja.
Täällä ollaan kurkkua myöten täynnä sen meuhkaamista, paras vaan yrittää antaa sen olla. Se ei ole edes mikään valokuvaaja, ainuttakaan tekelettään ei kehdannut laittaa näytille, vaikka tahdottiin. Pelkkä trolli se on.No missäs sen kalustoluettelo näkyy?
- Anteeksi vaan
Nyt meni vähän yli tuo hyökkäyksesi, mistä moinen hepuli?
Onko täällä Olympus-palstalla kaikki kuvaajat noin epätoivoisia?Väärinkäsitys, luulin sinua seuraavana esiintyvää mielisairaaksi "älä välitä" hyypiöksi.
Vanhana Olympus-kuvaajana en todellakaan ole epätoivoinen, vannon, että saan
omalla kalustollani varmasti yhtähyviä kuvia, kuin sinäkin omallasi. Kyllä hepuli on
kaukana ja tyytyväisyys välineisiin taattu. - Oly-öykkäri
Älä välitä kirjoitti:
Täällä on suht koht normaalia keskustelua, paitsi tuo yksi Oly-öykkäri, joka riehuu täällä ja tunkee p**kaa kalustoluetteloaan kaikki keskustelut täyteen. Antaa sen olla omissa oloissaa, ei siitä kannata välittää, eikä sille kannata mitään vastata. Se on ihan täys sekopää, joka kuvittelee sairaassa mielessään että muut ovat hulluja.
Täällä ollaan kurkkua myöten täynnä sen meuhkaamista, paras vaan yrittää antaa sen olla. Se ei ole edes mikään valokuvaaja, ainuttakaan tekelettään ei kehdannut laittaa näytille, vaikka tahdottiin. Pelkkä trolli se on.Täällä olisi suht koht normaalia keskustelua, jos et jatkuvasti tunkeutuisi tänne. Koska
laitat meille näytille niitä huippukalustollasi otettuja kuvia ? Vai onko sinulla kiire
siellä Erilaisten Frendien kuvauksissa ? - Anteeksi kuinka?
Anteeksi vaan kirjoitti:
Väärinkäsitys, luulin sinua seuraavana esiintyvää mielisairaaksi "älä välitä" hyypiöksi.
Vanhana Olympus-kuvaajana en todellakaan ole epätoivoinen, vannon, että saan
omalla kalustollani varmasti yhtähyviä kuvia, kuin sinäkin omallasi. Kyllä hepuli on
kaukana ja tyytyväisyys välineisiin taattu.Lueskelin tällä palstalla olevia vanhoja viestiketjuja, ja tuo 'Älä välitä' näytti olevan oikeassa. Vaikka kuinka vanha Olympus-kuvaaja oletkin, ei sinulla ollut 'munaa' julkaista yhtään kuvaa nähtäväksi. Uskottavuutesi meni siinä. Suuria puheita, mutta ei tuloksia.
- Öly-öykkäri
Lueskelin tällä palstalla olevia vanhoja viestiketjuja, ja tuo 'Älä välitä' näytti olevan oikeassa. Vaikka kuinka vanha Olympus-kuvaaja oletkin, ei sinulla ollut 'munaa' julkaista yhtään kuvaa nähtäväksi. Uskottavuutesi meni siinä. Suuria puheita, mutta ei tuloksia.
Munat minulla on ollut syntymästäni asti, voin luonnollisesti järjestää teille Olympus-
vihaajille oman valokuvausnättelyn, jos vaan kerrotte, mihin kuviani lähetän. En
ole tullut tänne kehumaan Olympusta paremmaksi, kuin muutkaan merkit, vaan
pyytämään faktaa, mikä on Olympuksen E-5:dessä ja Pro-sarjan Zuikoissa huonoa.
