Hei, kauanko pitää ekaa laskua odottaa? Muutin uuteen kämppään ja mun eka sähköyhtiö, ennen sähkö kuului vuokraan ni koska tulee laskua oikein?
Tilausvaiheessa määritin että lasku kerran kuussa.
26. huhtikuuta alkaen aloin käyttämään sähköä. Nyt 14. kesäkuuta ei ole vielä laskua tullut. Koska Vattenfall oikein laskuttaa?
Milloin tulee eka lasku - Vattenfall???
6
507
Vastaukset
- gittygutty
soita asiakaspalveluun
- www.elenia.fi
Jos asut entisellä Vattenfallin verkkoalueella, niin sun pitää tilata ITSE itsellesi uus sähkönmyyntisopimus siihen kämppään! www.elenia.fi ja tuolla on ohjeet, myyntifirmat löytyy www.energiamarkkinavirasto.fi
Vattenfallilla ei ole Suomessa enää mitään muuta kuin sähkönmyyntiyhtiö, joka siis ei ole sama asia kuin verkkoyhtiö Elenia! - Vattenfall laskut
On mulla sähkösopimus Vattenfallille (Vattenfall.fi), mutta mietin vain, että koska tulee lasku.
- Ei huolta!
Kyllä se sieltä varmasti tulee, älä suotta huolehdi!
- 2kk?
Siinä tapauksessa taitaa olla 2kk:n laskutusväli, eli ne huhtikuun pari päivää toukokuu kesäkuu tulee joskus heinäkuussa... kyllähän tuo laskutusväli pitäs olla mainittuna tilausvahvistuksessa.
- Yualle
Tuttua VF-toimintaa..., tosin, sama taitaa olla muillakin yhtiöillä.
Kyse lienee siitä, että verkkoyhtiö alueellasi on Vatten. Muuttotilanteessa, jos sinulla ei ole sopimusta sähköstä muun yhtiön kanssa, se tulee verkkoyhtiöltä oletusarvoisesti. He odottavat niin kauan, että tulet järkiisi ja ostat sähkön joltain toiselta (halvemmalla). Sitten rätkähtää Vattenilta se 300-400 eskon lasku parin kolmen kuukauden ajalta, jonka olet heidän sähköään käyttänyt (perushinnalla). Mitäpä he sitä huutelemaan, että "haloo, maksat aikalailla ylihintaa..." Huonoa pisnestä ois moinen.
=)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292063
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1051876Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841659Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy641524Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331192- 821148
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm561132- 1101093
Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471066Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet441013