Muita lähdössä matkalle 30.6.?

Matkaa odottava

Onko muita lähdössä Tjäreborgin matkalle Alanyaan 30.6. ja juurikin Alanya Dreams -huoneistohotelliin?

14

206

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NUINAA

EI OLE, YKSIN SAATTE UNELMOIDA.

• privaatti lento

ei, olette ainoat matkustajat koneessa ja asukkaat hotlassa.

• ahygfds

Jep, että tällaisia vastauksia. Miksi edes näette vaivaa kommentoida keskusteluihin, jos kommenttinne ovat tätä luokkaa..

• Typerään kysymykseen
        ahygfds kirjoitti:

Jep, että tällaisia vastauksia. Miksi edes näette vaivaa kommentoida keskusteluihin, jos kommenttinne ovat tätä luokkaa..

tulee typeriä vastauksia.

Tietysti silloin on muitakin lähdössä! Vitttuako sitä kysellä täytyy????

• kesälomalle

Minä lähden teinipoikani kanssa 30.6 Aurinkomatkojen lomalle Alanyaan.

• tuloillaa

tulossa ollaan aurinkomatkoilla!

• Mitä sitten?

Mitä oleellista informaatiota tuossa voi ola?

• Ei ole muita

lähdössä. Yksin joudut menemään.

• kesälomalle

Ehkäpä ap kyselee sillä mielellä, jos olisi vaikka juttu ja shoppailuseuraa kanssa matkustajista.

• Qaudi

Minä ja mun kaveri ollaan lähdössä alanyaan 28.6. Muutamaa päivää ennen mutta kuitenkin lähdössä. Tämä on mun ensimmäinen kerta ulkomailla, passi pitäis hakea huomenna ja sitten pitäis pakata jännittää ihan hemmetisti meikäläisellä kun on taipumusta paniikki kohtauksiin xD. Mutta kyllä se siitä sitten kun pääsee koneeseen. Olen Alanyassa 2 viikkoa pitkään on säästetty reilut 4 vuotta :). Toivottavasti matkamenee hyvin ja hyvää lomaa kaikille.

• Lol! LMAO!
        Qaudi kirjoitti:

Minä ja mun kaveri ollaan lähdössä alanyaan 28.6. Muutamaa päivää ennen mutta kuitenkin lähdössä. Tämä on mun ensimmäinen kerta ulkomailla, passi pitäis hakea huomenna ja sitten pitäis pakata jännittää ihan hemmetisti meikäläisellä kun on taipumusta paniikki kohtauksiin xD. Mutta kyllä se siitä sitten kun pääsee koneeseen. Olen Alanyassa 2 viikkoa pitkään on säästetty reilut 4 vuotta :). Toivottavasti matkamenee hyvin ja hyvää lomaa kaikille.

"Olen Alanyassa 2 viikkoa pitkään on säästetty reilut 4 vuotta "

Ja sitten suomalaisia pidetään vielä maailmalla rikkaina:)

• Matkaa odottava

Hyvä, että joku tajusi pointin. Pitää kirjoittaa tarkemmat kysymykset, jotta jokainen älyää. Lähden vanhempieni ja pikkuveljeni kanssa matkalle. Olisi kiva tutustua muihinkin nuoriin matkalla.. Saa siis nähdä ketä kaikkia muita tuossa hotellissa silloin on :) Kivaa matkaa kaikille!

• kesälomalle

Qaudi, mukavaa lomaa teille. Oletteko kumpikin ensi kertaa matkassa? Minä olen reissanut kohtuullisen paljon, mutten Alanyassa koskaan, poika on siellä isänsä kanssa käynyt vuosia sitten.

• Qaudi

Kaveri on reissanu enemmän, minä olen ihan ensikertalainen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      13
      3817
    2. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      226
      3748
    3. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      132
      3416
    4. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      72
      3374
    5. Korpelanvaara

Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit
      Suomussalmi
      22
      2267
    6. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      32
      1799
    7. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      44
      1642
    8. Osaatko arvata

Mitä ajattelin?
      Ikävä
      36
      1593
    9. Heippa nainen

Tykkään susta niin että halkeen 😘 Kivaa iltaa. t-mies
      Ikävä
      32