Tytöt + metallimusiikki?

.-Poika-15v

Löytyykö nykyään enää mistään tyttöjä jotka kuuntelee metallimusiikkia? Tiedetäänkö nuorten keskuudessa suomalaisista metallin huippunimistä kuten mm. stam1nasta tai mokomasta? Haluaisin kovasti myös naispuolista seuraa, ja henk. koht. minun tärkein asia maailmassa on juuri musiikki ja nimenomaan metallimusiikki, joten haluaisin löytää jonkun sievän noin minun ikäisen metallimusiikista kiinnostuneen tytön, mutta kyseisten kriteerien täyttäviä ihmisiä vaikuttaisi olevan nykyään aika vähän. : /

74

2961

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 14girl

      Metalkimusiikin kuuntelija sanoo sievä.. Joo ei kiinnosta semmone, ja jos toi sun kriteeris on, et tytön pitää kuunmella metallia, ni kauan saat odottaa. Metalli on, ei millään pahal, aika hirveen kuulosta. Joten, jos tapaat jonkun kivan tytön, mainitse sille vaan sanalla mistä musast tykkäät, the girl is moore important ;)

      • Mielipiteesi on kaikkien mielipide, eikö vain?

        Onhan noita tyttöjä, jotka kuuntelee muutakin kuin Pitbullia ja jotain muuta trendimusiikkia.

        He vain ovat melko harvassa, koska valtaosa tytöistä kuuntelee juurikin sitä trendipaskaa, koska kaikki muutkin tekevät niin.


      • Anonyymi

        Metalli hirveää=yhtälö ei toimi
        Metalli hyvä musiikki=toimii hemmetin hyvin


    • 16lol

      Metallimusiikkia kuuntelevat tytöt ovat nykyään todella harvassa. Itse kuuntelen lähinnä xtreme metallia ja kavereistani ainoastaan yksi kuuntelee myös metallia. Muut ovat sitten näitä mainstream -musiikin kuuntelijoita vaikkakin olen yrittänyt heikäläisillä kuunnelluttaa heviä niin reaktiot ovat aina olleet melkoisen hupaisia. :P

    • extremehevarii

      Onkos aloittaja koskaan vaivautunut käymään Tuska-festareilla Helsingissä? :) Itse tapasin Kaisaniemessä (kun se vielä oli sielä, nykyään Suvilahdessa) 2009 erittäin ihanan, parikymppisen hevaritytön, mustanpuhuva ja paljon meikkiä käyttävä, mutta laiha, about 170cm pituutta ja aika nättikin, pitkät mustat hiukset tietty. Käytti joskus korsettejakin yms. mutta ei kauheesti, yleensä oli nahkatakkikin talvisin. Ja itse olen siis perus maastohousu-nahkarotsityylinen hevar, enää en seurustele tämän tyypin kanssa mutta ainakin voin sanoa että semmosia tyttöjä löytyy. Mutta käys joskus ihmeessä jollain festarilla, ite suosittelen Tuskaa mutta on Sonispheret yms. muut ihan hyviä. Tuska tänä kesänä eka päivä 29.6 eli parin viikon päästä, sinne vaan. Siellä kyllä näkee kaikenlaisia hevareita, on siellä ainakin viime vuosina ollut paljon myös nuoria tyttöjä mukana. :) Ja bändilista yleensä koostuu extreme metalista, death metalia aika paljon mutta on tänä vuonna esim. Sabatonkin paikalla.

    • Lapland,madness

      Sama ongelma mulla! Ois joku sellanen tyttö vaikka juttuseuraks vaan. :/ metallia paskaksi sanovat yleensä kuuntelevat vain raskaimpia, kuten death ja black metalia. Ei pahalla, mutta siinä on kaks metallilajia jotka ei vois vähempää kiinnostaa.

