Tatuoinnit on rumia;(

Teijo T

Miten kukaan viittii laitattaa sellaisia ällötyksiä..? ;((

22

117

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Teijo T

Tämä aloitus kuten tuo kankkualoituskaan ei ole minun eli aidon Teijo T:n tekemiä.
      Tähän aloitukseen kyllä olen osin samaa mieltä; älyttömimpiä on ne jotkut kiinan/japaninkieliset tatuoinnit, joita on otettu. Tatuoinnin ottaja tuskin on niin kielitaitoinen, että ymmärtää mitä niissä lukee;)
      Mahtaa noita kiinalaisia/japanilaisia huvittaa kun näkevät suomalaisia; kun suomalaisen nahkassa voi lukee mitä tahansa;))

• Joku on keksinyt, että sinun on aika joko rekkautua tai vaihtaa nikkiä. Ties vaikka olisit kompannut liikaa teevateja, vaikka mielipiteesi tatskoista onkin liike vastakkaiseen suuntaan. ;-)

• Teijo T
        Ratikkakuski kirjoitti:

Joku on keksinyt, että sinun on aika joko rekkautua tai vaihtaa nikkiä. Ties vaikka olisit kompannut liikaa teevateja, vaikka mielipiteesi tatskoista onkin liike vastakkaiseen suuntaan. ;-)

Täsmennystä asiaan: Hänen täytyy olla fiksu, joka ottaa tollasen kiinankielisen tatskan ja tietää ite mitä siinä lukee. Jokainen ite päättää ottaako tatskan ja jos ottaa niin se varmasti ottajalle sopii:)
        Itekkin vois ottaa jonkunmoisen tatskan tulevaisuudessa. Ei taida olla aivan kivuton toimenpide?

• Teijo T kirjoitti:

Täsmennystä asiaan: Hänen täytyy olla fiksu, joka ottaa tollasen kiinankielisen tatskan ja tietää ite mitä siinä lukee. Jokainen ite päättää ottaako tatskan ja jos ottaa niin se varmasti ottajalle sopii:)
        Itekkin vois ottaa jonkunmoisen tatskan tulevaisuudessa. Ei taida olla aivan kivuton toimenpide?

Minulla on neula-fobia, joten en ikinä ota yhtään tatskaa.

Rouva Ratikka repesi joskus nauramaan, kun jollain oli kanji-merkeillä kirjoitettu tatska, jossa oli jonkun firman nimi tyyliin: "Shangain lelu ja kalu". Ja oli vielä mukamas olevinaan japanilainen tatuointi. ;-)

• Teijo T
        Ratikkakuski kirjoitti:

Minulla on neula-fobia, joten en ikinä ota yhtään tatskaa.

Rouva Ratikka repesi joskus nauramaan, kun jollain oli kanji-merkeillä kirjoitettu tatska, jossa oli jonkun firman nimi tyyliin: "Shangain lelu ja kalu". Ja oli vielä mukamas olevinaan japanilainen tatuointi. ;-)

Eikai tollainen pienen tatskan teko tekis kovin kipeetä?
        Kyllä varmaan tommoisia kirjoituksia löytyy moneltakin ympäri maailman, eivät tiedä mitä tekstiä omaan nahkaan on painettu.

• Teijo T kirjoitti:

Eikai tollainen pienen tatskan teko tekis kovin kipeetä?
        Kyllä varmaan tommoisia kirjoituksia löytyy moneltakin ympäri maailman, eivät tiedä mitä tekstiä omaan nahkaan on painettu.

Kyse ei olekaan kivusta vaan fobiasta.

• Teijo T
        Ratikkakuski kirjoitti:

Kyse ei olekaan kivusta vaan fobiasta.

Pistä silmät kii tai nukutushan toimis sulle hyvin!

• Teijo T kirjoitti:

Pistä silmät kii tai nukutushan toimis sulle hyvin!

No se varmaan auttaisi. En vain muutenkaan pidä tatuoinneista. Joistain läväreistä kyllä, mutten koskaan tatskoista. Vaan makunsa itse kullakin.

• Teijo T
        Ratikkakuski kirjoitti:

No se varmaan auttaisi. En vain muutenkaan pidä tatuoinneista. Joistain läväreistä kyllä, mutten koskaan tatskoista. Vaan makunsa itse kullakin.

Onkon rouva raikalla tatskoja? Tommoisen lävärin otto se varmasti sattuu...vaikka ois kuinka kokovartalo puudutus!

