Yüksel ravintola

Nyt ihmettelen

Kuulin huhua että Alin ravintola lopettaa ja veneretkiäkin tehdään entistä vähemmän. Pitävätköhän paikkansa vai onko taas semmonen huhu joka kasvaa kulkiessaan. Olishan se harmi kun suomalaiset tykkää niin molemmista.

17

2460

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vastaus on kysymys

      Vieläkö äitisi kulkee Eerikinkatua?

    • naulajalka

      Totta nuo huhut ovat.
      Ykselin vuokrasopimus umpeutuu marraskuussa tänä vuonna, muuta tietoa ei ole mahdollisesta uudesta paikasta.
      Lisäksi veneretkistä neuvoteltiin ainakin vielä kesäkuun alussa. Homman nimi lienee jotenkin sellainen, että merelle lähtevät veneet pitäisi täyttää lähtöjärjestyksessä ja veneissä sitten onkin kaikenmaalaisia ihmisä.
      Jos jollain on tarkempaa tietoa, kirjoitelkaa ja kertokaa.

      • Paatinpohja

        Sen verran tiedän, että se vuokrasopimus on luvattu hoitaa "kreikkalaisittain".

        Sitä, mitä se tarkoittaa, en tiedä.


      • alit ja palit
        Paatinpohja kirjoitti:

        Sen verran tiedän, että se vuokrasopimus on luvattu hoitaa "kreikkalaisittain".

        Sitä, mitä se tarkoittaa, en tiedä.

        Vai että suomalaiset tykkää? No on se kumma, kun suomalaiset vähentyy Marmariksessa vuosi vuodelta, ja silti pitäisi kaikki palvelut olla suomen kielellä! Kyllä Marmariksessa pärjää ilman Alia, Alin venettä ja ravintolaakin. Ja paljon halvemmalla!


      • josera
        alit ja palit kirjoitti:

        Vai että suomalaiset tykkää? No on se kumma, kun suomalaiset vähentyy Marmariksessa vuosi vuodelta, ja silti pitäisi kaikki palvelut olla suomen kielellä! Kyllä Marmariksessa pärjää ilman Alia, Alin venettä ja ravintolaakin. Ja paljon halvemmalla!

        Niinpä nuo tuntuu vähenevän.Marmaris kuitenkin kauneinta Turkkia ja eiköhän sinne aina Deturin kautta pääse,vaik aurinko/finnmatkat lopettaiskin.


      • ei ikinä seuramatkoi
        josera kirjoitti:

        Niinpä nuo tuntuu vähenevän.Marmaris kuitenkin kauneinta Turkkia ja eiköhän sinne aina Deturin kautta pääse,vaik aurinko/finnmatkat lopettaiskin.

        Jos Marmarikseen lähtee, mihin sitä tarvii jotain Deturia tai muutakaan seuramatkatoimistoa?


      • y6
        ei ikinä seuramatkoi kirjoitti:

        Jos Marmarikseen lähtee, mihin sitä tarvii jotain Deturia tai muutakaan seuramatkatoimistoa?

        Ei seuramatkoja mihinkään tarvikkaan,mutta Marmarikseen pääse niiden kautta halvemmalla.Lentolipun hinnalla saa hotellinkin,melkeinpä samaan hintaan.


      • matkaaja989
        y6 kirjoitti:

        Ei seuramatkoja mihinkään tarvikkaan,mutta Marmarikseen pääse niiden kautta halvemmalla.Lentolipun hinnalla saa hotellinkin,melkeinpä samaan hintaan.

        Olipas uusi tieto!!! Minä kun olen ottanut lennot netistä ja hotellinkin useimmiten netistä tai sitten olen vuokrannut itse asunnon paikanpäältä ja taatusti olen päässyt halvemmalla kuin seuramatkoilla!

        Esim. kuukausi Marmariksessa (lennot noin 300e, Havasbussi 25TL/suunta ja kuukausivuokra noin 250e)


      • Kipasenpa Turkissa
        matkaaja989 kirjoitti:

        Olipas uusi tieto!!! Minä kun olen ottanut lennot netistä ja hotellinkin useimmiten netistä tai sitten olen vuokrannut itse asunnon paikanpäältä ja taatusti olen päässyt halvemmalla kuin seuramatkoilla!

        Esim. kuukausi Marmariksessa (lennot noin 300e, Havasbussi 25TL/suunta ja kuukausivuokra noin 250e)

        matkaaja989 on niitä muita "viisaampia", jotka osaavat ihan itse varata lennot
        ja hotellitkin paikanpäältä. On se niin hienoa!

        Mutta kappas kummaa! Nyt löysin hakemalla netistä lennot Dalamaniin alkaen
        kuus-seitsemänsataa. Ja joutuu vielä vaihtamaan konetta Istanbulissa.
        Detur tarjoaa 22.6. viikon reissua 249 euroa. Suora lento Dalamaniin ja bussikyyti
        päälle. Jos Deturin hotelli ei kelpaa niin voihan sitten Marmariksessa katsoa paremman.
        Joten kyllä se matkatoimiston matka saattaa monelle olla ihan sopiva vaikka
        ei ihan avuton olisikaan.


      • summanmutikalla
        Kipasenpa Turkissa kirjoitti:

        matkaaja989 on niitä muita "viisaampia", jotka osaavat ihan itse varata lennot
        ja hotellitkin paikanpäältä. On se niin hienoa!

