Hän otti räjähtämäisillään olevan kaluni suuhunsa ja lähes heti kun hänen kuumat huulensa kosketivat kaluani syöksin valtavan lastin spermaa hänen suuhunsa. Hän nieleskeli halukkaasti suuhun sykäyksittäin syöksevää spermaa sen kuin ehti mutta sitä tuli niin paljon että osa valui hänen suupieliään alas.
Toivuttuani hetken sanoin äidille että haluaisin nuolla myös hänet sillä jos hän pystyi imemään ja nauttimaan minun nesteeni niin minä haluaisin nuolla ja nauttia hänen nesteistään.
Äiti naurahti ja sanoi että olet sinä todella tuhma poika.. ja voin toki niin tehdä sillä sisko oli jäänyt vielä salille ja luvannut mennä sen jälkeen ystävänsä luokse
Äiti heittäytyi selälleen ja kyyristyin hänen reisiensä väliin.. Näin miten häpyhuulet loistivat kosteana ja turpeana kiimasta. Painoin kieleni huulien väliin ja aloin nuolla. Äidin peppu alkoi liikahdella sitä kiihkeämmin mitä pitempään nuolin. Kieleni kosketellessa hänen pikkusormen tavoin seisovaa klitoristaan häneen lantionsa liikehti yhä rajummin.. Lopulta kuulin hänen huuliltaan pitkän matalan oohhh.. huudon ja hänen vartalonsa jännittyi kaarelle klimaksin saavutettuaan.
Olimme hetken ihan hiljaa rentoutuen kunnes tunsin haluni syttyvän uudelleen ja sanoin äidille että halusin painaa kaluni hänen sisälleen tuohon ihanan kiimaiseen pilluun.
Hän sanoi että hänellä ei ole yhtään kondomia ja minun pitää vetää kaluni ulos ennen kuin laukean sillä hän saattaisi tulla raskaaksi siemenistäni.
Sanoin äidille että tiedän mistä saamme kondomin. Siskoni laatikossa tiesin olevan muutamia.
Äiti pyysi minua hakemaan kondomit ja tuomaan samalla parit siskon pikkuhousut jotta voisimme leikkiä niillä. Tein niin kuin hän pyysi ja laitoin yhden kondomeista paikoilleen sykkivän kaluni päälle ennen kuin astuin makuuhuoneeseen takaisin.
Kun palasin äiti makasi reidet levällään sängyllä. Hänen pinkin väriset häpyhuulensa kiiltelivät häpykarvoituksen seasta.
Painuin polvilleni hänen reisiensä väliin ja painoin kaluni pään häpyaukolle. Kiusoittelin häntä kaluni härnätessä kutsuvaa tuota kiimaista aukkoa. Yhtäkkiä hän nappasi lantiosta kiinni ja vetäisi lantiotani itseään kohti. Tunsin miten paisunut terskani painui kuumaan kanaaliin. Äiti huudahti voimakkaasti ehkä kivusta tai nautinnosta sillä kaluni tuntui halkaisevan hänet . Näin hän jälkikäteen kertoi ja syyksi sen että hän ei ollut rakastellut miehen kanssa kolmeen vuoteen.
Olin kun taivaassa. Räjähtämäisillään oleva kaluni syvällä oman äitini kiimaisessa pillussa.
Aloitin naimaan hitain liikkein ..sisään ..ulos.. sisään..ulos.. Äidin vartalo kiemusteli nautinnosta..
Tunsin että en enää kauaa kestä ja sanoin äidille että kohta laukean..
Samassa äiti työnsi minut kauemmaksi itsestään niin että kaluni lipsahti ulos ja hän sanoi että ota pois se kondomi.
Hän sanoi haluavansa ottaa lastini sisälleen mihin se oikeasti kuuluu.
Otin kondomin pois ja painoin kaluni uudestaan äidin pillun perukoille. Kuinka erilaista ja herkempää kaikki olikaan. En kauaa kestänyt kun tunsin kiveksien vetäytyvän ja tuon tutun pumppaavan tunteen alkavan sperman syöksyessä syvälle äidin kohdun suulle .. Syöksy toisensa jälkeen painui hänen sisälleen äidin vartalon tempoillessa orgasmin kourissa…
Lopulta liikkeemme vaimenivat ja makasimme pitkään sylikkäin kaluni lopulta liukuessa pois äidin vaginasta.. Taisipa jossakin mielen sopukoissa pyörähtää ajatus siitä että jospa äiti tuli raskaaksi..
Onneksi ei tullut ja aika pian hän sitten hankki suojan itselleen niin että emme tarvinneet kondomeja
Tuosta päivästä eteenpäin kävimme äidin kanssa yhdessä alusasu ostoksilla. Ostimme kummallekin ihania seksikkäitä asuja, pukeuduimme yhdessä ja harrastimme mitä monimuotoisinta seksiä usean vuoden ajan kunnes sitten muutin työn perässä toisaalle ja mikä parasta saimme tehdä sen rauhassa sillä siskoni muutti pian tuon ensimmäisen tapahtuman jälkeen työn perässä naapurikaupunkiin.
Äidin alusasut(3)
Konne46
4
7982
Vastaukset
- ghhggh
sis mitä vittua oma äiti ??
- MGJUIKO69OKLUÖPÖÄÖ
WITTU
- Jesse Hakkarainen 99
Äitini on kyllä pannut minua straponilla mutta en ole koskaan saanut maistaa hänen tussuaan.
- juho4
kiihoittava tarina kun sais vielä siskon mukaan,hän tulee yllättäen käymään kotona ja yllättää teidät,kerro...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä431805Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1641637Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701378Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2391333Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2071238- 1281145
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3321137- 781086
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3141057Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271057