pojat, miksi perse ??

oooonasd98

miks useimmat pojat kattoo ain ekana tytöil takapuolta? siis mikä siin voi olla nii kiinnostavaa :D mulle on kolme jätkää tullu sanoo et 'hyvä perse sulla!' ja mun mielest se on iha samallaine ku muillaki.

33

4509

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poeeka 15v.

      Koska hyvä perse on vaan niin ihana :):):)

      • kysympä vaan((:

        no mimmonen ON hyvä perse?


      • piirretyt on kivoja

      • Anonyymi

        Mikin perse on kyl aika outo


    • poikaacdui

      se on vaikee muijien ymmärtää mutta se on vaan nii ihanaa ku näkee jonku hyvän perseen :)

    • stondaamulla12345

      Jep, teidän on vaikee ymmärtää kun on niin hyvännäköisiä perseitä!

    • jep!

      Totta. Teijän tyttöjen on oikeesti pirun vaikee ymmärtää sitä! Se on varsinkin meille teinipojille ihan vaistonvarainen juttu! Ainaku menee ees vähänki hyvänäköne tyttö ja vaikkei oliskaa hyvännäköne ni aina perseen kyl tsiigaa. Se on meille pojille kuin taivas maan päällä! Kaikki kaikessa! Turha teijän siitä on tytön valittaa jos me vaa kehutaa muotojanne. Ja hyvä perse tekee tytöst iha vitu hyvä näkösen. Hyvä perse ni tisseil ei oo välii.

      • oooonasd98

        no hyvä sit ku mulla ei oo mistää isoimmast pääst noi mun tissit xd


      • kesä saunapop
        oooonasd98 kirjoitti:

        no hyvä sit ku mulla ei oo mistää isoimmast pääst noi mun tissit xd

        onko iskä katellu sitä tai kommentoinut , esim. saunassa ?


      • typykkä96--
        kesä saunapop kirjoitti:

        onko iskä katellu sitä tai kommentoinut , esim. saunassa ?

        Mua ärsyttää vaikkuin paljo ku isäpuoli kyylää mun tissei ja persettä :o ja jos puhun sil kasvotuste ni silmät käy vähä välii tisseissä.. :D


      • oooonasd98
        kesä saunapop kirjoitti:

        onko iskä katellu sitä tai kommentoinut , esim. saunassa ?

        ei


      • I<3HIM

        Siis mäkään EN tajuu Miks kaikki tytöt on sillee "hhyyyiii!!! Toi Zsiigass MUNpersettä!!!" ite oon 14w tyttö seurustelen vuottavanhemman pojan kanssa, ja silti kattelen hyvännäköisten jätkien perseitä, vinkkaan sinkkukavereilleni, EI HELKKARI tolla on hyvä perse.. Ja näin, poikaystäväni on silleen aika bodari, mutta ei siitä nyt mitään muuta kuin kun olemme kotona kahdestaan tönin, puristelen ja tönin häntä perseeseen, jonka jälkeen alankin"vahingossa" saamaan kovaa kuristusta siitä ettei häntä"saa" tökkiä yms. Pyllyyn. Ja pyytelen anteeksi jonka jälkeen menemmekin jo sänkyyn tai sohvalle tai vessaan...


      • Anonyymi
        oooonasd98 kirjoitti:

        ei

        No sit se ei oo hyvä.


    • Hohohoo

      Kyllähän se perse pitää aina tsiigata jos joku hyvännäkönen misu sattuu ohi kulkemaan;)

    • kokemusta on;)

      Mun mielest tissit on tärkeet koska niitä on kiva pussailla sängyllä tyttöystävän kaa;)

    • mka

      nii mieki tykkäisin enemmän jos minun tisseista puhuttas mutta ei ko aina se perse...

    • jokutyttövaa

      mut hei kyl me tytötki katotaan perseitä ja verrataan onko ittellämme parempi, turha niitä poikia tuomita! :D

    • pihvi.on.fakta

      Persettä kehtaa kattoa kauemmin ku naisilla ei yleensä oo silmiä niskassa. Tissien tuijottelun ne taas huomaa paljon herkemmin ku silmät ovat samalla puolella ku tissit

    • fffffffiktyuitu

      Farkuissa tai lekkineissä tytöt ei käytä perseen puolella (eikä onneksi etupuolellakaan) toppauksia, joten muotot näkyy hyvin. Rintaliiveissä taas käyttää he täytteitä ettei nännit erotu niin mieti miksi perseet kiinnostaa enemmän.

    • Biologiaboy

      Hyvänmuotoinen perse viittaa hedelmällisyyteen ja eläimet ovat biologisesti ohjelmoitu etsimään hyviä parittelukumppaneita.

      • sdasdfdfa

        Mutta entäs ihmiset? Elukat enemmän haistelee toisiaan, ei sonnikaan lehmän persettä tai tissejä kato


    • Anonyymi

      Ne haluu

    • Anonyymi

      no miksi me kukaan katotaan mitään...nahkaa ja lihaa koko keho

    • Anonyymi

      Joo itellekki on muutama tullu puristelee ruolajonossa ja läpsiny ... Vanhemmatkin pojat

      14v

      • Anonyymi

        Tykkäsitkö?


    • Anonyymi

      Perse on seksin kannalta olennainen, sillä useimmat pojat ja miehet haluavat panna tyttöä takaapäin. Itse ainakin katson tytön peppua aina sillä silmällä, että miltä tuo näyttäisi, kun tyttö olisi kontallaan ja häneen työntyisi takaapäin ja miltä tuntuisi pidellä hänen pakaroista kiinni samalla.

    • Anonyymi

      Mitä täällä tapahtuu

    • Anonyymi

      Miksi se on niin hyvän näköinen

    • Anonyymi

      Mikin perse on vitun iso

    • Anonyymi

      Pyöreä peppu on ihana.

    • Anonyymi

      Se nyt vaan on aika ihana ja kai se liittyy muutenkin vain jotenkin naisellisuuteen, että naisella on peppua ja lanteita.
      Itse katson kyllä myös etupuolta, jotenkin kiihottavaa jos häpykumpu ja pillu ylipäätään pullottaa selvästi, jos tytöllä on vielä vaikka jotkin legginsit päällä.

      • Anonyymi

        Miksi tuollainen vanhus haaveilee tytöistä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi tuollainen vanhus haaveilee tytöistä?

        Miten niin vanhus ja tytöistä?
        Kyllä teini-ikäinenkin jätkä jo voi katsoa myös naisia siinä missä ikäisiään tyttöjäkin käsittääkseni.
        Olet itse jokin pedari tai niitä ainakin ihannoiva.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5339
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3447
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1572
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      193
      1484
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1066
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      25
      1003
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      788
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      779
    Aihe