miten tulla noidaksi...

noidaksi

...ja saada taikavoimia?

46

7361

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näitä

      Joskus sanotaan, että vain noita voi tehdä noidan.
      Toisten mielestä noidaksi synnytään.

      • *kaunis&ylpee&

        just.. noidaksi synnytään! tää oli parasta mitä olen vähään aikaan kuullut..:) huh huh..


      • Näitä

      • Rödfinne
        Näitä kirjoitti:

        http://www.witchvox.com/words/words_1998/e_bornormade.html

        Kuten artikkelistakin kävi ilmi ihmisellä on synnynnäiset ja perityt taipumukset erilaiseen lahjakkuuteen. Oppien ei tule oopperalaulajaa, mutta ei siihen riitä pelkkä syntylahjana saatu lauluäänikään.

        Ihminen joka ei ole "syntyjään noita" ei ole myöskään kiinnostunut noituudesta. Tahtoa ja oivallusta ei voi opettaa.

        Itse uskon tiettyyn geeniperimään. Itse uskon että periytyvät taipumukset määrittelevät kiinnostuksen kohteemme. Itse olen huomannut esimerkiksi omassa suvussani, että noituus saattaa "loikata" yhden sukupolven yli. Sama taipumus saattaa esiintyä esimerkiksi vahvana uskonnollisuutena.

        Kukaan ei ole kuitenkaan syntyjään oppinut, vaan noituus on todellakin tie vailla päämäärää. Tärkeintä ei ole matkan kohde, vaan itse matka.


      • kommentoija
        Rödfinne kirjoitti:

        Kuten artikkelistakin kävi ilmi ihmisellä on synnynnäiset ja perityt taipumukset erilaiseen lahjakkuuteen. Oppien ei tule oopperalaulajaa, mutta ei siihen riitä pelkkä syntylahjana saatu lauluäänikään.

        Ihminen joka ei ole "syntyjään noita" ei ole myöskään kiinnostunut noituudesta. Tahtoa ja oivallusta ei voi opettaa.

        Itse uskon tiettyyn geeniperimään. Itse uskon että periytyvät taipumukset määrittelevät kiinnostuksen kohteemme. Itse olen huomannut esimerkiksi omassa suvussani, että noituus saattaa "loikata" yhden sukupolven yli. Sama taipumus saattaa esiintyä esimerkiksi vahvana uskonnollisuutena.

        Kukaan ei ole kuitenkaan syntyjään oppinut, vaan noituus on todellakin tie vailla päämäärää. Tärkeintä ei ole matkan kohde, vaan itse matka.

        pahasti


      • Rödfinne
        kommentoija kirjoitti:

        pahasti

        ... olet uskovainen. Siihen ei tarvittu edes näkijän lahjoja.

        Puhu taas pikkasen espanjaa.


      • rete
        Rödfinne kirjoitti:

        ... olet uskovainen. Siihen ei tarvittu edes näkijän lahjoja.

        Puhu taas pikkasen espanjaa.

        oletko sinä rasisti?


      • * Q *
        Rödfinne kirjoitti:

        Kuten artikkelistakin kävi ilmi ihmisellä on synnynnäiset ja perityt taipumukset erilaiseen lahjakkuuteen. Oppien ei tule oopperalaulajaa, mutta ei siihen riitä pelkkä syntylahjana saatu lauluäänikään.

        Ihminen joka ei ole "syntyjään noita" ei ole myöskään kiinnostunut noituudesta. Tahtoa ja oivallusta ei voi opettaa.

        Itse uskon tiettyyn geeniperimään. Itse uskon että periytyvät taipumukset määrittelevät kiinnostuksen kohteemme. Itse olen huomannut esimerkiksi omassa suvussani, että noituus saattaa "loikata" yhden sukupolven yli. Sama taipumus saattaa esiintyä esimerkiksi vahvana uskonnollisuutena.

        Kukaan ei ole kuitenkaan syntyjään oppinut, vaan noituus on todellakin tie vailla päämäärää. Tärkeintä ei ole matkan kohde, vaan itse matka.

        Niin no... kaipa se voisi olla periytyvää. Ainakin meidän suvun naisväellä on hämmästyttävän paljon noituuteen viittaavia kokemuksia, vaikkei kukaan noita silleen olekaan.

        Tämä on huono vastaargumentti, mutta voihan sitä olla kiinnostunut noituudesta silleen tutkimusmielessä vaikkei synnynnäinen noita olisikaan. Ymmärsin kuitenkin mitä Rodfinne ajoi takaa.


