Eli: mulla on sellainen ongelma että haluisin vaihtaa koulua, koska mun luokka on ihan hirvee ja en kestä sitä enää hetkeekään. En pysty ees kuvittelemaan et menisin sinne takas kesän jälkeen. Ku mulla on vaan pari kaveria mut ei sekää auta mitään... Haluisin vaihtaa tohon yhteen toiseen lähikouluun mutta mulla on se ongelma että jos mun luokka siellä on myös yhtä kamala ja en saa yhtään kavereita.. Ja mulla on sekin ongelma että punastun herkästi, niin sekin pelottaa että jos punastunkin kun mut esitellään sen uuden luokan edessä. Sanokaa jotain hyviä kouluja tässä Helsingissä ja Vantaalla! Sellaisia missä on hyviä opettajia ja sen sellaista :) Ja älkää ehdottako että vaihtaisin vain luokkaa ja pysyisin samassa koulussa, koska en tykkää koko koulusta. Ja en nyt tiiä onks tää oikee osio mut ei ollu parempaakaa...
AUTTAKAA NYT MUA IHA OIKEESTI JA NOPEESTI!
Toivoton
0
134
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 448411
- 724846
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14740Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon373530Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2483156Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella512986Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262905- 402880
- 412166
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731827