mistä saisi irrallisen siimalaskurin? metri asteikko olisi plussaa.
siimalaskuri
4
1549
Vastaukset
- karsija
Itse ostin Jyväskylän motonetiltä, hyvä ja toimiva. Hinta jotain -15€.
- vastaaloittelija:)
Kuinka monta metriä siima pitäisi laskea veteen kun pyydystää haukea syvästä järvestä. uistelen moottoriveneellä
- tietämätön:)
kuinka monta metriä siimaa pitäisi laskea veteen kun uistelen 2 vavalla syvässä järvessä. uistelen moottoriveneellä ja pyydystän haukea:)
- joskus kalastellut
Mun hataran kokemuksen mukaan mitä joskus kalasteli paljonkin.
Hauki ei ui kuin ns pohjalla eli se veden syvyys, jos ei muuten niin hae
pohjakosketusta uistimella ja sitten vähän takaisin olet oikealla syvyydellä.
Eli menee siinä siimaa ulos joitakin kymmeniä metrejä, se tuntuma
enemminkin kuin tarkka "tieto".
Hauet ui rantaveissä, pohjalla, ei välivedessä-pinnalla, toki kaikessa
on aina poikkeuksia mutta se hauen elämän huomioiden niin se
ei saalista kuin edellä mainituissa paikoissa että kalastustyyli sen mukaan.
Hauen poikaset usein rannoilla ja isot hauet niiden perässä kuin
muidenkin kalojen, isot hauet ei jää kuitenkaan yleensä pusikkoon,
liian lämmin vesi varmaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271974
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001720Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy571370Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?771344Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M311038Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47936Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51933Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44882- 73866
- 109863