      • pauliina
        * Q * kirjoitti:

        Niin no... kaipa se voisi olla periytyvää. Ainakin meidän suvun naisväellä on hämmästyttävän paljon noituuteen viittaavia kokemuksia, vaikkei kukaan noita silleen olekaan.

        Tämä on huono vastaargumentti, mutta voihan sitä olla kiinnostunut noituudesta silleen tutkimusmielessä vaikkei synnynnäinen noita olisikaan. Ymmärsin kuitenkin mitä Rodfinne ajoi takaa.

        Rödfinne..noituus on todellakin pienen ihmisen epätoivoista hapuilua saada voimia, olla jotakin muuta kuin se "tavallinen", monille asioille hyvin voimaton .
        Se on tie, joka kuitenkin johtaa johonkin.
        Aluksi voi niitä "voimia" saadakin, voi tuntea olevansa vahvempi kuin koskaan. Voi tuntea yliluonnollisen maailman olemassaolon ja ylpistyä siitä, kuinka on päässyt siihen käsiksi.

        Se tie johtaa kuitenkin lopulta siihen että ihminen jää siihen kiinni ja se valtaa yhä suuremman osan elämästä. yhä suuremman ja suuremman.
        Lopulta suomaa, että ei enään itse hallitsekaan sitä.
        Jokin muu -tai joku muu on ottanut sen hallintaansa. Ja lopulta koko ihmisen.

        Älkää oikeesti rakkaat ihmiset sekaantuko noituuteen, sillä se ei oo todellakaan mitään leikkiä! Monet monet ihmiset on oikeesti saaneet jotain ihmeelisiä voimia, ja ovat ehkä kuulleet myös varoituksia että sellanen voi kääntyä lopulta itseä vastaan.
        Ja niin on sitten lopulta käynytkin.

        ...

        "Sillä meillä ei ole taistelu verta ja lihaa vastaan, vaan hallituksia vastaan, valtoja vastaan, tässä pimeydessä hallitsevia maaimanvaltiaita vastaan, pahuuden henkiolentoja vastaan taivaan avaruuksissa."
        (Ef.6:12)

        ...

        Noituuden sijasta valitkaa elävä rakastava Jumala, joka voi antaa teille sellaista, mitä ette koskaan muuten voisi saada:

        "`Joka uskoo minuun, hänen sisimmästään kumpuavat elävän veden virrat, niinkuin kirjoituksissa sanotaan.` Tällä Jeesus tarkoitti Henkeä, jonka häneen uskovat tulisivat saamaan."
        (Joh.7:38-39)

        "Totisesti, totisesti: joka uskoo minuun, on tekevä sellaisia tekoja kuin minä teen, ja vielä suurempiakin."
        (Joh.14:12)

        "Jos te pysytte minussa ja minun sanani pysyvät teissä, voitte pyytää mitä ikinä haluatte, ja te saatte sen."
        (Joh.15:7)

        "Ja niitä, jotka uskovat, seuraavat nämä tunnusmerkit. Minun nimissäni he ajavat pois pahoja henkiä. He puhuvat vierailla kielillä...He panevat kätensä sairaiden päälle, ja nämä paranevat."
        (Mark.16:17-18)

        Anna elämäsi Jeesukselle ja pyydä syntisi anteeksi, niin saat ikuisen elämän, joka voi olla todella ihmeellistä jo maanpäällisen elämän aikana!

        "Sillä jos sinä tunnustat suullasi Jeesuksen Herraksi ja uskot sydämessäsi, että Jumala on hänet kuolleista herättänyt, niin sinä pelastut."
        (Room.10:9)

        Etkä varmasti tule katumaan!!:)


      • Rödfinne
        pauliina kirjoitti:

        Rödfinne..noituus on todellakin pienen ihmisen epätoivoista hapuilua saada voimia, olla jotakin muuta kuin se "tavallinen", monille asioille hyvin voimaton .
        Se on tie, joka kuitenkin johtaa johonkin.
        Aluksi voi niitä "voimia" saadakin, voi tuntea olevansa vahvempi kuin koskaan. Voi tuntea yliluonnollisen maailman olemassaolon ja ylpistyä siitä, kuinka on päässyt siihen käsiksi.

        Se tie johtaa kuitenkin lopulta siihen että ihminen jää siihen kiinni ja se valtaa yhä suuremman osan elämästä. yhä suuremman ja suuremman.
        Lopulta suomaa, että ei enään itse hallitsekaan sitä.
        Jokin muu -tai joku muu on ottanut sen hallintaansa. Ja lopulta koko ihmisen.

