Söpöt Hamsterit

Hamsu Vani

onko kelläkään teistä hamsteria? Jos on niin voitteko sanoo mikä sen hamsun rotu on? =)

11

463

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hamsun omistaja

roborovski Elisabeth ystävien kesken Ellu ;)

• White__Dragon

Anteeksi jos viilaan pilkkua mutta, hamstereilla puhutaan lajeista, ei roduista. Niissä on iso ero. Rotuja ovat esimerkiksi saksanpaimenkoira ja kultainen noutaja, lajeja kissa ja koira. Eli syyrialainen hamsteri on laji, niin myös esim. kiinari.

Kotoa löytyy:

Coquille "Cokkari"
        PK satiini luonnonvalkoinen, uros
        synt. 3.3.2003

Bambu (heittomerkillä)
        Pk (hopea)musta, naaras
        synt.13.5.2004

• White__Dragon

Anteeksi jos viilaan pilkkua mutta, hamstereilla puhutaan lajeista, ei roduista. Niissä on iso ero. Rotuja ovat esimerkiksi saksanpaimenkoira ja kultainen noutaja, lajeja kissa ja koira. Eli syyrialainen hamsteri on laji, niin myös esim. kiinari.

Kotoa löytyy:

Coquille "Cokkari"
        PK satiini luonnonvalkoinen, uros
        synt. 3.3.2003

Bambu (heittomerkillä)
        Pk (hopea)musta, naaras
        synt.13.5.2004

• White__Dragon

Anteeksi, jos viilaan pilkkua mutta hamstereilla puhutaan lajeista, ei roduista. Niissä on iso ero. Rotuja ovat esimerkiksi saksanpaimenkoira ja kultainen noutaja, lajeja kissa ja koira.

Elikkäs esimerkiksi syyrialaisella pitkäkarvainen creme on rotu, mutta syyrialainen hamsteri on laji. Siinä on iso ero.

Kotoa löytyy kaksi syyrialaista hamteria:

Coquille "Cokkari"
      PK satiini luonnovalkoinen, uros
      syntynyt 3.3.2003
      Cokkari tykkää paljon pilteistä ja raejuustosta. Myös kana on suurta herkkua

Bambu "Pantsu, Bambi"
      PK (hopea)musta, naaras
      syntynyt: 13.5.2004
      Bambu tykkää paljon lihapilteistä ja puurosta tonnikalan kera

• mimmi

mulla on aivan ihana venäjänkääpiöhamsteri!;) oli myös ennen ihana kiinankääpiöhamsteri!:)

• kazkuliini

Oma kultahamsterini (syyrialainen hamsteri) kuoli 14.7 :(

• Anonyymi

Mun typerä Kiss saalisti mun hamsterin 2023😭😭 13:09

• Hamsteri

Pitkäkarvainen creme ei ole rotu vaan väritys ja pitkäkarvainen on ns.rotu.

Itseltäni löytyy aika monta otusta:

Candy,lk musta vkkk,syrkki
      Emmet Eastwood,pks creme,syrkki
      Blue Jeans,lk kyyhkynharmaa,syrkki
      Hot Chili Pepper,safiiri,talvikko
      Amelia,talvikko, talvikko

Omat kasvatit:

Militiades,lk musta vn,syrkki
      Margarites,lk musta vkkk,syrkki

Ja onhan niitä poikueitakin tullut kasvatettua vähän :) Tulossa uusi syrkki poikue taas n. 2kk päästä :)

• Hamsteri

Tai siis Amelia oli helmiäissafiiri :)

• hamsukainen

Itse asiassa tätä viestiä kirjoittaessasi et vielä voinut puhua poikueista monikossa, sillä olit kasvattanut vasta yhden poikueen. Turha siis rehvastella. :D

• hamsukainen
        hamsukainen kirjoitti:

Itse asiassa tätä viestiä kirjoittaessasi et vielä voinut puhua poikueista monikossa, sillä olit kasvattanut vasta yhden poikueen. Turha siis rehvastella. :D

tämä siis tuolle ^^^

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä

Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai
      Ikävä
      97
      9479
    2. Persut: haluamme lisää veroja!

Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki
      Maailman menoa
      76
      4937
    3. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      50
      4629
    4. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      8
      2398
    5. Numero josta kaivattusi tulee mieleen

Onko jokin numero joka yhdistää teidät jotenkin? Älä laita puhelinnumeroa.
      Ikävä
      104
      1616
    6. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      44
      1434
    7. Jorman paluu sodasta Lieksaan oli katkera

Jorma Karhunen astui Lieksan asemalle. Aurinko paistoi, mutta Jorman maailma oli sumuinen. Takana oli se helvetti, jota
      Lieksa
      55
      1364
    8. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1296
    9. Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet

🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.
      Ikävä
      47
      1279
    10. Heräsin taas sinä mielessä

Miten voi haluta toista näin paljon? 😳 Kyllä meillä on muutenkin hyvä yhteys. Ehkä se tekee myös tästä niin voimakkaan?
      Ikävä
      64
      1272
    Aihe