Moi kaikille! Olen 27-vuotias ja olen ulkomaalainen. Olen asunut Suomessa kolme vuotta ja puoli. Pääsin opiskelemaan toiseen paikkaan lähihoitajaksi, ja se on maahanmuuttajille ja se kestää kaksi vuotta ja pouli. Myös pääsin opiskelemaan lähihoitajaksi toiseen paikkaan, ja se on suomalaisten kanssa ja se kestää kaksi vuotta.
Nyt en tiedä mihin menen opiskelemaan! en ole puhunut suomalaisten kanssa paljon ja olen opiskellut suomea noin yksi vuosi!
No, voisitteko kertoa minulle kumpi on parempi?
Kiitos teille!
Mihin menen opiskelmaan?
Bedil
4
154
Vastaukset
- dsass
Mene suomalaisten ryhmään. Siellä opit suomea paremmin. Puhumalla oppii suomea oppii parhaiten.
Jos kohtaat jonkun joka puhuu samaa kieltä kanssasi teistä tulee kavereita ja se suomen kielen oppiminen vaikeutuu.- Bedil
Kiitos sulle!
- opiskelija
Olen samaa mieltä ensimmäisen vastaajan kanssa. Lähihoitajan työ on niin ihmisläheistä, että on varmasti hyvä tottua puhumaan suomalaisten kanssa jo koulussa. Kirjoitat jo tosi hyvin suomea, joten uskon, että pärjäisit!
- Bedil
Okei kiitos teille! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064572Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293393No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 391418
- 361343
- 381196
- 141102
- 1591026
- 27978
- 6944