Elikkäs tarkoituksena olisi hankkia kameratarvikkeile ja läppärille reppu. Repun hinta budjetti on noin 110e.
Reppuun tulisi mahtua 550d sigman 17-70mm kanssa ja lisäksi 50mm 1.8 prime, kittilinssi, salama plus muut pikku härpäkkeet ja tietysti läppäri. Läppäri on 15.6 tuumainen.
Kiitos!
Kamera reppu johon mahtuisi läppäri
9
375
Vastaukset
- +0+
Esimerkiksi Lowepro:n FastPack 250:
http://products.lowepro.com/product/Fastpack-250,2086,14.htm
Hintaseurannan mukaan sopisi budjettiisi.
http://hintaseuranta.fi/tuote.aspx/226251- Alokas Kuistinen
Sivujen mukaan mahtuu 15.4 tuumane ja minun asukseni on 15.6 tuumane. Pitäiskö mennä vai meneekö liian tiukille. Yleensä arvosteluissa ja videoissa ne pitää niitä 13 tuumasia macbookkeja niissä joten ei ole selvää tietoa mahtuuko mitenkään.
Huomasin myös Fastpack 350, mutta voi olla taas liian suuri minulle. - +0+
Alokas Kuistinen kirjoitti:
Sivujen mukaan mahtuu 15.4 tuumane ja minun asukseni on 15.6 tuumane. Pitäiskö mennä vai meneekö liian tiukille. Yleensä arvosteluissa ja videoissa ne pitää niitä 13 tuumasia macbookkeja niissä joten ei ole selvää tietoa mahtuuko mitenkään.
Huomasin myös Fastpack 350, mutta voi olla taas liian suuri minulle.Vaikea sanoa, läppäreiden tilavaatimus voi vaihdella paljonkin eri merkkien ja mallien välillä, vaikka ovat periaatteessa samaa tuumakokoa. Esim. läppärin paksuus voi vaikuttaa paljon siihen, miten naftisti se sille varattuun tilaan mahtuu.
Tuo 0.2 tuuman ero ei sinänsä ole kuin puoli senttiä, joten melko todennäköisesti se kyllä mahtuu tuohon reppuun ihan hyvin. Yleensä niissä on sen verran pelivaraa, ettei se noin pienestä jää kiinni. Parasta tietysti olisi, jos ennen ostopäätöstä on mahdollisuus käydä jossain liikkeessä kokeilemassa läppärin kanssa, miten hyvin se siihen sopii. Alokas Kuistinen kirjoitti:
Huomasin myös Fastpack 350, mutta voi olla taas liian suuri minulle.-Huomasin myös Fastpack 350, mutta voi olla taas liian suuri minulle. -
jonkin aikaa menee niin huomaat että sekin on liian pieni :)- Alokas Kuistinen
harrastelijakirurgi kirjoitti:
-Huomasin myös Fastpack 350, mutta voi olla taas liian suuri minulle. -
jonkin aikaa menee niin huomaat että sekin on liian pieni :)Huomasin saman myös, mutta pelkään sen olevan liian suuri niinkuin sanoit.
Toisaalta, tuntuu kokoajan pienenevän kaikki tila.
- FastBack
Ainaskin mulla sopii15,6 kokonen ATK-laite ja paljon muutakin siihen taskuun Fastback 250 reppuun.
Kannattaa ottaa kannettava mukaan kauppaan ja koklata se lienee paras konsti
todeta asia.- Alokas kuistinen
Kuinka hyvin mahtunut? Onko reppu epämukavampi jos sinulla on 15.6 tuumanen ATK-laite repussasi?
Osaatko sanoa mitään kauppaa pk-seudulla missä pääsisi konkreettisesti käsiksi kyseiseen reppuun?
Kiitos :) - FastBack
Alokas kuistinen kirjoitti:
Kuinka hyvin mahtunut? Onko reppu epämukavampi jos sinulla on 15.6 tuumanen ATK-laite repussasi?
Osaatko sanoa mitään kauppaa pk-seudulla missä pääsisi konkreettisesti käsiksi kyseiseen reppuun?
Kiitos :)Töp Shot vaikkapa Malminkartanossa.
Ihan sama vaikka kannettava olisi mukana oikeastaan usein on kuvakansioita.
Yllättävän painavakaan lasti ei tunnu seljässä kun säätää olkaimet Ok.
Onkin tärkee laittaa ne sopivasti repussa vaikuttaa nimittäin radikaalisti
kanto mukavuuteen.
- DB
Tykkään Vanquardin repuista
esim
Vanguard Up-Rise 48
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418