        Älkää oikeesti rakkaat ihmiset sekaantuko noituuteen, sillä se ei oo todellakaan mitään leikkiä! Monet monet ihmiset on oikeesti saaneet jotain ihmeelisiä voimia, ja ovat ehkä kuulleet myös varoituksia että sellanen voi kääntyä lopulta itseä vastaan.
        Ja niin on sitten lopulta käynytkin.

        ...

        "Sillä meillä ei ole taistelu verta ja lihaa vastaan, vaan hallituksia vastaan, valtoja vastaan, tässä pimeydessä hallitsevia maaimanvaltiaita vastaan, pahuuden henkiolentoja vastaan taivaan avaruuksissa."
        (Ef.6:12)

        ...

        Noituuden sijasta valitkaa elävä rakastava Jumala, joka voi antaa teille sellaista, mitä ette koskaan muuten voisi saada:

        "`Joka uskoo minuun, hänen sisimmästään kumpuavat elävän veden virrat, niinkuin kirjoituksissa sanotaan.` Tällä Jeesus tarkoitti Henkeä, jonka häneen uskovat tulisivat saamaan."
        (Joh.7:38-39)

        "Totisesti, totisesti: joka uskoo minuun, on tekevä sellaisia tekoja kuin minä teen, ja vielä suurempiakin."
        (Joh.14:12)

        "Jos te pysytte minussa ja minun sanani pysyvät teissä, voitte pyytää mitä ikinä haluatte, ja te saatte sen."
        (Joh.15:7)

        "Ja niitä, jotka uskovat, seuraavat nämä tunnusmerkit. Minun nimissäni he ajavat pois pahoja henkiä. He puhuvat vierailla kielillä...He panevat kätensä sairaiden päälle, ja nämä paranevat."
        (Mark.16:17-18)

        Anna elämäsi Jeesukselle ja pyydä syntisi anteeksi, niin saat ikuisen elämän, joka voi olla todella ihmeellistä jo maanpäällisen elämän aikana!

        "Sillä jos sinä tunnustat suullasi Jeesuksen Herraksi ja uskot sydämessäsi, että Jumala on hänet kuolleista herättänyt, niin sinä pelastut."
        (Room.10:9)

        Etkä varmasti tule katumaan!!:)

        Mitä tietoa sinulla on aiheesta kuin omat luulosi?

        Selität noituudesta kuin tietäisit mistä puhut. Kysymykseni kuuluukin: mitä uskot/luulet noituuden olevan? Miten luulet sitä harjoitettavan ja mihin luulet sillä tähdättävän?

        Mikäli elät vain omien ennakkoluulojesi ja uskomustesi varassa, valehtelet itsellesi ja sellainen taas on syntiä. Totuus on rehellisyyden lähtökohta - asiassa kuin asiassa.


      • pihlajalehto
        Rödfinne kirjoitti:

        Mitä tietoa sinulla on aiheesta kuin omat luulosi?

        Selität noituudesta kuin tietäisit mistä puhut. Kysymykseni kuuluukin: mitä uskot/luulet noituuden olevan? Miten luulet sitä harjoitettavan ja mihin luulet sillä tähdättävän?

        Mikäli elät vain omien ennakkoluulojesi ja uskomustesi varassa, valehtelet itsellesi ja sellainen taas on syntiä. Totuus on rehellisyyden lähtökohta - asiassa kuin asiassa.

        ... Rödfinne sanoi juuri sen mitä minäkin asiast olisin sanonut jos olisin tähän keskusteluun ehtinyt osallistua.

        Tuo tuomitsemisen tarve joka aiemman puhujan kovasti kunnioittamassa raamatussa esitetään hyvin kielteisessä valossa nostaa aina päätään kun tästä asiasta käydään keskustelua.


      • Minähänsevain
        Rödfinne kirjoitti:

        ... olet uskovainen. Siihen ei tarvittu edes näkijän lahjoja.

        Puhu taas pikkasen espanjaa.

        Olen uskovainen mutta silti uskon kaikkeen yliluonnolliseen :/


      • tiedoton!
        Rödfinne kirjoitti:

        Kuten artikkelistakin kävi ilmi ihmisellä on synnynnäiset ja perityt taipumukset erilaiseen lahjakkuuteen. Oppien ei tule oopperalaulajaa, mutta ei siihen riitä pelkkä syntylahjana saatu lauluäänikään.

