ja tytöllämme oli trampoliini takapihallamme,
tytön jonkun kerran ollessamuualla erään naapurin lapset kysymään minulta saako hyppiä.
minulla silloin elämäntilanne kuilun partaalla ilman omaa syytäni, vaihtoehdot lopussa ja lähtö pois jo välillä mielessä.
olin niin puolustuskyvytön !!!! ja heikko, ja yksin. en jaksanut ajatella edes että nuo aina röyhkeet tytöt olisivat hyppineet siinä. en mitenkään voinut kuvitella, että antaisin lupaa. No, nämä alkoivat huudella vanhempien poissa ollessa rumasti minulle, nimitellä, ja olin niin maassa, ihan lopussa, silloin.
nyt olen selvinnyt ja elämä sujuu, tapahtui oikea ihme.
mutta jotenkin, vaikka olivat lapsia, en pysty unohtaa. se oli niin julmaa ja rankkaa.
eipä voi kukaan kuvitella, että minulla on ollut sellainen elämäntilanne, ja olen nyt tässä. ihmiset luulivat aina, uskoakseni, että kaikki on kunnossa.
ei ole mennyt mielestä tuo huutelu, en ole antanut anteeksi.
olemme jo muuttaneet satojen kilometrien päähän tuosta pikkukaupungista.
Onko kenellään mitään tällaisia kokemuksia? Kiitos.
10 v. sitten asuin pikkutaajamassa
3
64
Vastaukset
- pompoti. pom
Miten olis, meidän nyt 70 ylittäneiden aikana kun lapset oli pieniä ei edes ollut tramppoliinejä.
Lapseni ovat kaikki syntyneet 60 luvun alussa.
Ettet vaan ole taas odottamassa riitakavereita. - Niegeri ei olla
No eihän tuossa alottajan jutussa ollut päätä eikä häntää. Lääkkeet kai unohtuneet tai sitten kirjoittanut humalapäissään väärälle palstalle.
Ja vastauksena voin sanoa, että ei ole samanlaisia kokemuksia vielä pienemmästäkään eikä isommastakaan kaupungista. Antaapa humalikkaan rallattaa... Ihminen jolla on traumoja, tuo niitä kirjoituksissaan väistämättä esille. Ei vanhuuskaan niitä peitä. Meidän ikäistemme kakaroilla ei tunnettu mielenterveysongelmia.
Pienestä saakka oltiin maalla töissä voimiemme mukaan.
Kansakouluun 'joutuminen' pelasti monen ongelmakakaran joutumisen laitoskierteeseen - josko niitä olisi edes ollutkaan.
Asun pikkutaajamassa. Kyllä täällä 'jumalien myllyt' erottavat jyvät akanoista, pelkurit omien polkujensa tallaajista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei184001Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1261464- 931298
Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli3131241Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi611184Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk721130- 451104
Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253961- 86895
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?48838