onko kelläkään teistä hamsteria? Jos on niin voitteko sanoo mikä sen hamsun rotu on? =)
Söpöt Hamsterit
11
463
Vastaukset
- hamsun omistaja
roborovski Elisabeth ystävien kesken Ellu ;)
- White__Dragon
Anteeksi jos viilaan pilkkua mutta, hamstereilla puhutaan lajeista, ei roduista. Niissä on iso ero. Rotuja ovat esimerkiksi saksanpaimenkoira ja kultainen noutaja, lajeja kissa ja koira. Eli syyrialainen hamsteri on laji, niin myös esim. kiinari.
Kotoa löytyy:
Coquille "Cokkari"
PK satiini luonnonvalkoinen, uros
synt. 3.3.2003
Bambu (heittomerkillä)
Pk (hopea)musta, naaras
synt.13.5.2004 - White__Dragon
Anteeksi jos viilaan pilkkua mutta, hamstereilla puhutaan lajeista, ei roduista. Niissä on iso ero. Rotuja ovat esimerkiksi saksanpaimenkoira ja kultainen noutaja, lajeja kissa ja koira. Eli syyrialainen hamsteri on laji, niin myös esim. kiinari.
Kotoa löytyy:
Coquille "Cokkari"
PK satiini luonnonvalkoinen, uros
synt. 3.3.2003
Bambu (heittomerkillä)
Pk (hopea)musta, naaras
synt.13.5.2004
- White__Dragon
Anteeksi, jos viilaan pilkkua mutta hamstereilla puhutaan lajeista, ei roduista. Niissä on iso ero. Rotuja ovat esimerkiksi saksanpaimenkoira ja kultainen noutaja, lajeja kissa ja koira.
Elikkäs esimerkiksi syyrialaisella pitkäkarvainen creme on rotu, mutta syyrialainen hamsteri on laji. Siinä on iso ero.
Kotoa löytyy kaksi syyrialaista hamteria:
Coquille "Cokkari"
PK satiini luonnovalkoinen, uros
syntynyt 3.3.2003
Cokkari tykkää paljon pilteistä ja raejuustosta. Myös kana on suurta herkkua
Bambu "Pantsu, Bambi"
PK (hopea)musta, naaras
syntynyt: 13.5.2004
Bambu tykkää paljon lihapilteistä ja puurosta tonnikalan kera - mimmi
mulla on aivan ihana venäjänkääpiöhamsteri!;) oli myös ennen ihana kiinankääpiöhamsteri!:)
- kazkuliini
Oma kultahamsterini (syyrialainen hamsteri) kuoli 14.7 :(
- Anonyymi
Mun typerä Kiss saalisti mun hamsterin 2023😭😭 13:09
- Hamsteri
Pitkäkarvainen creme ei ole rotu vaan väritys ja pitkäkarvainen on ns.rotu.
Itseltäni löytyy aika monta otusta:
Candy,lk musta vkkk,syrkki
Emmet Eastwood,pks creme,syrkki
Blue Jeans,lk kyyhkynharmaa,syrkki
Hot Chili Pepper,safiiri,talvikko
Amelia,talvikko, talvikko
Omat kasvatit:
Militiades,lk musta vn,syrkki
Margarites,lk musta vkkk,syrkki
Ja onhan niitä poikueitakin tullut kasvatettua vähän :) Tulossa uusi syrkki poikue taas n. 2kk päästä :)- Hamsteri
Tai siis Amelia oli helmiäissafiiri :)
- hamsukainen
Itse asiassa tätä viestiä kirjoittaessasi et vielä voinut puhua poikueista monikossa, sillä olit kasvattanut vasta yhden poikueen. Turha siis rehvastella. :D
- hamsukainen
hamsukainen kirjoitti:
Itse asiassa tätä viestiä kirjoittaessasi et vielä voinut puhua poikueista monikossa, sillä olit kasvattanut vasta yhden poikueen. Turha siis rehvastella. :D
tämä siis tuolle ^^^
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai979479Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki764937Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.504629Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j82398Numero josta kaivattusi tulee mieleen
Onko jokin numero joka yhdistää teidät jotenkin? Älä laita puhelinnumeroa.1041616- 441434
Jorman paluu sodasta Lieksaan oli katkera
Jorma Karhunen astui Lieksan asemalle. Aurinko paistoi, mutta Jorman maailma oli sumuinen. Takana oli se helvetti, jota551364Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441296Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.471279Heräsin taas sinä mielessä
Miten voi haluta toista näin paljon? 😳 Kyllä meillä on muutenkin hyvä yhteys. Ehkä se tekee myös tästä niin voimakkaan?641272