        Ihminen joka ei ole "syntyjään noita" ei ole myöskään kiinnostunut noituudesta. Tahtoa ja oivallusta ei voi opettaa.

        Itse uskon tiettyyn geeniperimään. Itse uskon että periytyvät taipumukset määrittelevät kiinnostuksen kohteemme. Itse olen huomannut esimerkiksi omassa suvussani, että noituus saattaa "loikata" yhden sukupolven yli. Sama taipumus saattaa esiintyä esimerkiksi vahvana uskonnollisuutena.

        Kukaan ei ole kuitenkaan syntyjään oppinut, vaan noituus on todellakin tie vailla päämäärää. Tärkeintä ei ole matkan kohde, vaan itse matka.

        mutta pystyykö ihminen olla noita? haluaisin tietää kun välillä tuntuu että oisi jonkun laisia voimia...


      • venla11111111111111
        *kaunis&ylpee& kirjoitti:

        just.. noidaksi synnytään! tää oli parasta mitä olen vähään aikaan kuullut..:) huh huh..

        no hitto usko ihmeisiin


      • Jumalanseläntakana
        pauliina kirjoitti:

        Rödfinne..noituus on todellakin pienen ihmisen epätoivoista hapuilua saada voimia, olla jotakin muuta kuin se "tavallinen", monille asioille hyvin voimaton .
        Se on tie, joka kuitenkin johtaa johonkin.
        Aluksi voi niitä "voimia" saadakin, voi tuntea olevansa vahvempi kuin koskaan. Voi tuntea yliluonnollisen maailman olemassaolon ja ylpistyä siitä, kuinka on päässyt siihen käsiksi.

        Se tie johtaa kuitenkin lopulta siihen että ihminen jää siihen kiinni ja se valtaa yhä suuremman osan elämästä. yhä suuremman ja suuremman.
        Lopulta suomaa, että ei enään itse hallitsekaan sitä.
        Jokin muu -tai joku muu on ottanut sen hallintaansa. Ja lopulta koko ihmisen.

        Älkää oikeesti rakkaat ihmiset sekaantuko noituuteen, sillä se ei oo todellakaan mitään leikkiä! Monet monet ihmiset on oikeesti saaneet jotain ihmeelisiä voimia, ja ovat ehkä kuulleet myös varoituksia että sellanen voi kääntyä lopulta itseä vastaan.
        Ja niin on sitten lopulta käynytkin.

        ...

        "Sillä meillä ei ole taistelu verta ja lihaa vastaan, vaan hallituksia vastaan, valtoja vastaan, tässä pimeydessä hallitsevia maaimanvaltiaita vastaan, pahuuden henkiolentoja vastaan taivaan avaruuksissa."
        (Ef.6:12)

        ...

        Noituuden sijasta valitkaa elävä rakastava Jumala, joka voi antaa teille sellaista, mitä ette koskaan muuten voisi saada:

        "`Joka uskoo minuun, hänen sisimmästään kumpuavat elävän veden virrat, niinkuin kirjoituksissa sanotaan.` Tällä Jeesus tarkoitti Henkeä, jonka häneen uskovat tulisivat saamaan."
        (Joh.7:38-39)

        "Totisesti, totisesti: joka uskoo minuun, on tekevä sellaisia tekoja kuin minä teen, ja vielä suurempiakin."
        (Joh.14:12)

        "Jos te pysytte minussa ja minun sanani pysyvät teissä, voitte pyytää mitä ikinä haluatte, ja te saatte sen."
        (Joh.15:7)

        "Ja niitä, jotka uskovat, seuraavat nämä tunnusmerkit. Minun nimissäni he ajavat pois pahoja henkiä. He puhuvat vierailla kielillä...He panevat kätensä sairaiden päälle, ja nämä paranevat."
        (Mark.16:17-18)

        Anna elämäsi Jeesukselle ja pyydä syntisi anteeksi, niin saat ikuisen elämän, joka voi olla todella ihmeellistä jo maanpäällisen elämän aikana!

        "Sillä jos sinä tunnustat suullasi Jeesuksen Herraksi ja uskot sydämessäsi, että Jumala on hänet kuolleista herättänyt, niin sinä pelastut."
        (Room.10:9)

        Etkä varmasti tule katumaan!!:)

        Olen aina uskonut Herraan, pyytänyt syntejäni anteeksi ja rukoillut kykyä taikoa. Haluan auttaa ihmisiä. Miksei se toimi? Synnyin ilman kykyä kävellä, veljeni on itsetuhoinen ja isäni on alkoholisti. Eikö Luoja välitä minusta?