Sössöttäjät vaihtavat heti puheenaihetta, julkaise kuvia, julkaise kuvia. - Eiköhän niitä
Öly-öykkäri kirjoitti:
Munat minulla on ollut syntymästäni asti, voin luonnollisesti järjestää teille Olympus-
vihaajille oman valokuvausnättelyn, jos vaan kerrotte, mihin kuviani lähetän. En
ole tullut tänne kehumaan Olympusta paremmaksi, kuin muutkaan merkit, vaan
pyytämään faktaa, mikä on Olympuksen E-5:dessä ja Pro-sarjan Zuikoissa huonoa.
Sössöttäjät vaihtavat heti puheenaihetta, julkaise kuvia, julkaise kuvia.kuvanjako-sivustoja ole netti pullollaan. Valitse ihan vapaasti ja laita linkki tänne mistä niitä huippu Oly-kuvia löytyy.
Nyt ei sitten enää kelpaa lässytys, kuvat näytille tai pidä turpa kiinni ja laita hame päälle. - Öly-öykkäri
Eiköhän niitä kirjoitti:
kuvanjako-sivustoja ole netti pullollaan. Valitse ihan vapaasti ja laita linkki tänne mistä niitä huippu Oly-kuvia löytyy.
Nyt ei sitten enää kelpaa lässytys, kuvat näytille tai pidä turpa kiinni ja laita hame päälle.Oletko joku Transu vai? Jos minä olen käyttänyt sukkahousuja viimeisen puolivuotta,
niin se johtuu siitä, että erään ravintolaillan jälkeen vaimo löysi ne pikkutakkini taskusta. Minusta on parempi, että pidät itse turpasi kiinni ja häivyt tältä palstalta,
sekä menet takaisin sinne toisenlaisten frendien joukkoon, missä voit loistaa valo-
kuvauksen tiedoillasi. Laita itse kuviasi näytille tai vedä vaikka se hame päähäsi.
Sopiiko, että kysyn, että mikä on sinun asiantuntijan mielestä Olympuksen E-5:ssä
ja Zuiko 12-60mm. vikaa, kun jaksat jatkuvasti roikkua täällä ruikuttamassa? - Heh heh heh
Öly-öykkäri kirjoitti:
Oletko joku Transu vai? Jos minä olen käyttänyt sukkahousuja viimeisen puolivuotta,
niin se johtuu siitä, että erään ravintolaillan jälkeen vaimo löysi ne pikkutakkini taskusta. Minusta on parempi, että pidät itse turpasi kiinni ja häivyt tältä palstalta,
sekä menet takaisin sinne toisenlaisten frendien joukkoon, missä voit loistaa valo-
kuvauksen tiedoillasi. Laita itse kuviasi näytille tai vedä vaikka se hame päähäsi.
Sopiiko, että kysyn, että mikä on sinun asiantuntijan mielestä Olympuksen E-5:ssä
ja Zuiko 12-60mm. vikaa, kun jaksat jatkuvasti roikkua täällä ruikuttamassa?Ja taas tuli kalustoluettelo, kun ei mitään muuta osaa.
Voi uittu että toi on ääliö. - Öly-öykkäri
Heh heh heh kirjoitti:
Ja taas tuli kalustoluettelo, kun ei mitään muuta osaa.
Voi uittu että toi on ääliö.Joo eiks ookkin mahtava kalustoluettelo, oikein kameran runko ja objektiivi. Millä
itse kuvailet? Unelmillasi vai. Osaatko vihdoin sanoa, mikä on Olympuksen E-5:ssä
ja Zuiko 12-60mm. vikana, kun jaksat aina vaan roikkua täällä, eikö sinua mitenkään
saa hoitoon, et näköjään ole mikään mielenvammainen, vaan täysin hullu jankuttaja. - Ja taas
Öly-öykkäri kirjoitti:
Joo eiks ookkin mahtava kalustoluettelo, oikein kameran runko ja objektiivi. Millä
itse kuvailet? Unelmillasi vai. Osaatko vihdoin sanoa, mikä on Olympuksen E-5:ssä
ja Zuiko 12-60mm. vikana, kun jaksat aina vaan roikkua täällä, eikö sinua mitenkään
saa hoitoon, et näköjään ole mikään mielenvammainen, vaan täysin hullu jankuttaja.Kalustoluettelo.
