Muskettisoturi kissoja? 90-luvun alku

Soturi kissa

Heipsan kaikki palstalaiset. Minua on jo useamman vuoden ajan vaivannut eräs kauan kadoksissa ollut piirrosanimaatio, jonka olen nähnyt pentuna telkasta yhden kerran 90-luvun alusta. Veikkaan aikajanaa 92-95.

Kyseisen leffan/sarjan päähenkilönä toimi nuori kissa poika, väriltään joko beige/kermaisen ruskea tai oranssi, en muista varmasti, mutta jokin vaalea jokatapauksessa.

Tarina alkoi siitä, kun päähenkilö oli vielä kapaloissa ja tämän täti, joka oli odottanut tyttövauvaa, oli ostanut paljon vaatteita/tavaroita tytölle ja kun tämä näki pojan, tämä pettyi suuresti.

Tosiasiassa en muista, olivatko muut muskettisoturit piirretyssä koiria vai kissoja, mutta luultavammin kissoja, päähenkilön rodun vuoksi. Itsenäisesti olen jo koettanut etsiä aika reippaan puoloisesti noita erilaisia muskettisoturi juttuja, muttakun ei tunnu löytyvän

Ihan varma olen siitä, että kyseessä ei ole nämä animaatiot:

Muskettikoirat
http://tvtropes.org/pmwiki/pmwiki.php/WesternAnimation/DogtanianAndTheThreeMuskehounds

Musketeers in boots
http://www.animenewsnetwork.com/encyclopedia/anime.php?id=3586

Kyseessä ei myöskään Disneyn Mikki ja muskettisoturit tai vanhat japanilaiset animaatit, joissa henkilöhahmot ovat ihmisiä. Olen suunnilleen jo menettänyt toivoni tämän mieltäni kummittelevan animaation löytymisestä, mutta jos kukaan osaa vinkata yhtään mitään, edes toiselle foorumille, josta voisin löytää animaatrio tietoista kansaa niin olen tosi kiitollinen, jos viitsitte heittää ehdotuksia! =)

5

331

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 20+10

      Oisko david copperfield?

    • NoJopas

      Voisiko olla joku versio Saapasjalkakissasta?

      Toei animationin: http://www.youtube.com/watch?v=OpRrptl1HW4

      Tao Taossakin oli Saapasjalkakissa-jakso. Jos tosiaan olet nähnyt vain yhden osan veikkaisin että kyseessä on elokuva/lyhytelokuva tai jakso sarjasta jossa on joka jaksossa eri tarina.

    • Itse muistan hämärästi ohjelman/elokuvan alun, mutta en taas sen nimeä. Yritän muistella jos se nimi tulisi mieleen .

    • Koirasimpukka

      Kyseessä on varmaankin "Dogtanian and three musketeers". Koiria jotka on muskettisoturitarinan teemassa.

    • Anonyymi

      Itsekin muistan vastaavan sarjan jossa hahmot kaikki kissoja. Tvsarjan musiikkina toimi instrumentaaliversio Abban Lay all your love on me:stä

      Valitettavasti en ole löytänyt nimeä tai muuta tietoa vielä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      160
      6765
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      36
      4027
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      2045
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1989
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1829
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1656
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1573
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1558
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1535
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      36
      1398
    Aihe