ystäväni kanssa (tosi)

Seija

Oli kuuma kesä päivä, ystärettäni oli tulossa luokseni. Tarkoituksena oli lähteä kaupungille.
Ja sitten jo ovikello soikin. Ystäväni oli 25 vuotias isorintainen brunette.
-Moi, tuu sisälle vaan. sanoin
Miia astui peremmälle.
-Hei mä meen käymään vessassa, mia sanoi.
Miia oli jo jonkun aikaa ollut vessassa joten päätin käydä vaihtamassa vielä vaatteita, kävellessäni vessan ohi huomasin oven olevan raollaan.
Miia ynähteli, hänellä oli kaksi sormeaan sisällään. en huomannut tuijotavani häntä kunnes miia katsoi minuun nolosti. Olin aina haaveillut toisesta naisesta, joten päätin nyt tarttua kiinni tilaisuuteen.
-Shhh... sanoin miialle ja aloin riisua itseäni kunnes olin alasti ja miia teki samoin.
Suutelin miia kiihkeästi samalla hieroen hänen rintojaan.
Kunnes etenin alaspäin ja nuolin miian reisiä... pillua...
-mmmm... mä tuun kohta, miia sanoi
Lopetin.
menin selälleni viileälle vessan lattialle.
Avasin haarojani.
Miia tajusi vihjeen.
Mia nuoli klitoristani pyörivin vedoin ja työnsi kielensä sisääni-
-kuules Seija leikitäämpäs sellasta että mä oon lääkäri ja sä potilas.

Seija tutki vessani kaappeja ja poimi sieltä: topseja, desinfiointi ainetta, hammasharjan.
-No niin aloitetaampas, mia sanoi.
-ai,ai onkos alapään pesu jäänyt tekemättä.
Miia otti topsin ja laittoi siihen desinfointi ainetta, hän hieroi sitä minun pilluuni..mmm... että se teki hyvää, sitten hän otti kielen avukseen.
Lopulta miia otti esiin sähköhammasharjan ja laittoi sen surraamaan pilluuni... olin juuri saamassa kunnes miia lopetti ja kääntyi pois minusta... en tiedä mikä minuun meni, olin niin kiimassa ja aloin hinkata itseäni miiaan.
Lopulta Nuolin miian persettä...mmm

1

16625

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vesi

      "Kirjoittanut: Seija, 17.7.2004 klo 16.22"

      "Miia tajusi vihjeen.
      Mia nuoli klitoristani pyörivin vedoin ja työnsi kielensä sisääni-
      -kuules Seija leikitäämpäs sellasta että mä oon lääkäri ja sä potilas.

      Seija tutki vessani kaappeja ja poimi sieltä: topseja, desinfiointi ainetta, hammasharjan.
      -No niin aloitetaampas, mia sanoi."

      Menee Seijat ja Mi(i)at sekaisin kuin pyykkärin kassit. Tarkkuutta näihin juttuihin, kun kerran tosijuttukin pitäisi olla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5135
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3227
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1837
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1810
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1665
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1375
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1296
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1277
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    Aihe