Eli haluaisin kaveriks jonkun pojan, ja ehkä enemmänkin ajan myötä:
- Eli oon 12 vuotias
- Oon 163cm pitkä
- Painan jotain 50-55 kg :)
- Mull on facebook
- Mull o ruskee/ liilat hiukset
Toss oli vähän tietoo must :D ( mull on toisia ilmotuksii tääl kans jotka on vähä saman tyyppisii) :D
Haluun jonkun pojan laveriks
5
85
Vastaukset
- TrollzPoju98
Moi, mä oon 13v poika. Oon 172 cm pitkä. mul on ruskeet ei ihan lyhyet hiukset vaan semmoset keskipituset. Musta kuulostat hyvältä. Itekkin haluaisin tyttökaverin ja vähän enemmän jos siitä jotain tulee. annatko facen tai sähköpostin nii.pitsä viestii nii voidaan jutella enemmän. mun sähköposti on trollzpoju98@gmail
com
Pistä viestien jos kiinnostaisi..- Tyttövaan
Juu lähetän sähköpostii :)
- Typpii
Tyttövaan kirjoitti:
Juu lähetän sähköpostii :)
Voit laittaa viestii [email protected] toi voi olla väärä mut kannaattaa koittaa fi lopul ku en muista
- Tyttövaan
Typpii kirjoitti:
Voit laittaa viestii [email protected] toi voi olla väärä mut kannaattaa koittaa fi lopul ku en muista
Joo?
- Ihminen007
Tyttövaan kirjoitti:
Joo?
Se on sil com lopul kävin tarkistaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2711112- 488599
- 1375405
- 1443694
- 693608
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353564- 403288
- 572598
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak462144- 281826