Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Varmasti Kreikkaan

Taas mennään

Kosille jälleen heinäkuussa kolmeksi viikoksi. Aivan sama mitä ja mikä siellä maksaa. Haluan rauhaa, lepoa rannalla, hyvää palvelua ja etenkin hyvää paikallista ruokaa mikä on edullisempaa kuin "kansainvälinen" ruoka.
Olen käynyt Kreikassa vuodesta 1987 ja jatkan matkustamistani sinne. Minä piut paut välitän kriisistä. Kyllä tällä maapallolla kriisejä riittää jos jonkinmoisia joka kolkassa. Aina ei voi tyydyttää kaikkien mielipiteitä ja toiveita.
Kyllä tietämättömiä nurisijoita riittää.
Minulle loma ei ole lomaa, jos hengailen kotinurkissa. Haluan lomani ajaksi pois kotiympäristöstä.

Hellurei ja hyvää kesää!

16

462

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yiannis

      Asiaa!

    • terkut Nidristä

      Hyvää matkaa! Tultiin juuri Lefkkselta takaisin.Kaikki toimi ihan niinkuin ennenkin. Ei mitään ongelnia missään. Kreikkalaiset ystävällisiä kuytn aina.

    • Silmät auki

      Juuri Kreikan "saarihyppelyltä" palanneena voin kertoa, että kaikki on ennallaan. Täällää vaan ihmiset löhöävät sohvalla ja kommentoivat ties miten kriisin vaikutuksia. Nostakaa perseenne ja lähtekää katselemaan maailmaa sen oikeasta vinkkelistä!

    • rmtob

      "Nostakaa perseenne ja lähtekää katselemaan maailmaa sen oikeasta vinkkelistä! " :DDD
      Pakettimatka Kosille on maailma ainakin Suomi24 käyttäjille.

      • Maailmanmatkaaja

        Jokainen paikka on maailmassa oma kolkkansa, aivan kuten sinä ja sinun mätänevä sohvasi!!!


      • pakko nauraa!

        Tuo li aika hyvin sanottu. Monen koko maailma näyttää olevan konkurssissa oleva Kreikka ja sen joku saari!


      • Hullu, sekava nainen
        pakko nauraa! kirjoitti:

        Tuo li aika hyvin sanottu. Monen koko maailma näyttää olevan konkurssissa oleva Kreikka ja sen joku saari!

        Kamakin puuten korvaa monelleking size-daamille lopun elämän.


    • Ihana Kreikka!

      Huomenna 6.7 lähden Kreikkaan taas kolmeksi viikoksi. Voin sanoa kriisistä, että pask*n roiskeet. Ei vaikuta minun suunnitelmiini.

      • Aloittaja minä

        Palasin tänä aamuna Kosilta kolmen viikon reissulta. Kaikki oli niin kuin viime kesänäkin. Mikään ei ollut muuttunut. Suhtautuminen Suomalaisiin oli ystävällistä kuten aikaisemminkin.

        Ensi kesänä uudestaan. Rauhallinen ja suhteellisen siisti paikka. Suosittelen.


      • Niin siis
        Aloittaja minä kirjoitti:

        Palasin tänä aamuna Kosilta kolmen viikon reissulta. Kaikki oli niin kuin viime kesänäkin. Mikään ei ollut muuttunut. Suhtautuminen Suomalaisiin oli ystävällistä kuten aikaisemminkin.

        Ensi kesänä uudestaan. Rauhallinen ja suhteellisen siisti paikka. Suosittelen.

        suhtautuminen ystävällistä kunhan miehet tuhlaavat rahansa viinanjuontiin ja naiset jakavat vithuaan kuten maailman kuuluisimmat ilmaiset huorat ovat aina Kreikassakin tehneet.

        Jo 70-luvulla Kreikka oli täynnä yksin matkaavia suomihoroja.


      • Anti mennä!
        Niin siis kirjoitti:

        suhtautuminen ystävällistä kunhan miehet tuhlaavat rahansa viinanjuontiin ja naiset jakavat vithuaan kuten maailman kuuluisimmat ilmaiset huorat ovat aina Kreikassakin tehneet.

        Jo 70-luvulla Kreikka oli täynnä yksin matkaavia suomihoroja.

        Onhan sinun maailmankuvasi tosi suppea. Oletkohan käynyt kirkonkylää kauempana? Tuskin. Lähde maailmaa katsomaan, josko mielipiteesi muuttuisivat edes hieman positiivisemmaksi.

        Hyvää matkaa!


      • nauraja....
        Anti mennä! kirjoitti:

        Onhan sinun maailmankuvasi tosi suppea. Oletkohan käynyt kirkonkylää kauempana? Tuskin. Lähde maailmaa katsomaan, josko mielipiteesi muuttuisivat edes hieman positiivisemmaksi.

