Kamera reppu johon mahtuisi läppäri

Alokas kuistinen

Elikkäs tarkoituksena olisi hankkia kameratarvikkeile ja läppärille reppu. Repun hinta budjetti on noin 110e.
Reppuun tulisi mahtua 550d sigman 17-70mm kanssa ja lisäksi 50mm 1.8 prime, kittilinssi, salama plus muut pikku härpäkkeet ja tietysti läppäri. Läppäri on 15.6 tuumainen.

Kiitos!

9

467

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • +0+
      • Alokas Kuistinen

        Sivujen mukaan mahtuu 15.4 tuumane ja minun asukseni on 15.6 tuumane. Pitäiskö mennä vai meneekö liian tiukille. Yleensä arvosteluissa ja videoissa ne pitää niitä 13 tuumasia macbookkeja niissä joten ei ole selvää tietoa mahtuuko mitenkään.

        Huomasin myös Fastpack 350, mutta voi olla taas liian suuri minulle.


      • +0+
        Alokas Kuistinen kirjoitti:

        Sivujen mukaan mahtuu 15.4 tuumane ja minun asukseni on 15.6 tuumane. Pitäiskö mennä vai meneekö liian tiukille. Yleensä arvosteluissa ja videoissa ne pitää niitä 13 tuumasia macbookkeja niissä joten ei ole selvää tietoa mahtuuko mitenkään.

        Huomasin myös Fastpack 350, mutta voi olla taas liian suuri minulle.

        Vaikea sanoa, läppäreiden tilavaatimus voi vaihdella paljonkin eri merkkien ja mallien välillä, vaikka ovat periaatteessa samaa tuumakokoa. Esim. läppärin paksuus voi vaikuttaa paljon siihen, miten naftisti se sille varattuun tilaan mahtuu.

        Tuo 0.2 tuuman ero ei sinänsä ole kuin puoli senttiä, joten melko todennäköisesti se kyllä mahtuu tuohon reppuun ihan hyvin. Yleensä niissä on sen verran pelivaraa, ettei se noin pienestä jää kiinni. Parasta tietysti olisi, jos ennen ostopäätöstä on mahdollisuus käydä jossain liikkeessä kokeilemassa läppärin kanssa, miten hyvin se siihen sopii.


      • Alokas Kuistinen kirjoitti:

        Sivujen mukaan mahtuu 15.4 tuumane ja minun asukseni on 15.6 tuumane. Pitäiskö mennä vai meneekö liian tiukille. Yleensä arvosteluissa ja videoissa ne pitää niitä 13 tuumasia macbookkeja niissä joten ei ole selvää tietoa mahtuuko mitenkään.

        Huomasin myös Fastpack 350, mutta voi olla taas liian suuri minulle.

        -Huomasin myös Fastpack 350, mutta voi olla taas liian suuri minulle. -

        jonkin aikaa menee niin huomaat että sekin on liian pieni :)


      • Alokas Kuistinen
        harrastelijakirurgi kirjoitti:

        -Huomasin myös Fastpack 350, mutta voi olla taas liian suuri minulle. -

        jonkin aikaa menee niin huomaat että sekin on liian pieni :)

        Huomasin saman myös, mutta pelkään sen olevan liian suuri niinkuin sanoit.

        Toisaalta, tuntuu kokoajan pienenevän kaikki tila.


    • FastBack

      Ainaskin mulla sopii15,6 kokonen ATK-laite ja paljon muutakin siihen taskuun Fastback 250 reppuun.
      Kannattaa ottaa kannettava mukaan kauppaan ja koklata se lienee paras konsti
      todeta asia.

      • Alokas kuistinen

        Kuinka hyvin mahtunut? Onko reppu epämukavampi jos sinulla on 15.6 tuumanen ATK-laite repussasi?

        Osaatko sanoa mitään kauppaa pk-seudulla missä pääsisi konkreettisesti käsiksi kyseiseen reppuun?

        Kiitos :)


      • FastBack
        Alokas kuistinen kirjoitti:

        Kuinka hyvin mahtunut? Onko reppu epämukavampi jos sinulla on 15.6 tuumanen ATK-laite repussasi?

        Osaatko sanoa mitään kauppaa pk-seudulla missä pääsisi konkreettisesti käsiksi kyseiseen reppuun?

        Kiitos :)

        Töp Shot vaikkapa Malminkartanossa.
        Ihan sama vaikka kannettava olisi mukana oikeastaan usein on kuvakansioita.
        Yllättävän painavakaan lasti ei tunnu seljässä kun säätää olkaimet Ok.
        Onkin tärkee laittaa ne sopivasti repussa vaikuttaa nimittäin radikaalisti
        kanto mukavuuteen.


    • DB

      Tykkään Vanquardin repuista
      esim
      Vanguard Up-Rise 48

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      113
      1135
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      864
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      679
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      275
      642
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      608
    6. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      62
      600
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      584
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      523
    9. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      90
      453
    Aihe