temple run

mikä on teidän ennätys ja minkä multiplayerin ootte siin saanu ? ja viel et pelaattekste sitä puhelimen vai tablettietokoneella ?
Itse pelaan ipadillä joten en tiedä onko puhelimella helpompi pelata vai vaikeampi.
9281
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 9

Vanhimmat

pelaan puhelimella en musita enaa ja on varmaa helpompi kännykällä ku se on pienempi

Äänestä
  • ja sit mun serkun ena on yli 1 000 000

Äänestä

no wow! mun enkka on 3200 000 ;D

Äänestä

Jotkut kaverit laitto siihen peliin bugin et se ukko juoksee ainoastaam suoraan ilman esteitä. Siinä sitten puhelin johdon päähän ja päiväksi peli päälle niin tulee hyvät pisteet taulukkoon!!

Äänestä
  • Joo mulka enkat jotain 2 miljoonaa ei jaksa vetää pidemmälle

Äänestä

oote ihan hullllluja mun enkka on :DD

Äänestä
  • siis mun enkka on 1800 :D

Äänestä

Meikän enkka on 4,2 miljoonaa ja IPhonella pelasin !:)

Äänestä

Iphonella 1439154 (:

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Templerunfan kirjoitti:

mikä on teidän ennätys ja minkä multiplayerin ootte siin saanu ? ja viel et pelaattekste sitä puhelimen vai tablettietokoneella ?
Itse pelaan ipadillä joten en tiedä onko puhelimella helpompi pelata vai vaikeampi.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu