makasiini

uteliassssss

MILLLAINEN PAIKKA SE TÄNÄPÄIVÄNÄ ON???

14

1064

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ota ohvia

NO KÄY SIELLÄ !!! TÄ ???

• leprakko

Yhtä tyhmä ku ennenkin, ellei tyhmempikin

• CaroLuna

No johan.....? Perustelu mielestäni ois negan antaessa ainakin kohdallaan, eikä edes liikaa vaadittu kun "leprakkona" kirjoitat.

Ite en oo vielä tsekanna paikkaa, mutta onhan kesää vielä jäljellä ja kauniita päiviä. :) En itseasiassa ole kyllä Makasiiniin tutustunut koskaan aiemminkaan, vaikka olishan tuo aika kultturellinen elämys olettaisin.

• CaroLuna

Upea paikka voinen todeta. :) Huokuu niin erilaista energiaa.

• nimimerkki77

Erilaista energiaa verrattuna esim...mihin? Perusteluja kaivataan!!

• CaroLuna

Vertaus: Mikä tahansa pulju jossa täällä pääset kynnystä etemmäs.

Henkilökohtaisesti olin hyvinkin yllättynyt sisuksesta, joka oli ainakin 3 * sen kokoinen mitä olin kuvitellut. Kaikki asetteilla olleet kuvat, tavarat on onnistunutta kokonaisuutta. Vanhassa ajassa mielestäni huokuu romanttisuus, ja paikka oli hyvinkin Koivunoksia hapuileva.. ellei jopa hyvinkin latomainen. Taian omainen paikka. :) Tykkäsin.

• Katja kakkonen
        CaroLuna kirjoitti:

Vertaus: Mikä tahansa pulju jossa täällä pääset kynnystä etemmäs.

Henkilökohtaisesti olin hyvinkin yllättynyt sisuksesta, joka oli ainakin 3 * sen kokoinen mitä olin kuvitellut. Kaikki asetteilla olleet kuvat, tavarat on onnistunutta kokonaisuutta. Vanhassa ajassa mielestäni huokuu romanttisuus, ja paikka oli hyvinkin Koivunoksia hapuileva.. ellei jopa hyvinkin latomainen. Taian omainen paikka. :) Tykkäsin.

Samaa mieltä CaroLunan kanssa. Joka tykkää vanhasta ja historiallisesta, se tykkää Makasiinista. Viimeksi olimme siellä toukokuussa kuuntelemassa Harri Marstioo, joka myös esiintyi meijän bileissä vuosi sitten. Maksiini on upea paikka! Riihisen Päivi teki kulttuuriteon nostaessaan Makasiinin uudestaan esille!

• Kauhia oli "kahvila"

Voi Päivi, minkä menit tekemään! Vuokrasit makasiinin niille kaljakuppilan pitäjille. Ei sitä paikkaa enään kahvilaksi voi sanoa, tai no, saattaahan sieltä saada kahvia...

• HEIHALOOOO

Voi kele tätäkin juttua..."kaljakuppilan pitäjille""ei voi enää kahvilaksi sanoa" Ootko käynyt? Itse ole ja tuttavani myös. Kahvia otin kera herkullisen juustokakun, lapsille limsaa ja pallojäätelöö. Kyllä ne tuolla isollakirkollakin myyvät kahvilassa viiniä ja siideriä.

• Junttilasta
    • Anonyymi

mitäpas tälle nykyään kuuluu? en ole asunut vuosiin enää koskella. onko vielä toimintaa?

• Anonyymi

Koronaan kuoli.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koronaan kuoli.

oli kuollu jo ennen sitäkin! ei sellanen kahvikuppila pärjää jos muutama päivässä käy

• Anonyymi

kylmillään koko rakennus

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7605
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4193
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3695
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3180
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2866
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      60
      2534
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      54
      2388
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      51