mikä on teidän ennätys ja minkä multiplayerin ootte siin saanu ? ja viel et pelaattekste sitä puhelimen vai tablettietokoneella ?
Itse pelaan ipadillä joten en tiedä onko puhelimella helpompi pelata vai vaikeampi.
temple run
Templerunfan
9
273
Vastaukset
- temple runin pelaaja
pelaan puhelimella en musita enaa ja on varmaa helpompi kännykällä ku se on pienempi
- temple runin pelaaja
ja sit mun serkun ena on yli 1 000 000
- bestbest...
no wow! mun enkka on 3200 000 ;D
- Hahatemplerun
Jotkut kaverit laitto siihen peliin bugin et se ukko juoksee ainoastaam suoraan ilman esteitä. Siinä sitten puhelin johdon päähän ja päiväksi peli päälle niin tulee hyvät pisteet taulukkoon!!
- Ggkkvj
Joo mulka enkat jotain 2 miljoonaa ei jaksa vetää pidemmälle
- asd123765rdvgdfgtklu
oote ihan hullllluja mun enkka on :DD
- öplokloö
siis mun enkka on 1800 :D
- wuhuu3
Meikän enkka on 4,2 miljoonaa ja IPhonella pelasin !:)
- Goood
Iphonella 1439154 (:
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2652418Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."752396- 1201568
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis441412Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj641367- 1331339
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711230Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.821029Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli731009Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102999