Pelaako kukaan vanhus COD sarjaa tai BF3:sta ?

40 v reserviläinen

Tuntuu että tuolla MW-verkkopeleissä on ihan lapsia tai teinejä joten meni vähän maku ja hommasin juuri Battlefieldin kokeillakseni onko se hyvä, en vielä ole juurikaan pelannut mutta lupaavalta vaikutti.. Vanhuksilla tarkoitan lähinnä 30 ikäisiä.. MW3:sta pelaan nyt enään Survivalia kun alkoi älytön camperöinti ottaan kupoliin. TDM pitäisi olla TEAM-peli mutta kaikki sinkoilee yksin ja ainoa tavoite on kostaa kuolema eikä puhettakaan taktiikoista tms. Se on varmaan pelin henki? Pelaan illalla myöhään PS3:lla ja jos jotain kiinnostaa yhteispeli varttineemma väen kanssa niin tarttis tehdä jotain ?

6

89

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kalakkuna

Tietokone puolella ainakin pelaa paljonkin, eiköhän siellä ps3 puolellakin joitakin vanhempia pelaajia ole, keskustelupalstojen kautta voi myös sopia nuita privaatti pelejä joihin tulee vaikka vain vanhempaa/tosimaisempia pelaajia esim. konsolifinissä on niitä.
      Tuossa itsekin olisi tarkoitus hommailla tuo bäfä ps3 versiona kohtapuoliin.

• old geek

totta vatussa pelaa ja soon hyvä...

• Psn_id_spurkumies

täällä ois 30v battlefield 3 pelaaja..ja enemmän tuo battlefieldis niitä vanhempia pelaajia on, kuin jossain mw3:ssa

• Kyllä bf3 on paljon 30 ainakin tuos claanissa minkä perustin

• 40v...

Kiitos vinkeistä, pitääpä palata asiaan kun pääsen Suomeen takaisin ja tutustumaan BF3:seen.

• driving tdu2 & gt5

Olen 37v mutta en pelaa näitä pelejä vaan ajopelejä. Joskus harmittaa itseänikin esim. TDU2 pelissä jossa on open world maailma kun pennut ihan varsin tahallaan kolaroivat eivätkä aja siististi. Itse kun yrittää ajaa siististi niin sitten joku tulee miljoona km vauhdilla takakonttiin niin että sinkoutuu pitkälle metsähallituksen puolelle, tässä pelissä ei voi edes valita ketä on ajamassa vaan siellä on ihan ketä tahansa kuten oikeassakin liikenteessä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1816
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1272
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1133
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1017
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      105
      919
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      848
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      761
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      752
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      701
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      683
    Aihe