Olen 20vuotias nuori ja syrjäytynyt. Mistä saan oikein apua?
En ole saanut mistään töitä, vaikka olen ahkera ja innokas oppimaan. Miten saan maksettua vuokrani? Ahdistavaa.
En saa uusia ystävyyssuhteita rakennettua, kun vanhemmat ystävyyssuhteet katosivat hetkessä. Ystäväni jättivät minut. Olivatko he edes ystäviäni?
En näe tulevaisuuttani valoisana. Millä tavalla saan sanottua, että minulla on paha olla?
Olen hyvin yksinäinen, ja olen ollut jo monta vuotta. Tunnen olevani yksinäisin ihminen maailmassa, vaikka meitä on monia syrjäytyneitä nuoria.
Mistä apua syrjäytymiseen?
Kertokaamulle
2
320
Vastaukset
- girl
älä lannistu, yritä hankkia töitä! helpottaisiko töiden etsimistä lisäopiskelu? töistä voisi löytyä ystäviä tai vaikka opiskelupaikasta :) tai yritä hankkia kavereita esim netistä tai jostain harrastuksesta. jos kavereita ei heti löydy niin vietä aikaa perheesi kanssa. uskon että sinulle löytyy kohtalontovereita, saisitko heistä ystäviä?
- girl
jos mun vinkit ei auta ja et edelleen löydä ratkaisua niin sun kannattaa hakea apua ammattilaiselta..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2911171- 528795
- 1375425
- 1443724
- 693618
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353584- 403308
- 572628
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak632294- 301867