Saatko siitä jotain kicksejä? - Öly-öykkäri
Ja taas kirjoitti:
Kalustoluettelo.
Saatko siitä jotain kicksejä?Siis mielestäsi kameran runko ja objektiivi muodostavat kalustoluettelon. Et siis
todella tajua, että olet TODELLA mieleltäsi sairas. Mitä itse olet mieltä, että kirjoittelusi
on täällä jotenkin tarpeellista. Haisteletko jotain liimoja, vai onko kovemmat kamat jo
mukana? Eiks niistä tule kova kankkunen, kissat tömistävät jalkojaan ja pikkulinnut
karjuvat. - tri x
Öly-öykkäri kirjoitti:
Oletko joku Transu vai? Jos minä olen käyttänyt sukkahousuja viimeisen puolivuotta,
ja Zuiko 12-60mm. vikaa, kun jaksat jatkuvasti roikkua täällä ruikuttamassa?jo on outo tyyppi kun ei tunne kalustonsa heikkouksia
- No mitkä ovat
tri x kirjoitti:
jo on outo tyyppi kun ei tunne kalustonsa heikkouksia
Hyvänä tyyppinä tunteesi omaan kalustoosi?
- tri x
No mitkä ovat kirjoitti:
Hyvänä tyyppinä tunteesi omaan kalustoosi?
Nykyisen leluni puutteet:
-6 kuvaa/sekuntti saisi olla n. 10 kuvaa/sekuntti
- kohina kuriin suurilla herkkyyksillä (12800-102400)
-turha Rate nappi
- HaKe
Olumpuksen taloustilanteesta en tiedä enkä ota kantaa.
Vanhemmat Olyn rungot ovat hmmmm...omanlaisiaan, mutta uusi OM-D on kamera jonka voisin ostaakkin. Ainut peilitön järkkäri jossa on järkeä. - Tiedä sitten..
Useilla jekki-saiteilla tuo OM-D on saanut vähemmän mairittelevan lempinimen 'fiasco'.
- §23werfgb
Tarkoittanet keskustelupalstoja? Voisitko mainita jonkun vakavastiotettavan valokuvaussivuston jolta kyseinen fiasco-määritelmä löytyy?
- se on liian halpa!
Eräällä palstalla fiaskoksi mainittiin kys. kameran suhteen että se on liian halpa.
Muusta ei valitettu... - Käytkö paljonkin
jekki-saiteilla?
- Kuvanlaatu ratkaisee
Joo, lapset leikkii leluillaan. Mutta ne kuvaajat joiden täytyy saada priimaa jälkeä aikaiseksi, nauravat partoihinsa peilittömille.
- kokonaislaatu rules
Peilikamerat jäivät filmiaikaan.
Muutaman vuoden kuluttua sekä Canonilla että Nikonilla on huippukamerat peilittömiä, varustettuina paljon paremmilla ominaisuuksilla kuin peilikamerat tänä päivänä. Ja kaikki nauraa kahden kilon painoisille rungoille, tosin kaikki obiskat käyvät tietysti edelleen joten niihin kannattaa panostaa.
Parempi myöhään kuin milloinkaan. - Ei vielä, pitkään
kokonaislaatu rules kirjoitti:
Muutaman vuoden kuluttua sekä Canonilla että Nikonilla on huippukamerat peilittömiä, varustettuina paljon paremmilla ominaisuuksilla kuin peilikamerat tänä päivänä. Ja kaikki nauraa kahden kilon painoisille rungoille, tosin kaikki obiskat käyvät tietysti edelleen joten niihin kannattaa panostaa.
Parempi myöhään kuin milloinkaan.aikaan.
Kovasti pitää peilittömien kehittyä jotta pääsevät tarkennusnopeudessa ja -tarkkuudessa sekä etsinkuvan laadussa lähellekään oikeaa järjestelmäkameraa..