        Mutta kappas kummaa! Nyt löysin hakemalla netistä lennot Dalamaniin alkaen
        kuus-seitsemänsataa. Ja joutuu vielä vaihtamaan konetta Istanbulissa.
        Detur tarjoaa 22.6. viikon reissua 249 euroa. Suora lento Dalamaniin ja bussikyyti
        päälle. Jos Deturin hotelli ei kelpaa niin voihan sitten Marmariksessa katsoa paremman.
        Joten kyllä se matkatoimiston matka saattaa monelle olla ihan sopiva vaikka
        ei ihan avuton olisikaan.

        Deturin lento laskeutuu Bodrumiin ei Dalamaniin. Mutta summa summarum tuo omatoimisuudella leuhkinta on naivia. Kun sitten jotain tapahtuu ja tarvitaan apua niin kaikki myös omatoimiset ovat matkatoimiston oven takan ja varmasti ykköspaikalla apua hakemassa on omatoimiset.
        Muutaman kerran itse netin kautta hotelin varanneena voin sanoa homman menneen pieleen. Netti on luvannut ummet ja lammet. Kuvat on olleet vanhoja jne. Suomalaisella matkatoimistolla on aina jonkinmoiset suomalaiset kriteerit mimmoisa hotelleja tarjoaa asiakkailleen. Mutta kun itse summanmutikalla valitsee omatoimisesti niin pieleenmenon vaara on melkoinen.


      • kipasepa turkkiin
        Kipasenpa Turkissa kirjoitti:

        matkaaja989 on niitä muita "viisaampia", jotka osaavat ihan itse varata lennot
        ja hotellitkin paikanpäältä. On se niin hienoa!

        Mutta kappas kummaa! Nyt löysin hakemalla netistä lennot Dalamaniin alkaen
        kuus-seitsemänsataa. Ja joutuu vielä vaihtamaan konetta Istanbulissa.
        Detur tarjoaa 22.6. viikon reissua 249 euroa. Suora lento Dalamaniin ja bussikyyti
        päälle. Jos Deturin hotelli ei kelpaa niin voihan sitten Marmariksessa katsoa paremman.
        Joten kyllä se matkatoimiston matka saattaa monelle olla ihan sopiva vaikka
        ei ihan avuton olisikaan.

        juuri näin. Etsivä löytää halvat lennot. Nyt näytti kyllä kesäkuulle olevan aika hinnakkaita. Mutta kun olen itse matkustanut olen maksanut 240,- - 350,- menopaluu lennoista ja tokikin Istanbulin kautta. Turkish kun ei ole vielä keksinyt lentää Helsingistä Dalamaniin. :( Joskus lento Istanbuliin ja sieltä Onurilla tai AtlasJetilla tuottaa edullisemman tuloksen.

        Mutta tokikin viikon seuramatka äkkilähtönä Aurinkomatkoilla tulee edullisemmaksi ja järkevämmäksi, mutta itselläni kun ei ole ollut mitään tarvetta viikon matkoille.


    • y6

      Meikäläinen kerkii reissuun korkeintaan pariksi viikoksi kerrallaan.Eikä mielestäni 180-200 ekeä viikosta ja jokunen kymppi kahdesta lisää, ole kauhean kallis.Siinä saa myöskin yhdellä varauksella lennot,bussit ja hotellin.Kyllä itsekkin netistä varaan lennot ja hotellit,muttei Turkkiin noilla hinnoilla ole tarvetta.

    • Tuttu

      Kyllä Alin veneretket on Marmariksen parhaita sanoo kuka mitä muuta hyvänsä.Marmaris on myös lomakohteena hyvä kotoinen ja ystävällisiä ihmisiä..Jos ei ole rahaa matkustella täytyy pysyä kotimaassa mutta Turkki on vielä edullinen maa lomailla.

      • Kukaan ei

        takuulla ole niin köyhä, ettei olisi varaa matkustaa Turkkiin.

        Turkki on halpojen ihmisten halpa lomakohde.


    • Lomalle lomamielellä

      Ali etsii ravintolalle uutta paikkaa lähistöltä. Ei siis ole lopettamassa kokonaan ravintolaa. Veneretkiä tehdään ja myös kalastusretkelle pääsee edelleen. Viikon kuluttua Marmarikseen ja veneretkelle :)

      • Kierretään sääntöä?

        Veneretkiin on joka tapauksessa tullut muutoksia, sillä viranomaisille on valitettu veneretkien sisältöjen erilaisuudesta ja viranomaiset ovat ohjeistaneet, mitä palveluja veneretki saa enimmillään sisältää. Kun joillakin menee hyvin, niin on parempi, että kaikilla menee tasapuolisen huonosti..

        Ainakin viikko sitten systeemi näytti toimivan vanhaan malliin, joten uutta sääntöä kierretään minkä voidaan. Kysehän on kuitenkin enemmän retkihintaan kuuluvasta tarjoilusta, ja säännöillä on koetettu saada eri yrittäjät samalle viivalle => asiakkaita jokaiselle yrittäjälle. Säännöt on tehty kierrettäväksi, mutta jos käry käy (esim. on ollut liikaa juomatarjoilua), niin retkiluvat otetaan pois muutamaksi viikoksi. Eikä kenelläkään ole enää kivaa??


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe