Vaikka koskaan en ole sieltä mitään tilannut niin boomi.net laskuttaa tyhjästä.
Firman nimen sain operaattorilta mutta vastausta siihen miten saisin laskuttamisen loppumaan en ole mistään saanut.
Puhelimessa on kaikki mahdolliset puheluestot nykyään silti laskua tulee.
Mitä teen? Osaako joku sanoa miten saan suljettua syntyneen yksipuolisen sopimuksen jollainen kait on voimassa.
Boomi.net laskuttaa
Aina jotain
2
206
Vastaukset
- saggersd
Kannattaa ottaa yhteyttä tuohon boomi.net :iin. Heidän pitää pystyä todistamaan, että olet todellakin tilannut jotain. Siis heidän pitää kertoa missä, miten ja milloin olet sitoutunut johonkin maskulliseen. Muuten kysessä on perusteeton laskutus. Jos asia yhteydenotolla boomiin selviä, niin ota yhteyttä kuluttajaneuvontaan sekä MAPEL:iin.
- Tarkasta viestisi
Tarkasta kännykkäsi keneltä olet saanut erikoisia tekstiviestejä. Jossain niistä voi lukea miten pääset niistä eroon jatkossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh1761067- 791042
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm92845- 69800
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81755- 119734
- 109685
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante114593- 47570
- 18538