• tipsu t

kohta rynnistää teevadit puolustamaan tatuointejaan;)

• Nyt olen itseasissa harkinnut että kävisin ottamassa, tosin ois yks juttu mihin pitäs rahaa säästellä... Eli ois rahaa, ehkä varaakin... Ehkä ensi viikolla sen teen.Kenties.

• aikoja varata

ensi viikolla tatuointiin ?

• aikoja varata kirjoitti:

ensi viikolla tatuointiin ?

Niin varata kyllä. Yksinkertainen malli joten mahtuu pienempäänkin rakoon aikatauluissa luulen.

• mikä kaupunki mikä
        hahmotelma kirjoitti:

Niin varata kyllä. Yksinkertainen malli joten mahtuu pienempäänkin rakoon aikatauluissa luulen.

liike?

• mikä kaupunki mikä kirjoitti:

liike?

Lahti... Onko siellä kaksi vaihtoehtoa että siitä lähetään...

• ....

• hahmotelma kirjoitti:

Lahti... Onko siellä kaksi vaihtoehtoa että siitä lähetään...

Eiku onhan noita enempi kun hieman lisää googlettaa...

• KoppavaHoro

Lausuntosi menee samaan kategoriaan kuin "naiset ovat rumia" ja "talot ovat rumia".

Olisiko susta maailma parempi paikka jos kaikki laittautuisivat, pukeutuisivat, kävelisivät ja rakentaisivat talonsa juuri sinun makusi mukaan?

Miksi sinun mielipiteesi on arvokkaampi kuin muiden?

• Pieni persoonallinen tatska jossain sopivassa kohdassa voi olla hyvinkin aistikas. Puolet nahkapinta-alasta peittävät ihograffitit on erittäin rumia. Naamaan ei mitään.

• Nojoo, onhan niitä rumiakin nähty. Eikä kaikki tykkää samoista asioista olipa asia mikä vaan, joten miksi kaikki tykkäisi tatuoinneistakaan. Onneksi ei ole pakko tykätäkkään, jos ei tykkää. :-)

Joku tuolla arveli mun heittäytyvän puolustamaan omia kuviani, vaan en koe niissä olevan mitään puolusteltavaa. Ne on mun ja mua varten joten ei niistä muiden tarvitse pitää, jos sille tuntuu. Eikä se minua mitenkään loukkaa. :-) Pitäisikö sen loukata?

• Teijo T

Koko kropan tatuointi mennee hiukka överiks, mutta jos sellaisen on tehnyt niin varmaan ottaja on siihen tyytyväinen. Se on hänen valintansa ja sitä pitää "kunnnioittaa".
        Tatuoinneilla on monellekkin joku oma henk.koht.merkitys.

• Teijo T kirjoitti:

Koko kropan tatuointi mennee hiukka överiks, mutta jos sellaisen on tehnyt niin varmaan ottaja on siihen tyytyväinen. Se on hänen valintansa ja sitä pitää "kunnnioittaa".
        Tatuoinneilla on monellekkin joku oma henk.koht.merkitys.

Niinno mä bruukaan ajatella, että omapa on ihonsa. Jos tykkää olla kokonaan musteella peitettynä, niin so be it. Mulla ei henkilökohtaisesti ole puolesta ei vastaan tatuoituja tai tatuoimattomia ihmisiä vastaan. Molempi parempi.

En muodosta ihmisestä mielikuvaa kuvien perusteella, vain käytöksen. :-)

Usein on joo joku oma merkitys. Varmaan yhtä usein ihan vaan päähänpisto, joka sitten katumuksen hetkinä halutaan poistaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      148
      8188
    2. Kaipaisin nyt kosketusta

jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.
      Ikävä
      32
      3260
    3. Imaami kysyy, miksi pojat uivat ilman valvontaa

Kalajoen särkät ovat usean kilometrin pituiset. Siellä on kylttejä, joissa varoitetaan rannan vaaroista. Siellä ei ole
      Maailman menoa
      405
      2441
    4. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      38
      2199
    5. Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia

Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-20172942
      Maailman menoa
      290
      1894
    6. Kerrostaloihin ilmalämpöpumput

Ulkomailla näkee paljon ilmalämpöpumppuja kerrostalojen ulkoseinissä. Mikä estää taloyhtiötä hankkimasta niitä asuntoih
      Sinkut
      168
      1809
    7. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      20
      1710
    8. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      24
      1535
    9. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      23
      1374
    10. Sokea "ystävälle"

Oletko oikeasti noin sokea?
      Ikävä
      100
      1289
    Aihe