      • Jumalanseläntakana kirjoitti:

        Olen aina uskonut Herraan, pyytänyt syntejäni anteeksi ja rukoillut kykyä taikoa. Haluan auttaa ihmisiä. Miksei se toimi? Synnyin ilman kykyä kävellä, veljeni on itsetuhoinen ja isäni on alkoholisti. Eikö Luoja välitä minusta?

        Oikeasti... Surullista... Se sinun ns. Herra auttaa sinua ennemmin tai myöhemmin mutta voimia haluat ja rukoilet Herralta? Älä unta näe, noidaksi ei minusta synnytä nimittäin eikö voi olla se ensimmäinen? Niinkuin sanonta kuuluu kerta se on ensimmäinen. Kai voin olla noita vaikkei sukulainen ole?


      • Anonyymi
        pauliina kirjoitti:

        Rödfinne..noituus on todellakin pienen ihmisen epätoivoista hapuilua saada voimia, olla jotakin muuta kuin se "tavallinen", monille asioille hyvin voimaton .
        Se on tie, joka kuitenkin johtaa johonkin.
        Aluksi voi niitä "voimia" saadakin, voi tuntea olevansa vahvempi kuin koskaan. Voi tuntea yliluonnollisen maailman olemassaolon ja ylpistyä siitä, kuinka on päässyt siihen käsiksi.

        Se tie johtaa kuitenkin lopulta siihen että ihminen jää siihen kiinni ja se valtaa yhä suuremman osan elämästä. yhä suuremman ja suuremman.
        Lopulta suomaa, että ei enään itse hallitsekaan sitä.
        Jokin muu -tai joku muu on ottanut sen hallintaansa. Ja lopulta koko ihmisen.

        Älkää oikeesti rakkaat ihmiset sekaantuko noituuteen, sillä se ei oo todellakaan mitään leikkiä! Monet monet ihmiset on oikeesti saaneet jotain ihmeelisiä voimia, ja ovat ehkä kuulleet myös varoituksia että sellanen voi kääntyä lopulta itseä vastaan.
        Ja niin on sitten lopulta käynytkin.

        ...

        "Sillä meillä ei ole taistelu verta ja lihaa vastaan, vaan hallituksia vastaan, valtoja vastaan, tässä pimeydessä hallitsevia maaimanvaltiaita vastaan, pahuuden henkiolentoja vastaan taivaan avaruuksissa."
        (Ef.6:12)

        ...

        Noituuden sijasta valitkaa elävä rakastava Jumala, joka voi antaa teille sellaista, mitä ette koskaan muuten voisi saada:

        "`Joka uskoo minuun, hänen sisimmästään kumpuavat elävän veden virrat, niinkuin kirjoituksissa sanotaan.` Tällä Jeesus tarkoitti Henkeä, jonka häneen uskovat tulisivat saamaan."
        (Joh.7:38-39)

        "Totisesti, totisesti: joka uskoo minuun, on tekevä sellaisia tekoja kuin minä teen, ja vielä suurempiakin."
        (Joh.14:12)

        "Jos te pysytte minussa ja minun sanani pysyvät teissä, voitte pyytää mitä ikinä haluatte, ja te saatte sen."
        (Joh.15:7)

        "Ja niitä, jotka uskovat, seuraavat nämä tunnusmerkit. Minun nimissäni he ajavat pois pahoja henkiä. He puhuvat vierailla kielillä...He panevat kätensä sairaiden päälle, ja nämä paranevat."
        (Mark.16:17-18)

        Anna elämäsi Jeesukselle ja pyydä syntisi anteeksi, niin saat ikuisen elämän, joka voi olla todella ihmeellistä jo maanpäällisen elämän aikana!

        "Sillä jos sinä tunnustat suullasi Jeesuksen Herraksi ja uskot sydämessäsi, että Jumala on hänet kuolleista herättänyt, niin sinä pelastut."
        (Room.10:9)

        Etkä varmasti tule katumaan!!:)

        Sulla ei näköjään oo asiasta mitään tietoa!!!!


    • noita(ko)

      mulle tapahtu kerran yks tosi outo juttu... piirtelin kaikkii kuvioita jayks niistä oli pentagrammi. se alko hehkuun ja en tinny mitä tehdä. voiko joku neuvoo mua miten pystyn olemaan noita ja ettei tollasta tapahtuis kovin paljon ennenkö oon oppinu hallitseen voimani...???

      • Pelle Hermanni

        Olettaisin kyseessä olevan vain ja ainoastaan hallusinaatioita.