Lisäksi nopein 'suljinaika' 1/4000 on jotain järkyttävän huonoa. Ei uskoisi että tällaista edes kehdataan tuoda markkinoille. - Akut ei kestä
kokonaislaatu rules kirjoitti:
Parempi myöhään kuin milloinkaan.peilittömissä, koska ei ole oikeaa optista etsintä, vaan ainoastaan sähköinen. Ja se imee akut äkkiä tyhjiin. Toinen vaihtoehto on käyttää sitä takanäyttöä, ja silloin akut menee vielä äkimmin. Ja vakaus on kuvaamisesta kaukana. Eli täyttä p**kaa vielä nämä nykyiset peilittömät. Ehkä joskus 10 vuoden päästä...
- Aku kestää
Akut ei kestä kirjoitti:
peilittömissä, koska ei ole oikeaa optista etsintä, vaan ainoastaan sähköinen. Ja se imee akut äkkiä tyhjiin. Toinen vaihtoehto on käyttää sitä takanäyttöä, ja silloin akut menee vielä äkimmin. Ja vakaus on kuvaamisesta kaukana. Eli täyttä p**kaa vielä nämä nykyiset peilittömät. Ehkä joskus 10 vuoden päästä...
Tämä kommentti osoittaa tämän palstan keskustelun tason.
Eli about 4 väitettä, jotka eivät yksinkertaisesti pidä paikkaansa.
Varmaan jälleen asialla "ammattilainen", jonka nimeä ei kukaan ole koskaan kuullutkaan ja joita tämä palsta on täynnä. - vara-akku mukana?
Akut ei kestä kirjoitti:
peilittömissä, koska ei ole oikeaa optista etsintä, vaan ainoastaan sähköinen. Ja se imee akut äkkiä tyhjiin. Toinen vaihtoehto on käyttää sitä takanäyttöä, ja silloin akut menee vielä äkimmin. Ja vakaus on kuvaamisesta kaukana. Eli täyttä p**kaa vielä nämä nykyiset peilittömät. Ehkä joskus 10 vuoden päästä...
Olet koskaan kuullut sellaista sanaa kuin vara-akku?
- En vieläkään
Ei vielä, pitkään kirjoitti:
aikaan.
Kovasti pitää peilittömien kehittyä jotta pääsevät tarkennusnopeudessa ja -tarkkuudessa sekä etsinkuvan laadussa lähellekään oikeaa järjestelmäkameraa..
Lisäksi nopein 'suljinaika' 1/4000 on jotain järkyttävän huonoa. Ei uskoisi että tällaista edes kehdataan tuoda markkinoille.ole nähnyt yhtään valokuvaa, joka olisi peilillä otettu tai jossa peili tai sen olemassaolo jotenkin näkyisi. Kuvahan ei missään vaiheessa kulje peilin kautta, vaan peili käännetään pois "tieltä" kuvaamisen ajaksi.
- Mirror Lenses
En vieläkään kirjoitti:
ole nähnyt yhtään valokuvaa, joka olisi peilillä otettu tai jossa peili tai sen olemassaolo jotenkin näkyisi. Kuvahan ei missään vaiheessa kulje peilin kautta, vaan peili käännetään pois "tieltä" kuvaamisen ajaksi.
No etpä ole montaa kuvaa nähnyt sitten.
Valmistetaan objektiiveja, joissa kuva tuodaan kennolle peilin kautta:
Mirror Lenses
http://www.photozone.de/mirror-lenses - nikoly
vara-akku mukana? kirjoitti:
Olet koskaan kuullut sellaista sanaa kuin vara-akku?
Mulla on sekä peilillinen täyskenno järkkärirunko että peilitön järkkäri.
Peilillinen vie akkua paljon nopeammin kuin peilitön, joten en oikein ymmärrä tätä keskustelua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.525230- 793756
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3212218Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2661892Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1161752Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain531326Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ951280- 701222
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331197Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2951172