      • cannibalcorpse<3

        höh, death ja black on parhaita. niitten ymmärtäminen vaan vaatii ihan oikeaa hevarin sielua, ne on niin vastaan ja päinvastasia kaikkea "perinteistä" musaa vastaan kun olla ja voi. rammsteinit ja metallicatkin on vielä perusrokkia rankan death metalin rinnalla.


      • 14girl

        Tomegle: puhun aika monen tytön puolesta, nääs useampi kuuntelee tota "paskaa". Metallia kuuntelevat tytöt todella on harvassa, ja yleensä täällä kyllä puhutaan omasta mielipiteestä ;);) oma mielipiteeni: metallia huonompaa ei ole


      • scfocirjoeirjcoeicj
        14girl kirjoitti:

        Tomegle: puhun aika monen tytön puolesta, nääs useampi kuuntelee tota "paskaa". Metallia kuuntelevat tytöt todella on harvassa, ja yleensä täällä kyllä puhutaan omasta mielipiteestä ;);) oma mielipiteeni: metallia huonompaa ei ole

        Ite tunnen ties kuinka monta rockmusiikkia kuuntelevaa tyttöä jotka eivät siedä Robinia ja Justin bieberiä. Metallistitytöt ovat vähän harvemmassa, mutta niitäkin tunnen. Ovatkin kyllä paljon mukavempia keskimäärin kuin massateinit jotkat kuuntelee jotain poppia tai sitä järkyttävää paskaa nimeltään hiphop...


      • 16lol

        Ai mitenkäs niin. Kuuntelen molempia, death-, ja black metallia. Enkä ole kertaakaan sanonut tai haukkunut muuta metallia paskaksi... Tai sitten se olen vain minä.


      • Lapland,madness
        cannibalcorpse<3 kirjoitti:

        höh, death ja black on parhaita. niitten ymmärtäminen vaan vaatii ihan oikeaa hevarin sielua, ne on niin vastaan ja päinvastasia kaikkea "perinteistä" musaa vastaan kun olla ja voi. rammsteinit ja metallicatkin on vielä perusrokkia rankan death metalin rinnalla.

        Mä olen kumminkin enemmän power- ja heavy metalin puolella...


      • FestivalGuy
        cannibalcorpse<3 kirjoitti:

        höh, death ja black on parhaita. niitten ymmärtäminen vaan vaatii ihan oikeaa hevarin sielua, ne on niin vastaan ja päinvastasia kaikkea "perinteistä" musaa vastaan kun olla ja voi. rammsteinit ja metallicatkin on vielä perusrokkia rankan death metalin rinnalla.

        Oot kyllä niin oikeessa \m/


      • Anonyymi

        Death ja black kohta meni pieleen koska nekin on metallia :)
        Ja ihan hyvää sellasta (siis black metal)


      • Anonyymi

        Täällä 13 tyttö Helsingistä joka kuuntelee metallia, joskus Black metallia.


    • \,,/

      Ite kuuntelen metallimusiikkia ja olen tyttö : ) tosin sitä ei pukeutumisesta huomaa, pukeudun aika normisti.

    • jepjep

      Kannatan tuota festareilla käymistä, siellä varmasti löytyy tyttöjä jotka omaavat samanlaisen musiikkimaun ko sieki :D
      Kyllä se vain jotenkin vaikuttais että metallia kuuntelevia tyttöjä olisi vähemmän. Itse kyllä tykkään metallista enemmän vaikka joskun kuuntelenkin myös ns. massapaskaa :p

    • lettijeesua

      Stam1na on paskaa (mun mielipide)... Mutta ei kauheesti noita tyttöjä jotka kuuntelee heviä ole..(harmi)

      • tyttö -98

        mä oon 14v ja mun lempibändi on Children of bodom ja kyl noi sun luettelemat bändit menettelee pukeudun normisti mut aina mustaan etin aina sunlaista poikaa ja ku kysyy onko sievä nii se on katsojan silmäs;)