        Hyvää matkaa!

        jaa että Kos on sulle maailma - pakko nauraa!!!


    • Ei pakkoliikkeitä

      On varmaan kurjaa jos on pakkotoimintoja. Joskus olen nähnyt noita pakkonaurajia jotka hihittelee nurkassa itsekseen.Aina ne ressukat jotenkin vaan säälittää.

      • Moniminä

        Kosille jälleen ensi kesänä ja Peridis on hotellina. Saari on rauhallinen ja hyviä hiekkarantoja on monia. Monet kuvittelevat Kosin olevan nuorten bilesaari??? Saarella on pari/kolme baarikatua ja se siinä. Olen 47v. ja käynyt ensimmäisen kerran saarella -88. Nyt käyntikertoja on jo pitkälti toistakymmentä, enkä ole paikkaan kyllästynyt. Olen käynyt myös muilla Kreikan saarilla lukuisia kertoja, eli perspektiiviä löytyy.
        Kreikan saarista edullisemmat esimerkiksi skootterin vuokraus ja tavernojen Kreikkalaiset ruoat.
        Oikeastaan se on sama mitä siellä mikäkin maksaa. Pitääkö lomakohteen olla aina edullisempi kuin kotimaan???!!! Toiset näistä hinnoista jaksavat mölytä- ei ole pakko mennä kreikkaan mikäli ei miellytä. Maailma on avoinna lähes kolkkaan kuin kolkkaan. Anti mennä!


    • Mennään taas

      Tsaukki!

      Jälleen nokka kohti Kosia ensi heinäkuussa kolmeksi viikoksi. Hotelli Peridikseen.
      Hotellin hinta/laatu kohdallaan. Maksaa pari sataa vähemmän kuin viime kesänä. Tjäreborg joutuu jo myymään eioota suuren kysynnän vuoksi.
      On se kumma kun saarta väitetään "bilesaareksi". Jokaisella kreikkalaisella saarella on omat katunsa/ alueensa missä on yökerhoja ja baareja. V!ttuako sinne pitää ängetä tai ottaa hotelli siltä alueelta jos ei tunnu sopivalta!!!???
      Saari on rauhallinen ja meitä keski-ikään ehtineitä, perheitä ja varttuneempiakin on saari pullollaan. Pitää käyttää omaa älliään mitä lomaltaan haluaa.
      Esimerkiksi kaupungin rannat ovat suosittuja nuorille, koska ovat lähellä. Minua ei taas keskustan kivirannat kiinnosta, joten käyn Tigakin rannalla 12km kaupungista lentokentälle päin. Skootterilla vaimon kanssa huristelemme sinne vartissa. Siellä hiekkarannat Tigakista Mastihariin asti yli kymmenen kilometriä. Rannat pääösin matalia. Tarkoitan sitä, että ei ole äkkisyviä ja sopivat hyvin lapsille.

      Nuoret valitsevat yleensä halpoja hotelleja mikä on ymmärrettävää. Näin keski-ikäisenä on jo varaa valita parempia hotelleja.

      Hintataso on edelleen saarten edullisempia ellei edullisin. Toki siellä on suomen hintojakin toisissa tuotteissa, mutta mitä sitten? Miksi tuotteet eivät voi olla suomen hinnoissa??? Miksi Kreikan pitäisi olla halvempi kuin Suomen???

      Kreikassa ei tarvitse niinkään pelätä varkaita niin kuin esimerkiksi halvuudellaan mainostavat Bulgaria tai Turkki.
      Siellähän niitä Ruotsalaisia, Venäläisiä, Brittejä jne. rällästää ja tuhoaa paikkoja. Menkää toki sinne, niin ette tule pilaamaan minun lomaani.

      Kreikan lämmöstä nautiskeleva.

      Adjö!

    • Soinivapaa

      Johan onkin myönteinen keskustelu...:) Pitäisi vain pikkuhiljaa päättää minne menisi ihastelemaan merta ja kohtaamaan reilusti ja kaikinpuolin suomalaisia hyvin vastaanottavia kreikkalaisia (houstoni, meillä on ongelma kotona). Kalymnos, Symi, Leros, Thassos ovat ainakin näkemättä ja tietysti paljon muutakin, kun putjetti rajoittaa. Aamulento, huoneisto,meri parvekkeelta katseltuna. Ainakin kolme viikkoa tarvitaan Soini-vapaata alkukesästä, jolla kestääkin pitkälle syksyyn, jolloin homma näyttääkin naurettavalta taas.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      85
      2288
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      50
      1984
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1848
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      88
      1812
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1628
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1542
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      25
      1422
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1382
    9. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      40
      1375
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1341
    Aihe