        Olitko käyttänyt kannabista/muita tajuntaa laajentavia aineita kyseisenä päivänä/iltana?

        Sitten toisekseen tahtoisin tietää tarkemmin:
        - Ikäsi
        - Tapahtumavuosi ja päivä (tai edes vuosi, kuinka vanha olit silloin)?
        - Oletko käyttänyt koskaan huumeita (myös Kannabis on huume)
        - Olitko päihtyneenä alkoholista tai muusta?
        - Onko sinulla/suvussasi ilmennyt skitsofreniaa tai muita psyykkisiä ongelmia?
        - Oliko päivä vai yö?
        - Oliko väsynyt? Olitko esimerkiksi valvonut useamman päivän putkeen? Oliko univajetta?

        Toivottavasti voisit vastata näihin. Kiitos.


    • Pelle Hermanni

      No niin, kaikille noidille ja velhoille, jotka todella osaatte taikoa. Ottakaa yhteyttä Skepsis RYhyn (www.skepsis.fi) ja todistakaa taikanne. Te voitte tienata kuivaa käteistä siitä, että toteutatte yliluonnollisen ilmiön valvotuissa olosuhteissa.

      Noituus ja taikuus kuitenkin on mielestäni yliluonnollista, sikäli mikäli kyseessä ei ole silmänkääntötemppu (jota taikurit tekevät), vaan 'oikea' taika. Ja toisekseen, olisi mielenkiintoista lukea Skeptikko lehdestä kuinka moni täällä oleva noita on todella iljennyt mennä häpäisemään itsensä julkiselle paikalle kun on olettanut olevansa velho/noita. Mutta miten vain, suosittelen tutustumaan skepsiksen nettisivuihin. Kenties realismi ei olisi pahasta monelle täälläkään olijalle.

      Tarkemmin haasteesta: http://www.skepsis.fi/haaste/

      • hei...

        ....miten sinä julkeat?


      • Mentalisti

        Pelle Hermanni on asian ytimessä. Näin taikurina ja Skepsiksen tukijana (ja itsekkin skeptikkona) olen jo pitkään ihmetellyt miten näiltä keskustelupalstoilta löytyy ihmisiä, jotka oikeasti luulevat itseään milloin velhoksi milloin vampyyriksi. Uskontojenkin takana on enemmän todisteita kuin noiden yliluonnollisten ja myyttisten olentojen. Se, että _haluaisi_ olla noita tai velho tai mikä hyvänsä pimeyden olento, ei vielä tarkoita että niitä oikeasti olisi olemassa. Elokuvat ja kirjallisuus ovat viihdettä, eivät faktoja kertovaa tutkimusta.


    • 1pakana

      laita mulle sähköpostia osoitteeseen puhpallura@[email protected] niin voin opettaa...oon ollu noita jo melkein 6 vuotta

    • kuraveri

      No noidaksi synnytään.

      Ite oon sellaisesta "jästi" perheestä mutta minulla on taikavoimia, joten mä olen kuraveri :3

      Mutta jos haluat noidaksi, niin voisit myös kokeilla toimiiko sinulle taika...

      Minulle ainakin toimii taika, pienestä asti vaikka mun taikuus aktivoitui 16 vuotiaana. Nyt oon 17v mutta olen vielä aloittelija noita.

      Nii ja joo, olen myös Harry Potter fani, mutta myös oikea pakana noita, mutta kuravedellä tarkoitan tietenkin sellaista noitaa tai velhoa joka tulee jästiperheestä ja jästi on sellainen jolla ei oo yhtään taikaa.

      • Kuka muukuinmä?

        Itekin oon jästi perheessä. Ja mulla on 100% ollu jo synnyttyäni taikavoimia. Osaan mm. ennustaa ja taikoa muutakin. Kerran laitoin mun kengät naulakon alle. Ja loitsun loitsun. Niin ne katosivat. Ja ei ole minun tapaista valehdella! Eli puhun totta! Minulla ei ole oransseja hiuksia, mutta vihreät silmät.


    • Vaisillätavalla

      Uskomuksia on erilaisia. Halutaan noidiksi ja ei haluta. Jotkut ovat erimieltä asioista. Synnytään noidiksi tullaan noidiksi, mutta kuka synnytti ensimmäisen noidan, milloin, missä? Ei kukaan. Jos noidan pitää synnyttää noita, niin noitia ei silloin voi olla! Mutta noidiksi tullaan opiskelemalla noitaa.