      • Anonyymi

        Niin no ei suomesta hirveenä hyvii bändejä löydy (mun mielipide!!) jos ei jotai children of bodomia lasketa joka kohta hajoaa seki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin no ei suomesta hirveenä hyvii bändejä löydy (mun mielipide!!) jos ei jotai children of bodomia lasketa joka kohta hajoaa seki

        Joo ei Suomes kauheesti hyvii metallibändei oo, no Battle Beast, Children Of Bodom (Rest in peace Laiho), sitte Horna on kans hyvä. Amorphis rulaa, tos ne sit tais ollakki. Beast In Black, Mokoma, Stam1na, One Desire, Viikate tms sitte sellasia keskinkertasia. Jotaki hyviä biisejä, mut pääosin en kuuntele.


    • Glam4Ever

      Itte oon tyttö, 15v ja kuuntelen hevii, HC:tä, glamrockii ja kaikkee tuommosta^^

      • Poik 15

        Nice : DD Ottakaamme kaikki hänestä mallia! :P Missä päin Suomea asut, jos saaneen kysyä ? :)


      • punk kari

        Tyttö 14v ja kuuntelen HCtä yms. punkia, en niinkään heviä mutta sekin menee! ;)


      • blondeasd

        Kuis noin, ite oon myös 15v tytsy ja kuuntelen glam rockia, glam metalia ja ehkä vähän heviä (en siis tietenkään kovin mitään rankkaa mut kuitenki)


    • exhevityttö

      Olin joskus ns. "hevari", mutta sitten kasvoin aikuiseksi. Kuuntelin vain raskasta musiikkia ihan normihevistä blackmetalliin, pukeuduin myös gootti/hevityylisesti.

      Kuuntelen kyllä vieläkin heviä jokseenkin (esim. Mokoma on edelleenkin kova sana), mutta musiikkimakuni on yleisesti todella laaja nykyään. Hevari/goottityylisen pukeutumisen lopetin lähinnä siksi, kun tajusin että lähes kaikki nämä hevi/gootti/yms. piirit koostuvat ihmisistä, jotka vain juovat alkoholia pitkät päivät, tupakoivat ja pahimmat käyttää kovempaakin kamaa. Itse haluan menestyä elämästä, joten sai sitten sellaiset porukat jäädä. Näin siis Helsingissä, en sitten tiedä miten muualla. Saattoi tosin nämä hevivuodet olla niitä teiniajan itseään etsimistä.

      Myönnän että minulla on nykyään ennakkoluuloja hevareita kohtaan, tulee automaattisesti mieleen että he ovat tälläisiä "lautakaupungin kulkijoita", jokseenkin surullisia tapauksia. Ennen olin vahvasti sitä mieltä, että mies ei ole mies ilman pitkää tukkaa - mutta nykyään jopa naurattaa hevarimiehissä juuri se, kun pitää pukeutua hevityyliin, kasvattaa pitkä letti ja sitten olla niin kovaa miestä ja huudatuttaa sitä heviä kaikkialla. Minusta tosimies ei tarvitse mitään musiikkia todistaakseen olevansa kova, koko "hevari" -sana on minusta todella halventava. Erikseen ovat nämä miehet jotka näyttävät ulkoisesti fiksuilta ja siisteiltä, mutta kuuntelevat silti heviä - heidän ei tarvitse musiikkillaan erikseen korostaa "kovaa miehisyyttään", vaan he ovat sitä olemukselta. Aikuiset ihmiset eivät käyttydy luokittelemalla itseään johonkin "muotikastiin", mutta teneiltä sen vielä ymmärtää.

      Olen aika varma että saan vihaisia kommentteja tästä, mutta ymmärrän että teinihevarista tämä kommentti tuntuu kamalalta. Tiedän, sillä itse olen ollut samanlainen ja reagoinut niin tälläisiin kommentteihin.

