Miksi moni ammattikorkean suorittanut nimeää koulutuksensa sosiaalisessa mediassa yliopistokoulutukseksi?
Vastaukset 6
- Harvard alumni
Onko Facebookissa muuta mahdollisuutta edes kuin yliopisto?
Tai sitten he vaan yrittävät saada opiskelu-diplominsa näyttämään arvokkaammalta.- Ollako vai eikö
Siis monihan käyttää amk-koulutuksesta University of Applied Sciences -nimeä, tämähän amk-laitoksen nimi on enkuksi. Mutta jos vapaaseen tekstikenttään kirjoittaa "Haaga-Helia University", on tässä pientä kusetuksen makua.
- sadasdasdas
facebookissa ei ole mahdollisuutta nimetä university of applied scienceksi. Yliopisto on lähin koulutus (AMK:ssa koulutetaan alempia korkeakoulututkintoja, mutta myös hieman noita ylempiä AMK-tutkintoja, jotka rinnastetaan ylemmäksi korkeakoulututkinnoksi.)
- afdsfasdfdsadsfasdfa
ylemmäksi ammattikorkeakoulututkinnoksi.
Kyllä mä nyt veikkaan, että ylempi korkeakoulututkinto ja ylempi ammattikorkeakoulututkinto ovat kaksi ihan eri asiaa!
- Pohdintaa...
Esimerkiksi tämänkin foorumin treffipalstalla (suomi24 treffit) on valittavina vain tyyliin
peruskoulu
ammattikoulu
lukio
yliopisto- tai korkeakouluopintoja
Eli todennäköisesti olosuhteiden pakosta. - ehkä siksi
Hmmmm no eihän college-taso Yhdysvalloissa (josta Facebook on lähtöisin) ole sen korkeampi kuin amk-taso (tai kandi) Suomessa..............
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän50967Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll15848Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl501788- 46727
- 42654
- 37599
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30596Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE169536Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37530Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan56487