Söpöt Hamsterit

Hamsu Vani

onko kelläkään teistä hamsteria? Jos on niin voitteko sanoo mikä sen hamsun rotu on? =)

11

372

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hamsun omistaja

      roborovski Elisabeth ystävien kesken Ellu ;)

      • White__Dragon

        Anteeksi jos viilaan pilkkua mutta, hamstereilla puhutaan lajeista, ei roduista. Niissä on iso ero. Rotuja ovat esimerkiksi saksanpaimenkoira ja kultainen noutaja, lajeja kissa ja koira. Eli syyrialainen hamsteri on laji, niin myös esim. kiinari.

        Kotoa löytyy:

        Coquille "Cokkari"
        PK satiini luonnonvalkoinen, uros
        synt. 3.3.2003

        Bambu (heittomerkillä)
        Pk (hopea)musta, naaras
        synt.13.5.2004


      • White__Dragon

        Anteeksi jos viilaan pilkkua mutta, hamstereilla puhutaan lajeista, ei roduista. Niissä on iso ero. Rotuja ovat esimerkiksi saksanpaimenkoira ja kultainen noutaja, lajeja kissa ja koira. Eli syyrialainen hamsteri on laji, niin myös esim. kiinari.

        Kotoa löytyy:

        Coquille "Cokkari"
        PK satiini luonnonvalkoinen, uros
        synt. 3.3.2003

        Bambu (heittomerkillä)
        Pk (hopea)musta, naaras
        synt.13.5.2004


    • White__Dragon

      Anteeksi, jos viilaan pilkkua mutta hamstereilla puhutaan lajeista, ei roduista. Niissä on iso ero. Rotuja ovat esimerkiksi saksanpaimenkoira ja kultainen noutaja, lajeja kissa ja koira.

      Elikkäs esimerkiksi syyrialaisella pitkäkarvainen creme on rotu, mutta syyrialainen hamsteri on laji. Siinä on iso ero.

      Kotoa löytyy kaksi syyrialaista hamteria:

      Coquille "Cokkari"
      PK satiini luonnovalkoinen, uros
      syntynyt 3.3.2003
      Cokkari tykkää paljon pilteistä ja raejuustosta. Myös kana on suurta herkkua

      Bambu "Pantsu, Bambi"
      PK (hopea)musta, naaras
      syntynyt: 13.5.2004
      Bambu tykkää paljon lihapilteistä ja puurosta tonnikalan kera

    • mimmi

      mulla on aivan ihana venäjänkääpiöhamsteri!;) oli myös ennen ihana kiinankääpiöhamsteri!:)

    • kazkuliini

      Oma kultahamsterini (syyrialainen hamsteri) kuoli 14.7 :(

      • Anonyymi

        Mun typerä Kiss saalisti mun hamsterin 2023😭😭 13:09


    • Hamsteri

      Pitkäkarvainen creme ei ole rotu vaan väritys ja pitkäkarvainen on ns.rotu.

      Itseltäni löytyy aika monta otusta:

      Candy,lk musta vkkk,syrkki
      Emmet Eastwood,pks creme,syrkki
      Blue Jeans,lk kyyhkynharmaa,syrkki
      Hot Chili Pepper,safiiri,talvikko
      Amelia,talvikko, talvikko

      Omat kasvatit:

      Militiades,lk musta vn,syrkki
      Margarites,lk musta vkkk,syrkki

      Ja onhan niitä poikueitakin tullut kasvatettua vähän :) Tulossa uusi syrkki poikue taas n. 2kk päästä :)

      • Hamsteri

        Tai siis Amelia oli helmiäissafiiri :)


      • hamsukainen

        Itse asiassa tätä viestiä kirjoittaessasi et vielä voinut puhua poikueista monikossa, sillä olit kasvattanut vasta yhden poikueen. Turha siis rehvastella. :D


      • hamsukainen
        hamsukainen kirjoitti:

        Itse asiassa tätä viestiä kirjoittaessasi et vielä voinut puhua poikueista monikossa, sillä olit kasvattanut vasta yhden poikueen. Turha siis rehvastella. :D

        tämä siis tuolle ^^^


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      33
      7531
    2. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      83
      4476
    3. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      62
      2933
    4. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2156
    5. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1689
    6. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1667
    7. Persut tyrmäsivät Suomen osallistumisen Ukrainan jälleenrakentamiseen

      Siinä meni sitten kokoomusyrittäiltä bisnekset sivun suun putinistipersujen takia. Jälleenrakentamiseen osallistuvat mu
      Maailman menoa
      351
      1453
    8. Miksi suomussalmelaiset haisee niin pahalle?

      Kaupassa käydessä huomaa, miten monet ihmiset haisee todella kammottavalle. Eikö täällä osata käydä pesulla tarpeeksi us
      Suomussalmi
      13
      1362
    9. Miksi miehet pelkäätte jotain naista?

      Iskeekö ujous, paniikki ja hävetys. En ole niin pelottava miltä vaikutan vink vink.
      Ikävä
      58
      1109
    10. Nuorisojoukko ryösti merkkikengät teinipojan jalasta Helsingin Itäkeskuksessa.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010709501.html Muun muassa näidenkin rikosten huomattavan suurista kasvamismääristä vi
      Maailman menoa
      276
      1060
    Aihe