Onko oikeasti niin, että naisille tulee valtavasti viestejä miehiltä, mutta miehille ei tule mitään yhteydenottoja? Vai onko vain pieni osa miehistä, jotka kiinnostaa sen verran, että joku lähettää viestin tai edes flirtin? Kuinka iso osa saamistanne viesteistä on asiallisia ja sellaisia, jotka kiinnostaa?
Ja vielä kysymys naisille, joilla on profiili jollain deittisivustolla: oletteko itse yhtään aloitteellisia vai odotatteko vain, että joku mies tekee aloitteen?
Onko oikeasti niin...
8
130
Vastaukset
- pidä tunkkis
Ei ole niin. Ei ainakaan yli 35-v naisten kohdalla. Tulee ehkä viesti per kuukausi.
Olen ollut aloitteellinen, mutta en jaksa enää olla. Tulee sellainen tunne kuin lähinnä häiritsisi miesten rauhaa jos ottaa heihin yhteyttä eikä vastata.- hiljaasta on
Tuollaista se tuppaa olemaan suurimmalla osalla miehistä ihan ikäryhmää katsomatta...
- täysin nolla
Jos on ruma kuten minä niin ei saa yhteyden ottoja ikinä.
- M50+
Miehen kannattaa lähteä siitä, että nettitreffeillä on miesten haku. Naiset laittavat korean profiilin ja odottavat miesten viestejä. Korkeintaan he käväisevät vinkiksi katsomassa miehen profiilia. Flirteistä en tiedä, koska poistin ne käytöstä heti alkuunsa.
Itse en kokenut tässä keskustelussa usein toistettua huolta siitä, että naiset eivät vastaisi viesteihin tai pyrkisi tapaamiseen. He olivat paljon aktiivisempia viestien lukijoita kuin kuvittelin. Odotin, että vuosia profiiliaan pitäneet olisivat paljon passiivisempia kuin mitä he todellisuudessa olivat. Onneksi en edes yrittänyt massapostitusta, joka olisi mitä ilmeisimmin johtanut vastausviestien tulvaan.
Eipä niitä viestejä juuri tule naisilta. Ehkä muutamia vuodessa. Jos kirjoittaa itse naisille, niin vastausprosentti ei ole korkea.
Kerran onnistuin tosin tekemään profiilin, johon kirjoitin kaikenlaista soopaa, mitä olin tältä palstalta oppinut, ja silloin tuli viikottain viestejä naisilta :DD
Profiili vaan ei silloin vastannut sitä mitä itse olin, joten sekään ei toiminut. Naiset tuntuvat olevan ihan kuin eri planeetalta, mitä tulee heidän järjenjuoksuunsa, tai sitä ei ole juurikaan? Vaikka miten yrittäisin ymmärtää, en tajua miksi se soopa, jonka kirjoitin, vetosi kehenkään. Jos jotakin hienoja juttuja, tai oikeita faktoja sitten tarjoaa, se on kuin helmiä sioille. Tai oikeastaan miten epämääräisemmäksi sen profiilin vetää, niin varmaan parempi, ettei vahingossakaan välitä mitään oikeaa tietoa, joka voisi toimia jopa valinnan kriteerinä.- kiinnostunut
Olisi mielenkiintoista kuulla, mitä on sellaisessa profiilissa, johon tulee paljon yhteydenottoja viikoittain.
Viestejä on viiden kuukauden aikana tullut muutama, valitettavasti sellaisilta jotka eivät edes vastaa kriteerejäni. Itse olen ottanut yhteyttä kaikkiin kiinnostaviin saamatta vastauksia.
- hyvin menee
Mulle tulee miehiltä viestejä 5-8 viikottain, mutta 80% niistä ovat massapostittajia, salasuhteen etsijöitä tai huomattavan paljon nuorempia/vanhempia kuin mitä etsin. Massapostittajille tai salasuhteen etsijöille en vastaa. Ala- ja yli-ikäisille saatan laittaa, kiitos mutta ei kiitos viestin. Loput kyllä saavat aina vastauksen.
Niin ja olen keski-ikäinen, lapseton, pyöreä nainen pääkaupunkiseudulta enkä ole laittanut kuvaani profiiliin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude14813137Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta
Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t729591Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h949084Suomen velka kasvoi ennätysvauhtia - Mäkynen repostelee
– Velka kasvoi eniten tilaston historiassa, Mäkynen kirjoittaa. – Vuoden 2025 toisella neljänneksellä selvästi eniten k137705Giorgia Meloni vs Riikka Purra
Kyllä Italian pääministeri on kauniimpi ja seksikkäämpi, kuin Suomen valtiovarainministeri Riikka Purra. Mitä jotkut näk386704Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?
Tätä jäin pohdiskelemaan.1476124Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä
Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri153114En lähde armeijaan enkä siviilipalvelukseen
Maanantaina telkan uutisissa toistamiseen kerrottiin tästä luuserista, joka kärsii muka "masennuksesta", mutta nauraa rä3911179Aikuisten säälittävä käytös
Mikä mahtaa aikuisia hiertää ja mistä näin kovaa että alaikäisen pahoinpitelyn jälkeen vielä kirjotellaan täällä. Sana v71123YLE: Stora Enso Imatra aloittaa yyteet
www.hs.fi/talous/art-2000011528377.html Yle: Stora Enso aloitti muutosneuvottelut Imatran-tehtailla Metsäteollisuus|Yl84980