Olen lähdössa lennolle jossa käsimatkatavaran koko saa olla 56x25x47cm (laukku pyörineen, kahvoineen jne.. pitää mahtua tuohon mitan sisään) Eli kysymys: voinko ottaa laukun jonka pisin sivu on 57-58cm vai onko kuinka tarkkaa?? Muut sivut alittavat mitan..
Käsimatkatavara
5
516
Vastaukset
- 22
Kyllä pitää mahtua mittojen sisään.
Sitten kun olet kentällä, voi silti olla, että näet, miten tuosta voidaan joustaa, jos koneessa on tilaa. - mnbvcfghiuytr
Riippuu lennosta, yhtiöstä, työntekijästä... Mulla oli sellanen laukku, että piti laittaa se pitkittäin istuimen alle... = istua käpälät laukun päällä.
- en ymmärrä?
tuo on kiellettyä säännöissä vaan laukku pitää mahtua istuimen alle...ei siis jalkatilaan. Miksi et laita laukkua ruumaan? Käsimnatkatavara on käsitavara...ei siis matkalaukku.
- Matkus Taja
Lentokentilla on eraanlainen mitoitettu laatikko, jonne virkailijat voidaan "pudottaa" laukun, eli jos se ei mahdu heidan mittojensa mukaan se hylataan.
- koita mukaan?
Aika läheltä liippaa. Itse varmaan koittaisin viedä mukana. En koskaan ole nähnyt kenenkään joutuvan käsimatkatavaran kanssa kokosyyniin. (Never say never...) Painosta ne on yleensä olleet kiinnostuneita ja harvemminpa edes siitä. Ryanairilla tosin taisi olla hieman eri tapaus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621117Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661077- 481031
Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j373999Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta153912Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717847- 89827
Martina ja jalkapalloilija2
Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?182800Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka51703Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu105699