    • Hei, henkisiä kykyjä meillä on kaikilla ja niitä voi kehittää. Sinua voidaan kutsua noidaksi jos harjoitat magiaa. Nyt vain keräämään tietoa magiasta ja jumaluuksista ja muusta aiheeseen liittyvästä. Omat mahdolliset erikoislahjatkin voivat löytyä taikuutta opiskellessa ja harjoitellessa.. Tiedän että esim. selvännäkijöitä ja telepaatteja on.

    • Jenzyhh

      Kuka muukuinminä:
      Moikka,haluisin tietää minkä loitsun sanoit kun kenkäsi katosivat,kukaan ei usko ellei se toimi muullakuin sinulla:)

    • belamis

      Omaan tulevaisuuteensa ja elämänlaatuunsa voi jokainen vaikuttaa ihan ilman hollywoodmaisia taikavoimiakin. Lohikäärmeet ja laulavat Excaliburit ovat mahtavia tarinoita ja Harry Potter on loistava kirjallisuushahmo, mutta kukaan ei saa sadetta aikaan tanssimalla tai kykene erittämään ektoplasmaa, hohtavia glittervampyyreja ei ole olemassa eivätkä noidat oikeasti lentäneet Kyöpelivuorelle parittelemaan Belsebuubin kanssa öiseen aikaan. Suurin osa noitien ympärillä olevasta mystiikasta häviää kun lukee historiaa. Nämä kansanparantajat olivat usein luonnonlääkityksen mestareita, kätilöitä ja oppineita, joita syytettiin väärin ja tuomittiin ankarasti. Mikäli magiaa haluat oppia niin ota kuokka käteen ja mene kasvimaalle, kunnioita luontoa ja lähimmäisiäsi ja lue. Opiskelu kannattaa aina!

    • saanukka paanukka

      Moi oon kyl vast 9v mut mä oon koko elämän ihan koko elämän halunnu taikavoimii jaa yrittäny monta kertaa . Mä toivon 100% tulla noidaks. kun luin noita viestei ni ne ketkä teistä on aitoja noitii ni voiko joku kertoo miten pääsen aidoks noidaks!

      • Anonyymi

        Minä olen noita ja pääsin noidaksi sillä että opettelin kirjoista noituutta ja ostin noita tavaroita esim kristalleja. Noidaksi yleensä synnyttää ja olenkin noita suvusta mutta ei voi tulla noidaksi ellei opettele ja etsi tietoa. PS olen itsekkin tosi nuori olen 10v toivottavasti n äistä oli apua. Kannattaa tilata netistä noita tietokirja esim itselläni on vihreä noita ja ennustamisen käsikirja. Niillä pääsee hyvin alkuun


    • liirumlaarumwarumbarum

      Onhan niitä noitia, meidän suvussa on niitä ollut.

      Tosi pelottavaa, todella.

      Parempi kun on viltin alla ja rukoilee.

    • SteelyKnight

      Täältä vastausta et tule saamaan.

    • anonyymi7

      kaada suolaa ja pippuria maidon sekaan lämmitä maitoa tulen ääressä ja lisää vielä rotan kynsi. TOIMII! :)

    • Hinami

      Mun äiti sanoi olevansa noita. En tietenkään ole siitä varma koska ei hän ole sitä todistanut. Itse kuitenkin olen pienestä asti ollut kiinnostunut noidista ja ollut aina noita leikeissä mukana. Edelleen olen kiinnostunut noidista ja itse uskon olevani synnynnäinen sellainen, mutta en ole kokenut mitään yliluonnollista mitä itse olisin saattanut tehdä. Joten etsin opettajaa joka kertoisi mulle lisää noidista ja auttaisi harjoittamaan magiaa. vielä varmaan sellaisen jostain löydän :)

    • 0GVeleho

      Mie oon 30v neitsyt ja minä olen tosiaan velho suomen kovin veleho mua voitte työ noidan räppänät voitte haastaa minä voitan aina perkele lähettääkää viestiä [email protected] voin opettaa teitä tekemää tulipallon se maksaa.

