Elikkäs tarkoituksena olisi hankkia kameratarvikkeile ja läppärille reppu. Repun hinta budjetti on noin 110e.
Reppuun tulisi mahtua 550d sigman 17-70mm kanssa ja lisäksi 50mm 1.8 prime, kittilinssi, salama plus muut pikku härpäkkeet ja tietysti läppäri. Läppäri on 15.6 tuumainen.
Kiitos!
Kamera reppu johon mahtuisi läppäri
9
467
Vastaukset
- +0+
Esimerkiksi Lowepro:n FastPack 250:
http://products.lowepro.com/product/Fastpack-250,2086,14.htm
Hintaseurannan mukaan sopisi budjettiisi.
http://hintaseuranta.fi/tuote.aspx/226251- Alokas Kuistinen
Sivujen mukaan mahtuu 15.4 tuumane ja minun asukseni on 15.6 tuumane. Pitäiskö mennä vai meneekö liian tiukille. Yleensä arvosteluissa ja videoissa ne pitää niitä 13 tuumasia macbookkeja niissä joten ei ole selvää tietoa mahtuuko mitenkään.
Huomasin myös Fastpack 350, mutta voi olla taas liian suuri minulle. - +0+
Alokas Kuistinen kirjoitti:
Sivujen mukaan mahtuu 15.4 tuumane ja minun asukseni on 15.6 tuumane. Pitäiskö mennä vai meneekö liian tiukille. Yleensä arvosteluissa ja videoissa ne pitää niitä 13 tuumasia macbookkeja niissä joten ei ole selvää tietoa mahtuuko mitenkään.
Huomasin myös Fastpack 350, mutta voi olla taas liian suuri minulle.Vaikea sanoa, läppäreiden tilavaatimus voi vaihdella paljonkin eri merkkien ja mallien välillä, vaikka ovat periaatteessa samaa tuumakokoa. Esim. läppärin paksuus voi vaikuttaa paljon siihen, miten naftisti se sille varattuun tilaan mahtuu.
Tuo 0.2 tuuman ero ei sinänsä ole kuin puoli senttiä, joten melko todennäköisesti se kyllä mahtuu tuohon reppuun ihan hyvin. Yleensä niissä on sen verran pelivaraa, ettei se noin pienestä jää kiinni. Parasta tietysti olisi, jos ennen ostopäätöstä on mahdollisuus käydä jossain liikkeessä kokeilemassa läppärin kanssa, miten hyvin se siihen sopii. Alokas Kuistinen kirjoitti:
Sivujen mukaan mahtuu 15.4 tuumane ja minun asukseni on 15.6 tuumane. Pitäiskö mennä vai meneekö liian tiukille. Yleensä arvosteluissa ja videoissa ne pitää niitä 13 tuumasia macbookkeja niissä joten ei ole selvää tietoa mahtuuko mitenkään.
Huomasin myös Fastpack 350, mutta voi olla taas liian suuri minulle.-Huomasin myös Fastpack 350, mutta voi olla taas liian suuri minulle. -
jonkin aikaa menee niin huomaat että sekin on liian pieni :)- Alokas Kuistinen
harrastelijakirurgi kirjoitti:
-Huomasin myös Fastpack 350, mutta voi olla taas liian suuri minulle. -
jonkin aikaa menee niin huomaat että sekin on liian pieni :)Huomasin saman myös, mutta pelkään sen olevan liian suuri niinkuin sanoit.
Toisaalta, tuntuu kokoajan pienenevän kaikki tila.
- FastBack
Ainaskin mulla sopii15,6 kokonen ATK-laite ja paljon muutakin siihen taskuun Fastback 250 reppuun.
Kannattaa ottaa kannettava mukaan kauppaan ja koklata se lienee paras konsti
todeta asia.- Alokas kuistinen
Kuinka hyvin mahtunut? Onko reppu epämukavampi jos sinulla on 15.6 tuumanen ATK-laite repussasi?
Osaatko sanoa mitään kauppaa pk-seudulla missä pääsisi konkreettisesti käsiksi kyseiseen reppuun?
Kiitos :) - FastBack
Alokas kuistinen kirjoitti:
Kuinka hyvin mahtunut? Onko reppu epämukavampi jos sinulla on 15.6 tuumanen ATK-laite repussasi?
Osaatko sanoa mitään kauppaa pk-seudulla missä pääsisi konkreettisesti käsiksi kyseiseen reppuun?
Kiitos :)Töp Shot vaikkapa Malminkartanossa.
Ihan sama vaikka kannettava olisi mukana oikeastaan usein on kuvakansioita.
Yllättävän painavakaan lasti ei tunnu seljässä kun säätää olkaimet Ok.
Onkin tärkee laittaa ne sopivasti repussa vaikuttaa nimittäin radikaalisti
kanto mukavuuteen.
- DB
Tykkään Vanquardin repuista
esim
Vanguard Up-Rise 48
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131135
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89864Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18679Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat275642- 77608
- 62600
- 104584
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49523- 26522
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet90453