olen pienyhtiössä osakkeenomistaja, mutta perusasiat on hakusessa.
Olen ostanut muita osakkaita pois 8 kpl viimeisen 6kk aikana ja myyjähalukkaita on vieläkin. Nyt yhtiökokous päätti yllättäen maksaa osinkoa ensimmäisen kerran -94 jälkeen. Mitä määrätään osingonsaajasta? Mikä päivä määrää osingonsaajan? Millä aikataululla se täytyy (tai maksetaan) maksaa päätöksestä?
Osinko
Muromän
1
168
Vastaukset
- Tunkrahvi
Saattaa hyvinkin olla niin, ettei osinkoa makseta automaattisesti vaan se täytyy käydä itse nostamassa.
Yhtiökokouksen päätöksessähän nämä olennaisimmat asiat on kerrottu, sikäli kuin yhtiöjärjestyksessä määrättyä on aihetta tarkentaa. Ellei noista selviä, ota yhteyttä hallitukseen. Pikkuyhtiöissä asiat voidaan käytännössä järjestellä hyvinkin yksinkertaisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921816- 851272
- 1101133
- 761017
- 105919
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56848- 47761
- 36752
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47701- 33683