    • mustahuppu1

      Muistuu mieleen aikoinaan Castanedan kirjoista, että noidan "intentio" (=tahto) on oltava kova. Sehän meni siinä Castanedan kuvaamassa maailmassa siten, että "intention tie on myös soturin tie", eli noidaksi haluavan on oltava kurinalainen, muutenhan voimat voi riistäytyä valloilleen, ja ajaa hulluksi tai aiheuttaa kaaosta ympärillä.
      Noidan on myös elettävä vakaata ja harmonista elämää, jotta noidalla olisi energiaa mahdollisimman paljon, jota käyttää siihen mitä "Noituudeksi" kutsutaan. Ikinä ei noituutta saisi käyttää itsekkäisiin taikka moraalisesti arveluttaviin taikka väärin tarkoituksiin, kuten toisten turhaan vahingoittamiseen (jos joku on ansainnut jotain, eikä esim.oikeuteen joutunut teoistaan, joista olisi pitänyt joutua, on tilanne toinen ... ). Joskus voi sitten eteen tulla jotain loitsukirjoja, grimoireja, niitä oikeita harvemmin ymmärtää oikein, jos sattuukin löytämään. Jotkut voivat saada loitsuja, jotka on tarkoitettu vain heille itselleen, täytyy olla silloin tarkkana miten niitä käyttää. Kun voima lisääntyy se voi altistaa myöskin houkutuksille.
      Sellaisia jotka noidiksi itseään kutsuvat on tänä päivänäkin aika paljon, mm.Etelä-Euroopassa, Englannissa ja ns.kolmannessa maailmassa, jossa energia ei ole vielä "Länsimaalaistunut". Toisaalta käsitykseni mukaan monet noidaksi itseään kutsuvat on korkeasti koulutettujakin. Pitää vaan elää siten, että energia ympärillä säilyy mahdollisimman vapaana, joka mahdollistaa sen "intention" eli noituuden harjoittamisen. Usein ei näistä asioista saisi puhua liian avoimesti ainakaan asiasta tietämättömien ollessa läsnä, sen voi haitata toimintaasi noitana monilla tavoilla. Eli "hyshys" - periaate, edes toisen noidan kanssa ei pitäisi jutella noituuteen liittyvistä asioista "kevytmielisellä" tavalla, kaikki toimintasi ylipäätänsä vaikuttaa siihen "Noituudeksi" kutsuttuun, ja miten ne voimat sinussa elävät ja kehittyvät. Suurin osa ihmisistä on tietämättömiä näistä asioista, jopa suhtautuvat niihin pilkaten ja ymmärtämättömästi, älä koskaan välitä siitä mitä tälläisiltä ihmisiltä kuulet.
      Ihmisen mieli ja keho eivät ole mitään muuta kuin "temppeli" joka säilöö ja varastoi energiaa erilaisten toimintojemme mukaan. Kun elät oikein niin keräät tuota energiaa, jota voit käyttää mitä voimallisimmin eri tavoin. Noitana olo tai noidaksi kasvu on siis pitkälle täysin sama asia, kuin ymmärtää energiaa sekä sen olemusta ympärillämme, itsessämme, ja myös kanssaihmisissä, jota kautta myös voi kasvaessaan ymmärtää ne parhaat tavat, joilla tuohon energiaan voidaan vaikuttaa.
      Kasva siis voimasi mukana myös itsekuriin, onnea !!

    • Anonyymi

      En tiiä mitä tähän pitää pistää mutta.haluun taikoa ja olla noita🧙‍♀️🧙‍♀️🧙‍♀️🧙‍♀️🔮🔮

      • Anonyymi

        Taikomiseen et varmaan pysty mut noidaksi voit tulla


    • Anonyymi

      Noidat näkee enneunia ja ihmisten tunteet vaikuttaa voimakkaasti noidat myös tykkää keräillä asioita ja eläimet viihtyy noitien kanssa

    • Anonyymi

      Noituus on ala, jota voi itse opiskella, se on ns sateenvarjotermi, joka tarkoittaa, että voi olla minkä tahansa sukupuolinen ja uskontonen, jos on noita. Eli käsite noita on sukupuoleton. On myös uskontoja, jonka osana toimii noituus, esim. wicca ja pakanismi.

    • Anonyymi

      Noidaksi tullaan opettelemalla ja lukemalla olen itse noita ja aloitin teline siitä että ostin vihreä noita kirjan ja sen jälkeen aloin ostaa esim kristalleja, kristalli palloja ja muuta noita tavaraa. Lue ja opettele ahkerasti niin sinusta voi tulla noita. Taika voimat ovat enemmän satu juttuja.

    • Anonyymi

      Noitia voi olla monen laisia monet ovat auttavia noitia mutta jotkut ovat pimeällä puolella

    • Anonyymi

      Ota luuta ja lähde lentämään.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Hei haluisin noidaksi ja taikoa miten se onnistuu kertokaa en vitsaile!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5399
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3477
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1602
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      197
      1521
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1076
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      25
      1023
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      789
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      788
    Aihe