Muskettisoturi kissoja? 90-luvun alku

Soturi kissa

Heipsan kaikki palstalaiset. Minua on jo useamman vuoden ajan vaivannut eräs kauan kadoksissa ollut piirrosanimaatio, jonka olen nähnyt pentuna telkasta yhden kerran 90-luvun alusta. Veikkaan aikajanaa 92-95.

Kyseisen leffan/sarjan päähenkilönä toimi nuori kissa poika, väriltään joko beige/kermaisen ruskea tai oranssi, en muista varmasti, mutta jokin vaalea jokatapauksessa.

Tarina alkoi siitä, kun päähenkilö oli vielä kapaloissa ja tämän täti, joka oli odottanut tyttövauvaa, oli ostanut paljon vaatteita/tavaroita tytölle ja kun tämä näki pojan, tämä pettyi suuresti.

Tosiasiassa en muista, olivatko muut muskettisoturit piirretyssä koiria vai kissoja, mutta luultavammin kissoja, päähenkilön rodun vuoksi. Itsenäisesti olen jo koettanut etsiä aika reippaan puoloisesti noita erilaisia muskettisoturi juttuja, muttakun ei tunnu löytyvän

Ihan varma olen siitä, että kyseessä ei ole nämä animaatiot:

Muskettikoirat
http://tvtropes.org/pmwiki/pmwiki.php/WesternAnimation/DogtanianAndTheThreeMuskehounds

Musketeers in boots
http://www.animenewsnetwork.com/encyclopedia/anime.php?id=3586

Kyseessä ei myöskään Disneyn Mikki ja muskettisoturit tai vanhat japanilaiset animaatit, joissa henkilöhahmot ovat ihmisiä. Olen suunnilleen jo menettänyt toivoni tämän mieltäni kummittelevan animaation löytymisestä, mutta jos kukaan osaa vinkata yhtään mitään, edes toiselle foorumille, josta voisin löytää animaatrio tietoista kansaa niin olen tosi kiitollinen, jos viitsitte heittää ehdotuksia! =)

5

467

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 20+10

Oisko david copperfield?

• NoJopas

Voisiko olla joku versio Saapasjalkakissasta?

Toei animationin: http://www.youtube.com/watch?v=OpRrptl1HW4

Tao Taossakin oli Saapasjalkakissa-jakso. Jos tosiaan olet nähnyt vain yhden osan veikkaisin että kyseessä on elokuva/lyhytelokuva tai jakso sarjasta jossa on joka jaksossa eri tarina.

• Itse muistan hämärästi ohjelman/elokuvan alun, mutta en taas sen nimeä. Yritän muistella jos se nimi tulisi mieleen .

• Koirasimpukka

Kyseessä on varmaankin "Dogtanian and three musketeers". Koiria jotka on muskettisoturitarinan teemassa.

• Anonyymi

Itsekin muistan vastaavan sarjan jossa hahmot kaikki kissoja. Tvsarjan musiikkina toimi instrumentaaliversio Abban Lay all your love on me:stä

Valitettavasti en ole löytänyt nimeä tai muuta tietoa vielä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      143
      2841
    2. Miten juhlitte ensi lauantaina?

Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.
      Maailman menoa
      278
      2548
    3. Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?

JOS siis sinä saisit päättää?
      Maailman menoa
      34
      1502
    4. Suomen veroaste 5 %-yks liian matala

Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.
      Maailman menoa
      38
      1484
    5. Voi mies olit taas niin komea

Olet silmäkarkkia ❤️ Sua vois katsella vaikka koko päivän. ❤️
      Ikävä
      121
      1212
    6. Kadutko koskaan

Sitä mun iskiyritystä?
      Ikävä
      108
      1163
    7. Ryöstö Punkaharjulla

Punkaharjun k-market ryöstetty tänään keskellä päivää, ketä lie asialla? Poliiseja ainakin pörrää ympäriisee
      Savonlinna
      15
      1075
    8. Uudestisyntyminen ei tapahdu kasteessa

Tässä Apostolien tekojen kohdassa näemme, että Filippus julisti hoviherralle ensin evankeliumia ja kuulusteli sitten tar
      Kaste
      204
      1053
    9. Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa

Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.
      Luterilaisuus
      317
      935
    10. Lasse Lehtonen on yhtä aikaa sairauslomalla ja työmatkalla

Kelan johtaja näyttää vötkyilyn mallia, otti sairaslomaa ja lähti Brysseliin sitten ryyppäämään! 😂 Kelan pääjohtaja La
      Lieksa
      60
      922
    Aihe