Olen pian 28v. parisuhteessa elävä neitokainen Tampereelta. Muutan opiskeluideni päätyttyä heinäkuun alussa Uuteenkaupunkiin; joten olisi mukava tutustua uusiin ihmisiin ja löytää kavereita vaikkapa elokuviin,baariin, konsertteihin/keikoille, lenkille jne.
Haussa on naispuolinen kaveri, josta voisi saada myöhemmin ystävänkin. Helpommin tutustuu varmaankin samassa elämäntilanteessa oleviin naisiin, joilla ei ole lapsia.
Olen luonteeltani iloinen,rauhallinen, huumorintajuinen,ymmärtäväinen, hyvä kuuntelija ja tulen hyvin toimeen erilaisten ihmisten kanssa.
Kaipailisin juttuseuraa jakamaan arkipäivän asioista syvällisempiinkin.
Harrastuksiini kuuluu mm.musiikki, laulaminen, elokuvat, lukeminen...
Otahan yhteyttä sähköpostilla osoitteeseen [email protected] ,mikäli ilmoitus herätti kiinnostuksesi :)
Ystäviä Varsinais-Suomesta/Uudestakaupungista?
dolphin_girl841
0
77
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131458
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881307Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1361067- 68974
- 39917
- 69874
- 97867
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.54852- 75846
Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39784