MILLLAINEN PAIKKA SE TÄNÄPÄIVÄNÄ ON???
makasiini
14
1008
Vastaukset
- ota ohvia
NO KÄY SIELLÄ !!! TÄ ???
- leprakko
Yhtä tyhmä ku ennenkin, ellei tyhmempikin
- CaroLuna
No johan.....? Perustelu mielestäni ois negan antaessa ainakin kohdallaan, eikä edes liikaa vaadittu kun "leprakkona" kirjoitat.
Ite en oo vielä tsekanna paikkaa, mutta onhan kesää vielä jäljellä ja kauniita päiviä. :) En itseasiassa ole kyllä Makasiiniin tutustunut koskaan aiemminkaan, vaikka olishan tuo aika kultturellinen elämys olettaisin.
- CaroLuna
Upea paikka voinen todeta. :) Huokuu niin erilaista energiaa.
- nimimerkki77
Erilaista energiaa verrattuna esim...mihin? Perusteluja kaivataan!!
- CaroLuna
Vertaus: Mikä tahansa pulju jossa täällä pääset kynnystä etemmäs.
Henkilökohtaisesti olin hyvinkin yllättynyt sisuksesta, joka oli ainakin 3 * sen kokoinen mitä olin kuvitellut. Kaikki asetteilla olleet kuvat, tavarat on onnistunutta kokonaisuutta. Vanhassa ajassa mielestäni huokuu romanttisuus, ja paikka oli hyvinkin Koivunoksia hapuileva.. ellei jopa hyvinkin latomainen. Taian omainen paikka. :) Tykkäsin. - Katja kakkonen
CaroLuna kirjoitti:
Vertaus: Mikä tahansa pulju jossa täällä pääset kynnystä etemmäs.
Henkilökohtaisesti olin hyvinkin yllättynyt sisuksesta, joka oli ainakin 3 * sen kokoinen mitä olin kuvitellut. Kaikki asetteilla olleet kuvat, tavarat on onnistunutta kokonaisuutta. Vanhassa ajassa mielestäni huokuu romanttisuus, ja paikka oli hyvinkin Koivunoksia hapuileva.. ellei jopa hyvinkin latomainen. Taian omainen paikka. :) Tykkäsin.Samaa mieltä CaroLunan kanssa. Joka tykkää vanhasta ja historiallisesta, se tykkää Makasiinista. Viimeksi olimme siellä toukokuussa kuuntelemassa Harri Marstioo, joka myös esiintyi meijän bileissä vuosi sitten. Maksiini on upea paikka! Riihisen Päivi teki kulttuuriteon nostaessaan Makasiinin uudestaan esille!
- Kauhia oli "kahvila"
Voi Päivi, minkä menit tekemään! Vuokrasit makasiinin niille kaljakuppilan pitäjille. Ei sitä paikkaa enään kahvilaksi voi sanoa, tai no, saattaahan sieltä saada kahvia...
- HEIHALOOOO
Voi kele tätäkin juttua..."kaljakuppilan pitäjille""ei voi enää kahvilaksi sanoa" Ootko käynyt? Itse ole ja tuttavani myös. Kahvia otin kera herkullisen juustokakun, lapsille limsaa ja pallojäätelöö. Kyllä ne tuolla isollakirkollakin myyvät kahvilassa viiniä ja siideriä.
- Junttilasta
Tästäkö on kyse http://www.wanhamakasiini.net/
Sivuston mukaan hyvässä hoidossa on. - Anonyymi
mitäpas tälle nykyään kuuluu? en ole asunut vuosiin enää koskella. onko vielä toimintaa?
- Anonyymi
Koronaan kuoli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koronaan kuoli.
oli kuollu jo ennen sitäkin! ei sellanen kahvikuppila pärjää jos muutama päivässä käy
- Anonyymi
kylmillään koko rakennus
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä411743Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1641637Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701378Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2381316Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2001214- 1281145
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3321127- 781076
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271057Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3141057