Sopiiko punainen ja musta yhteen,mitä mieltä olette?:

Black leather gloves girl.

4

1000

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muoditon

Kyl ne yleensä sopii yhteen, mut mielummin käyttäsin punasta antamassa vähän kontrastii, ku laittasin täyspunasen paidan ja mustat hanskat, mulla toi menis liian pitkälle...Mut jos joku muu tykkää, nii siitä vaan...

• Black leather

Perustele?.

• muoditon
        Black leather kirjoitti:

Perustele?.

vaikeeta....No punanen piristää mustaa kivasti ja ku näkee tyypin jolla on vaikka punanen vyö housuissa tai punasii saumoja paidassa, niin ihminen näyttää paljon mielenkiintosemmalta, oothan kuullu sanonnan "mustavalvoinen" ihminen, punanen kadottaa sen imagon...
        mut jos on kokonaan punanen paita, niin katsojilla tulee ennemmin silmät kipeeksi, "i can't see"tyyliin...
        Nahan kanssa punanen antaa kyllä viel rajumman kuvan, jos haluu näkyy, kannattaa laittaa just punasta...
        Osax vaikutelma saattaa tulla siit,. et punanen on intohimon väri....Se kutsuu luokseen, ei työnnä pois, kuten vaikka myrkynvihree.Jos siis pitää myrkynvihreetä ja mustaa nahkaa, nii varmasti erottuu yhtä hyvin, mut myrkynvihreehän on varoitusväri"älä tule, olen myrkyllinen" siitähän se nimikin tulee, six siis punainen on parempi...
        Ite en nahasta välitä, ei muuten mut se on niin hiostavaa...Sopii talvelle enemmän....
        Riittikö?

• Anonyymi

Musta on punaisen vastaväri. Se ei sovi punaisen kanssa lainkaan. Musta korostaa vain viileät värit.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      34
      2735
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      36
      2581
    3. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      53
      2564
    4. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      96
      2084
    5. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      40
      1951
    6. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      312
      1732
    7. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      150
      1526
    8. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      73
      1388
    9. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      23
      1158
    10. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      27
      1113
    Aihe