      • MukavaHevari

        Toi sun kommenttsi että kaikki juo ja vetää röökii ja pahimmillaa kamaa on ***** invaliidi, koska itse olen hevari ja kyllä poltan ja juon mut en vedä kamaa ja soitata sitä musaa joka paikassa ja myö pukeidutaan samasta syystä ku pikku tytöt pukeutuu mini hameisiin ja legginsseihin.
        Ja sitä paitsi mun suurin osa kavereista ei kuuntele metallia ja saatana olla anut sen kuuntelija kaveri porukassa ja pukeudun sen mukasisesti.
        Ja plus kaikki mun kaverit sanoo että hevarit on mukavampia kuin räpppärit!!!!


    • jyyjeps

      Ei millään pahalla mutta jokatoisessa kommentissa sanotaan että kaikki kuuntelee tota trendi musaa koska kaikki muutkin kuuntelee, mutta se on kuitenkin ihan paskaa??

      Ei, eihän kukaan oikeasti tykkää housesta tai muusta popista.
      Vittu osa teistä on kyllä sanakareita (Y)

      • True stoori

        monet vierastavat heviä, koska eivät tiedä siitä mitään.


    • musiksmak

      Ite en ainakaan valitsisi seurustelukumppania musiikkimaun perusteella. Tosin antaa mielenkiintosemman kuvan heti ihmisestä, jos se sanoo kuuntelevansa muitakin ku jotain todella mainstream bändejä, mutta musiikkimaku ei oo ehkä ihan se ykkösasia ainakaan mulle. Niin ja tosiaan joistainhan sen musiikkimaun voi periaatteessa nähä ulkoapäin (pukeutuminen) mutta ei läheskään kaikista. Samalla tavalla ku pukeutuminen ei välttämättä liity aatemaailmaan. Esim musta ei varmaan näkis että kuuntelen paljonkin mm punkia.

    • notalwaysthesame

      Miusta ei tosiaankaan huomaa ulkonäöstä sitä, että kuuntelen metallia ja rokkia : D pukeudun ihan tavallisesti. pukeutuminen ja musiikkimaku ei mene käsikädessä omalla kohdallani.

    • Child of Bodom

      Sama juttu täällä. Metallia oon kuunnellut 10-vuotiaasta lähtien, se oli varsinkin 13-vuotiaana kovin juttu ikinä. Nyt 16-vuotiaana musiikkimaku on aika paljon laajempi, metalli kolisee vieläkin kunnolla mutta rinnalle on tullut myös jazz, blues ja muut vastaavat. :) Kyllä meitä "metallistimuijia" löytyy, suurimmasta osasta sitä ei vaan huomaa päällepäin :D

    • Metalli on PARASTA

      Rakastan KISSiä ja Nightwishiä Mul on 3 KISSin levyy ja saan EHKÄ niiden uusimman (ei vielä julkstu) levyn sen nimi on Monster ja sain Nightwishin levyn synttärilahjaks :) ja kuuntelen muutakin välillä youtubesta ja radiosta :)

    • tyttö 99'

      Rokki ja mettalli menee.. ;)

    • kerjutyttö

      Kaikki metalli, rokki ja raskaampi... Rakastan. Ja tyttö todellakin olen. Perus pop/räp on syvältä.

      • FestivalGuy

        Itteeniki vituttaa noi poppi ja kaikelaine räppi, eniten ns "gangsta rap".
        Just mullekkii huudeltiin koulussa kun olin 7-8 ja ne huuteliat oli just noita ns gangstoi. Niitä ku vetää kunnolla turpaan, nii oppivat ettei ryttyillä.


      • FestivalGuy

        Itteeniki vituttaa noi poppi ja kaikelaine räppi, eniten ns "gangsta rap".
        Just mullekkii huudeltiin koulussa kun olin 7-8 ja ne huuteliat oli just noita ns gangstoi. Niitä ku vetää kunnolla turpaan, nii oppivat ettei ryttyillä.


