että tämmöstä...edullisella tarkoitan alle 80e kiikaria
Hyvä/edullinen kiikari ilmakivääriin/pienoiskivääriin?
7
2341
Vastaukset
- Imppu
Gamo 2,5x20
- Janne
Molempiin sopii tuo 4x20 tai 4x15, isompi kiikari tulee painavaksi ja kun ilmakiväärin kantomatka on mitä on ei siihen tarvitse kovinkaan suurta putkea. Pienoiskivääriin sitten 3-9x40 tai isompikin, hintaa tulee kyllä 100-150€.
Yleensä kiikarin hinta on verrannollinen latuun. Tasco, Busnell ovat hyviä edullisten kiikarien valmistajia. - hmm
ilmottaa kauppiaalle kun ostat, että käytät sitä myös impussa. Osaa sitten tarjota oikeanlaista kiikaria. Tuppaa nuo imput rikkomaan rekyylillään kalliimpiakin kiikareita, jos niitä ei ole tarkoitettu ilmakivääriin.
- jan
edullinen ja varmasti hyvä gamo 3-7x32 kiikarissa riittää hieman enemmän valovoimaa kun noissa pienemmissä! ja suurennos tosiaan säädettävä. hintakin jalkoineen parhaimmillaan alle 40 euroa.(kärkkäinen) ja kait siinä on vuoden takuu! ostin itse sellaisen.
- Tony
Ostin kuukaus sitte Gamon 3-9x40 kiikarin.
Hintalapussa oli 129e. Mut lähti tarjoushintaan 70e jalat alumiiniset jalat 15e. - SeOnLIHAPULLA
osta MotoNetistä!!!! sieltä ostin ilmakiväärinki....tosi hyvä!111!!!1
- Just joo
sieltähän ne parhaat ilmakot saa ammatitaidolla...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931692
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2141359- 831298
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!55962Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46911- 47908
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38888Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9854- 46832
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35799