KAAPISTA ULOS:
eli oon 15 v jätkä täält tampereelt ja kyllä, olen homo. tulin kaapista ulos tossa viimeviikolla ja nyt mua sit kiusataa. ihan siis uhkataan lyödä ja tälleen et ei mitään haukkumista, taino sitäkin. olen mikä oon ja oon syntyny homoks ja tykkäämää pojistaa. ei pitäs teitä haitata?
SATIAISET:
juu olin tos yhen jätkän kaa makuuhuoneen puolella :D pelkissä boxereissa, ja nyt mua on sit alkanu kutista alapäästä ja tällee, mitä avuksi?
kaapista ulos & satiaisia housuissa
4
163
Vastaukset
- dsfdsgsdgs
Tulin minä kaapista ulos, arva mikä oli loppu tulos, sinä olet paska trolli: painu tältä vittuun homo!
- aloittAjdklö
Öö häh? ja vittuun en painu, mut homo oon juu :).
- Morroo
Käy apteekissa. Sanot vaan että mitä tarviit ei sitä nolostella tarvii!
Sieltä löytyy kyllä jotain shampoota niitä vastaan jos salkkareihin on luottaminen!
Ootko kertonu sille jätkälle sitä? Sitte pitäis pestä vaatteet lakanat ja senki tehä sama.
Jos mitenkää onnistuu nii valita siitä kiusaamisesta?
Mun mielestä koulun vaihtaminen ei ainakaan auta, sillo joutuisit tulemaan kaapista ulos uudestaan, eikä olis mitään varmuutta että sua ei kiusattais.
On tää homon elämä kyl vaikeeta...- alottajamirod
Ok :) kävin ostamassa ja nyt pitäis toimii, tää jätkäkin on pessy ittensä lakanat yms.
jep, miks julkkiksii ei ns "haukuta" siitä, esimerkiks niko saarista? kyl me ei julkkikset- ki ollaan ihmisii ja jokasen sais tykät mistä haluaa....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 924530
Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.2331754- 761440
Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste
Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan2401140Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?
Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.3301082Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd1051060- 491039
Nojatuoli !
Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en1441001- 108977
Milloin ymmärsit
Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os85954