    • Feargirl

      Itsekkin olen etsinyt tyylistäni ihmistä, metallimusiikin kuuntelijaa mitä ei (erikoista kyllä) edes poikien puolelta tunnu löytyvän. Suomalaiset huippunimet tiedossa ja kovassa kuuntelussa - musiikki on iso osa elämääni.

      Tämä " trendimusa " mitä radiossa raiskataan koko ajan... Ei, ei mene mun kaaliin miksi sellaista kuunnellaan vain sen takia että kaikki muutkin tekee niin.

    • ,.-

      tääl ois tyttö joka kuuntelee metallimusiikkia, näkyy useinmiten myös pukeutumisessa. saa lisäillä meseen [email protected]

    • bodomisti

      ite kuuntelen metallia ja oon tyttö. ja oottelen jotain ihanaa hevari-poikaa :)

      • FestivalGuy

        Täällä olis yks. Minkä ikäne oot?


    • -98

      Minäki olen tyttö ja kuuntelen kas kummaa myöskin metallia ja niinku aiemmin sanottiin nii on niitä metallia kuuntelevia poikiaki joskus hankala löytää ei nimittäin ole tullu vastaan yhtäkään. Joten olis ihan kiva jutella jollekkin joka tykkää samasta musiikista ihan sama oliko tyttö vaiko poika sillä en tunne ketään joka pitäis metallista, tutut kuuntelee vaan poppia, amispoppia ja jotaki teknoa tai sen tapasta.

      • lifemocker

        krhm hevi/metallipoikia kun on about 5-6 kertaa enemmän kuin hevi/metallityttöjä, että naisillehhan tämä on unelmatilanne kun heillä on varaa valita!


      • TrueHeviGirl
        lifemocker kirjoitti:

        krhm hevi/metallipoikia kun on about 5-6 kertaa enemmän kuin hevi/metallityttöjä, että naisillehhan tämä on unelmatilanne kun heillä on varaa valita!

        Ja lifemocker pidä vaan suus kiinni kun et asioista tiedä MITÄÄN. Tuo oli taas kerran näitä sinun arvailujas ja yleistämisiäs..


      • lifemocker
        TrueHeviGirl kirjoitti:

        Ja lifemocker pidä vaan suus kiinni kun et asioista tiedä MITÄÄN. Tuo oli taas kerran näitä sinun arvailujas ja yleistämisiäs..

        katseleppa sinäkin ympärillesi jokunen vuosi niin tiedät asioita, eikä sun tarvitse arvailla ;)


    • hevitytsy99

      vm-99 hevarityttö ilmoittautuu!

      Kuuntelen heviä aika laidasta laitaan, ihan Nightwishistä ja Epicasta Deathiin ja Carnifexiin.
      Kuuntelen jonkun verran myös rock- musiikkia, mutta nykyään heviä pääasiassa.

      Suomalaisista parhaita ovat Turmion kätilöt, Mokoma, Moonsorrow, Finntroll

      Omistan pari bändipaitaa ja rock- henkistä vaatetta. Mutta ei mua ihan heti tunnistas metallimusiikin kuuntelijaksi.

      Hevityttöjä voi tosiaan löytää tuolta tuskasta.... itse en siellä tosin ole vielä päässyt käymään :(

      Kiva että hevaripoikiakin löytyy! Mun luokalla kaikki pojat kuuntelee jotain Nicki Minajia...
      oon luokkani (kenties kouluni) ainoa hevari ja kaikki tietävät sen, joten mua vähän syrjitään ja katotaan vähän ´pahalla katseella´. Aina välillä mulle tullaan vihjailemaan että olisin epänormi, satanisti tai jtn... Muilla kokemuksia?

