mikä on teidän ennätys ja minkä multiplayerin ootte siin saanu ? ja viel et pelaattekste sitä puhelimen vai tablettietokoneella ?
Itse pelaan ipadillä joten en tiedä onko puhelimella helpompi pelata vai vaikeampi.
temple run
Templerunfan
9
204
Vastaukset
- temple runin pelaaja
pelaan puhelimella en musita enaa ja on varmaa helpompi kännykällä ku se on pienempi
- temple runin pelaaja
ja sit mun serkun ena on yli 1 000 000
- bestbest...
no wow! mun enkka on 3200 000 ;D
- Hahatemplerun
Jotkut kaverit laitto siihen peliin bugin et se ukko juoksee ainoastaam suoraan ilman esteitä. Siinä sitten puhelin johdon päähän ja päiväksi peli päälle niin tulee hyvät pisteet taulukkoon!!
- Ggkkvj
Joo mulka enkat jotain 2 miljoonaa ei jaksa vetää pidemmälle
- asd123765rdvgdfgtklu
oote ihan hullllluja mun enkka on :DD
- öplokloö
siis mun enkka on 1800 :D
- wuhuu3
Meikän enkka on 4,2 miljoonaa ja IPhonella pelasin !:)
- Goood
Iphonella 1439154 (:
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä602007Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661688Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701408Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411367Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2321313Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3391179- 1281155
- 801135
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3171085IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3421082