      • lifemocker

        kokeilkaapa nummirokkia. pieksää tuskan 100-0


    • Viljapelto

      Oon 14 v tyttö ja kuuntelen lähinnä 70- ja 80-lukujen rockia ja poppia ja jonkun verran progea ja glamrockia. Esim The Smiths, Focus, Lou Reed ja David Bowie. uudemmista The Crashia. En kuuntele heviä, mut vanha ja kevyempi Led Zeppelin menee :) Nykypopitus on levy yhtiöiden tapa koulia rahaa, ei muuta. Siitä puuttuu laskelmoimattomuus, inspiraatio ja oikeastaan kaikki mistä hyvä musiikki on tehty.

      • lifemocker

        miten tämä sun viesti nyt liittyy tytöt metallimusiikki ketjuun?


      • .vittumikä pelle..
        lifemocker kirjoitti:

        miten tämä sun viesti nyt liittyy tytöt metallimusiikki ketjuun?

        Miten sä Lifemocker liityt nuorten palstalle ja tytöt-kysymykseen??


      • lifemocker
        .vittumikä pelle.. kirjoitti:

        Miten sä Lifemocker liityt nuorten palstalle ja tytöt-kysymykseen??

        miten sä liityt mun kommentteihin nuorten palstalla?


      • Viljapelto
        lifemocker kirjoitti:

        miten tämä sun viesti nyt liittyy tytöt metallimusiikki ketjuun?

        Kysyttiin, että onko metallia kuuntelevia tyttöjä..? Toi on mun vastaus, päättelepä siitä.


      • lifemocker
        Viljapelto kirjoitti:

        Kysyttiin, että onko metallia kuuntelevia tyttöjä..? Toi on mun vastaus, päättelepä siitä.

        mutta ethän sä kuuntele metallia...


      • Viljapelto
        lifemocker kirjoitti:

        mutta ethän sä kuuntele metallia...

        Sherlock!


      • mitä ******
        lifemocker kirjoitti:

        miten sä liityt mun kommentteihin nuorten palstalla?

        Lifemocker miksi et vastaa kun kysytään? Yrität vain selittää jotain ihmeen vastakysymyksiä...hehheh


    • tyttö

      täällä on 14 vuotias tyttö joka kuuntelee esim bullet for my valentinea ja metallicaa.

    • rock ja metalli<3

      Olen 16v tyttö ja ite kuuntelen, rockii ja metallii laidasta laitaan (;

      • Metal <3

        Mistäs päi oot? = )


    • 25vjauuuz

      15v kuunnellu death ja black metallia subgenret. Lyhyt siisti letti nahkatakki ja näkee että rautaa on nostettu hyvän maun rajoissa.
      Enää ei oo moneen vuoteen tarvinnu ulkoisesti tyrkyttää musiikkimakua ulkoisella olemuksella vaan se metalli asuu sydämmessä eikä mun vaatteissa(kesti kyllä 20v asti tajuta se. Kummasti ihmiset alko sen jälkeen lähestyy positiivisemmalla tavalla ja naisten asenne samalla ku ei tyrkytä sitä musaa niille, vaikka se perkeleen tärkee asia onkin mulle ja kaikille metallimusiikin ystäville.
      Kyllä ne tytöt kuunneltavasta deathmetallista tykkää jos asian esität oikein. Ei niin, että soitat mayhemiä ihastukselles kännissä volat kaakossa ja alat mossaamaa ja lyöt pääs pöydänkulmaan ja kaadat juomat molempien päälle :D nimim. kaiken kokenu

      • Anonyymi

        Niin ja mun eno, äitini veli, mua 26 vuotta
        vanhempi, hurahti jo 70-luvulla Black
        Sabbathiin, ja samaahan minäkin olen
        kuunnellut tänä vuonna jo 22 vuoden ajan.

        Black Sabbath on perusheviä, ei mitään
        sen kummempia kikkailuja. Synkkää
        ja sekopäistä kylläkin, mutta viihdyttävää.


    • 14w

      Slipknot, mushroomhead, avenged sevenfold...onhan näitä :3

    • Tyttö99

      Mie kuuntelen myös paljo rokista metalliin

      • Anonyymi

        Varmaan sitten iskee The Beatles ja The Rolling Stones. 😏


    • metall1

      Tytöt eivät pahemmin heviä tai muuta semmosta kuuntele... Itse tunnen kaks tyttöä (toinen yläasteella toinen lukiossa) jotka kuuntelee rockia, glamis, punkkia ja jonkun verran vähä rankempaa rockia. Hekään eivät kyllä minkään children of bodomin maailman ole päässeet, toisinkuin minä. Rehellisesti et itseni misäkdi ketään hevarityttöä ol löytäny. Tykkään perus heavy metallista, speedistä ja powerista, goottimetalli kans menee hyvin samoin death metalli. Industrial metal ja nu metalki menee riippuen bändistä. Black metal on oikeedtaan sinoo joka ei iske nii hyvin ku nuo muut.

      • 25vjauuuz

        Black metal vaatii vuosien kokemuksen


      • Anonyymi

        Kyllähän ne Spice Girlsien Geri Halliwell ja
        Emma Bunton olivat söpöjä seksikkäitä
        ilmestyksiä jo vuonna 1996, ja ovat edelleen
        vielä nyt jo keski-ikäisinä naisina. 🧡🧡🧡🧡🧡


    • metallilapsi

      Vanha topic, tiiän, mut pakko kommata jtn.
      Kuuntelen itse metallia, mutta se on lähinnä 'kevyttä' (Amorphis, Nightwish, Apocalyptica, Children Of Bodom) ja niiden lisäksi menee Metallica ja Tuoni.

    • Anonyymi

      Se mitä tykkää kuunnella on jokaisen oma henkilökohtainen asia eikä mielestäni kuulu kenellekään ja se että pitäisi näyttää siltä mitä kuuntelee on pahinta feikkaamista ja osoittaa lapsellisen henkisen tason.

    • Anonyymi

      Tuntuu että useimmat 13 - 16 - vuotiaat pojat
      kuuntelee räppimusiikkia ja kulkevat huppareissa
      ja lökäfarkuissa. Kunnon vanhan ajan rock and roll
      musiikkia ei näköjään enään tänä päivänä edes
      arvosteta. Ja hevimusiikkikin on enimmäkseen
      sitä black metal metelöintiä, vaikka itse olen
      ahkeraan kuunnellutkin hevimusiikkia tänä vuonna
      jo 30 vuoden ajan.

      Useimpien suomiräppäreiden tekstit ovat pelkkää
      angstia ja itkuvirren veisaamista, voisivat tehdä
      iloisempia ja humoristisempia biisejä, Raptoria
      sentään jaksaa näin 30 vuoden jälkeenkin kuunnella
      ja fiilistellä. Ikävä kyllä. räppimusiikin kulta-aika
      tuli ja meni silloin 1980- ja 90-luvun vaiheessa.

      • Anonyymi

        niin oli metallinkin kultakausi kasarilla ja ysärillä. oikeestaan seitkyt ja kaheksankyt luvulla. on sitä kakstuhatkymmen luvulta pari hyvääkin bändiä tullut, mutta harvempi.


    • Anonyymi

      Metallica on hyvä:) kuunnelkaa kaikki enter sandman ja oon tyttö 13v

    • Anonyymi

      Iron Maiden o paras

    • Anonyymi

      Ite oon 15v tyttö ja kuuntelen metallii. Sen kyl myös huomaa musta. 2 frendin kaa soitetaan myös "bändinä" metallia ja muuta sellasta.

      • Anonyymi

        Ja neki siis molemmat tyttöjä, mun ikäsiä


    • Anonyymi

      Kyllä niitä löytyy esim. Bändien keikoilta, tai vaikkapa musiikkifoorumeilta (kukaan ei tiedä).
      Useimmat ihmiset kuuntelee nykyään vaan jotain mainstreamia, mutta kyllä niitä metallifanejakin on. Tiiän pari jotka kuuntelee death metallia ja tällasta.

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1036
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      967
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      714
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe