Sims 3 Supernatural

Rahastusta!

Siinä näette että kolmosen tulevat lisäosat ovat pelkkää rahastusta ilman mitään kunnon sisältöä, jos vertaa lisäosien sisältöä kakkosen lisäosiin jotka toivat peliin lähes uuden pelin (esim vuodenajat.)

Supernatural lisäosaan tulee pelkästään taikajuomia jotka voi keksiä kuten kemistisetin taikajuomat ja niitä ei sitten enää tarvitakaan mihinkään. Tottakai mukaan ympätään muutama uusi rotu, eli ihmissudet, keijut tms. Se taas tietää sitä että jokaisessa kaupungissa ja pelissä on vain entistä vähemmän normaaleja simejä ja kaikki raitit täynnä vampyyreitä, keijuja ja ihmissusia joilla loppujenlopuksi ei ole pelillistä merkitystä lainkaan, kuten ei ole vampyyreilläkään.

Ja tottakai, jos tilaat ennakkoon, niin saat sisäänheitto "lahjaksi" lisätarvikkeita. Tämän sisäänheittolahjan tarkoituksena on se ettet jättäisi pettyneenä ostamatta lisäosaa kun kuulet muiden arvioita ja videopätkiä itse pelistä. EA:n hypetys on oksettavaa katseltavaa.

Oletteko koskaan nähneet EA:n levittävän ihan oikeaa ja aitoa pelimateriaalia Sims3:sta, vai oletteko nähneet pelkkiä vauhdikkaita videoita jotka eivät kuvaa aitoa pelikokemusta? Niinpä!

Ärsyttää kun perhe tai elämäsimulaattorista on tullut pelkkä keijuvampyyrisimulaattori johon tulevat kalusteetkin ovat sellaisia ettei kukaan järkevä voi niitä pelissään käyttää (esimerkiksi, ah niin mukahauska, sydänvuode joka oli muka monien toivoma esine ykköspelistä.)

89

3928

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • n0mad

Puit varmaan kaikkien sim-pelaajien ajatukset sanoiksi -KIITOS!!!! EA games f*cking your life..

• 1+2

Englantisi ei näytä olevan kovin hyvää - eikä sen puoleen suomenkielinen äidinkielesikään, heh.
        Ja aloittajalle, ensinnäkin; jos mielipidettäsi ei kannateta, en suosittele tekemään itsestäsi idiootin haukkumalla muita.
        Toiseksi, suosittelen ottamaan todella asioista selvää ennen kuin alat tuomitsemaan. Supernaturalissa tulee paljon muitakin uusia asioita. Eihän kaikkien tarvitse näistä pitää, mutta muita hyviä lisäreitä kolmoseen on paljon. Vuodenajat-, Paratiisisaari-, ja Maailmanmatkaaja-lisäosat ovat muun muuassa erinomaisia ja tuovat peliin mukavaa vaihtelua.
        Ja mielestäni näillä lisäosan tuomilla yliluonnollisilla olennoilla on paljonkin merkitystä pelissä, ja nuokin tekevät pelistä entistä monipuolisemman. Jos et uusista lisäreistä tai kolmosesta yleensäkään pidä, suosittelen harkitsemaan ostamatta jättämistä.

• Föfö

mikä pakko kolmonen oli ostaa jos noin vitu*taa?

• no niinpä

Jos vaikka hankkisit elämän alottaja :D? Painu ulos leikkimään nörtti... kun pitää nui tarkasti antaa oikein diagnoosi vau. Miksei vain voi pitää hauskaa tai sitten olla ostamatta? Pelaa sitä kakkosta jossei nykuinen kelpaa. Kakkonen on ykköne sulle ja sims peli elämä

• Jehjeh

Samaa mieltä mitä Föfö koska ei sitä oo mikään pakko pelata jos pitää ragettaa D:D oikeesti rageta seinille,älä meille.

• Jehjeh

ja perus simejä voi aina luoda??

• ..

"Supernatural lisäosaan tulee pelkästään taikajuomia jotka voi keksiä kuten kemistisetin taikajuomat ja niitä ei sitten enää tarvitakaan mihinkään. Tottakai mukaan ympätään muutama uusi rotu, eli ihmissudet, keijut tms."

Ota asioista selvää ennen kuin tuut pätemään.:P Tuossa ei selvästikään ollut kaikki, mitä siinä tulee. Yhdellä sivulla oli pitkä lista mitä lisäri tuo tullessaan.

• Herkästi Innostuva

Vaikuttaa kivalta lisä-osalta :D En malta odottaa ;) Annan hyvän vinkin: ÄLÄ OSTA SITTEN TUOTA LISÄOSAA jos se on niin huono, varmaankaan EI :DDDDDDDDD

• Ei jaksa

Itse olet oksettava! Turha tänne on tulla muille valittamaan, voit ihan vapaasti pitää mielipiteesi omana tietonasi. Ja yksi lisäosa, kaikki lisäosat? Esim. The Sims 3 maailmanmatkaaja tai lemmikit lisäosat ovat mahtavia, mene muualle pillittämään Sims 3:sen huonoutta! -.-'

• Rahastusta!

Taidat olla ääliö muiden "isi maksaa" ääliöiden joukossa?

Tässä ei valiteta Sims3:sen huonoutta, vaan sitä kuinka EA rahastaa tekemällä kalliita lisäosia joiden sisältö on pelkkää paskaa!

Yhtiö, Peli, tajuatko eron?

Sims3:n parhaimmat lisäosat ovat juuri tuo maailmanmatkaaja, unelmaduuni ja lemmikit, koska ne toivat oikeasti jotakin lisää sekä ominaisuuksissa, että myös tavaroissa. Mutta mitä muuta ovat tuoneet esimerkiksi kamalisärit tai uusimmat lisärit, iltahuvit, täyttä elämää ja superstara?

Mitä uudemmasta lisäristä on ollut kyse, paitsi petsien kohdalla, sitä vähemmän on tullut _ominaisuuksia_ ja sitä enemmän on yritetty myydä _tavaraa_ simsstoren kautta joka liittyy kiinteästi lisäriin.

Ellet usko kuinka pahasti EA rahastaa teitä, niin lue tästä mitä kaikkea kakkoseen tulleet lisärit ovat pitäneet sisällään ja vertaa sitten kolmosen lisäreitä.

http://fi.wikipedia.org/wiki/The_Sims_2

http://fi.wikipedia.org/wiki/The_Sims_3

Olet sokea ellet näe eroa!

• LimsaLasi
        Rahastusta! kirjoitti:

Taidat olla ääliö muiden "isi maksaa" ääliöiden joukossa?

Tässä ei valiteta Sims3:sen huonoutta, vaan sitä kuinka EA rahastaa tekemällä kalliita lisäosia joiden sisältö on pelkkää paskaa!

Yhtiö, Peli, tajuatko eron?

Sims3:n parhaimmat lisäosat ovat juuri tuo maailmanmatkaaja, unelmaduuni ja lemmikit, koska ne toivat oikeasti jotakin lisää sekä ominaisuuksissa, että myös tavaroissa. Mutta mitä muuta ovat tuoneet esimerkiksi kamalisärit tai uusimmat lisärit, iltahuvit, täyttä elämää ja superstara?

Mitä uudemmasta lisäristä on ollut kyse, paitsi petsien kohdalla, sitä vähemmän on tullut _ominaisuuksia_ ja sitä enemmän on yritetty myydä _tavaraa_ simsstoren kautta joka liittyy kiinteästi lisäriin.

Ellet usko kuinka pahasti EA rahastaa teitä, niin lue tästä mitä kaikkea kakkoseen tulleet lisärit ovat pitäneet sisällään ja vertaa sitten kolmosen lisäreitä.

http://fi.wikipedia.org/wiki/The_Sims_2

http://fi.wikipedia.org/wiki/The_Sims_3

Olet sokea ellet näe eroa!

Ihan vaan tiedoksi, että sekä kakkosen että kolmosen lisärit on lähes kopiota ykkösen lisäreistä. Ne on vaan paranneltuja versioita niistä alkuperäisistä. Ja ehkä kolmosen lisärit ei sisällä niin paljon uutta kuin kakkosen, koska kolmosen peruspeliin otettiin jo mukaan suurin osa kakkosen lisäreiden tuomista uusista "hyvistä" toiminnoista.

• vihaan kolmosta

Kakkosen lemmikkielämässä on paljon paremmat ihmissudet.Sims 3 on paska kun ne ukot on semmosii vahanaamoja ja ne noidat on paljon kiinnostavampia kakkosessa ne niin kun tekee huonompia lisäosia sims kolmoseen ja kerää rahat kakkonen takas kauppaan!

• Säälittävä oot

No painu sitä kakkosta pelaa sit,vittu.Ja alottaja on yht FIKSU ku sä.

• SimsSupernatural

Haluaisin tietää mihin vertaat niitä kakkosen ihmissusia? Tietääkseni et ole voinut pelata ja kokeilla mitä kaikkea kolmosen ihmissusilla voi tehdä. Monet ovat myös valittaneet niiden ulkomuodosta, mutta kuten jo mainitsin toisessa kommentissani, pelaaja voi itse päättää miltä sim näyttää ihmissutena. Ja lisäksi, kyllä joissain kaupoissa vielä kakkosen lisäreitä myydään. Aika useissa ottaen huomioon että kolmonen on ollut myynnissä jo kolme vuotta (ja ykköstäkin taitaa vielä löytyä...).

• Älä valita

Sanot siis, että uudet rodut häiritsevät sinua? Jos viitsisit etsiä tietoja, niin tietäisit, että voit säätää muiden rotujen ja julkkisten määrää supernaturalissa. Julkkisten säätäminen tulee todennäköisesti seuraavassa päivityksessä.

• räyh...

Jos sun mielestä kolmosen lisäosat on rahastusta niin miks kakkosen sit ei oo ja kyl kolmosen lisäosis tulee myös paljon uutta ja sä voi ees tietää millanen supernatural on kun ei sitä voi ees ostaa viel mistää

• Mä rakastan Sims kolmosta, ja tuo lisäosa....Mahtaavutta.Ei ole tyhmä, vain ehkä outo idea laittaa taruolennot samaan packiin.

• no moro

samaa mieltä fenix.eddison mut mua kiinnostaa et millon se ilmestyy tai ilmesty

• En oo tyhmä
        no moro kirjoitti:

samaa mieltä fenix.eddison mut mua kiinnostaa et millon se ilmestyy tai ilmesty

Se ilmestyy kauppoihin 6.syyskuuta.

• Mediumi

Aloittaja heitti mielestäni vain oman mielipiteen siitä, kannattako tuota ko. lisäriä ostaa :) Ite tykkään lukea pelaajien arvosteluita ennemmin kuin kirjoituspalkkio mielessä olevilla lehtiarvostelijoilla.

Voin myös kuvitella, että koska peli on tullut suosituksi, niin sitä helposti ollaan raha silmissä tekemässä mm. lisäreitä.

Mun mielestä kakkoseen tuli harvemmin lisäosia ja nyt Sims 3:seen tuntuu lisärit ilmaantuvan kuin sienet sateella :P

Kun kukaan ei enää osta pelin lisämatskuja niin EA games julkaisee Sims 4:sen, josta on paljon puhuttu, että hahmot olisivaty chibejä. Tuntuu, että huhu pistettiin itämään, jotta pelaajat kertovat mielipiteensä ja pohtisivat netissä pelin vastaanottoa. En sit tiedä.

Supernatural lisäri on saatettu tehdä kakkosen lisärin suosion pohjalta sekä siksi, että tällä hetkellä on erittäin kovassa suosiossa kaikki vamppyyrijutut sun muut fantasiahahmot. Siis kirjallisuudessa, tv-sarjoissa sun muissa. Joten miksei peli menisi kuin kuumille kiville, vaikka se olisi tehty hutaisten.

Positiivisen näkökulman heitän tähän loppuun, että Sims 3:ssa (kuin myös kakkosessa) on kiinnostavinta se, että vaikka kuinka pelaat niin aina löydät jotain uutta :) Eli voisi kuvitella, että tuossa Supernatural lisärissä olisi paljon sellaista, mikä yllättää ja mistä ei ole puhuttu.

Heitin tämän kirjoituksen nyt tähän, vaikken ole siis kyseistä lisäriä pelannut ja tuskin tulen edes hankkimaan. Jo kakkosessa Yöelämää-lisärissä vampyyrit oli melko tylsiä. Noidat, (muistaakseni Kaupunkikämppälisärissä??) sen sijaan olivat pelattavuudeltaan mielenkiintoisempia.

Mutta joo, Simssit on juuri siksi kivoja, että ne ovat niin lähellä oikeaa elämää. Ehkä siksi en niin välitä tommosista yliluonnollisista ja mielikuvitushahmoista :)

Voisin kuvitella, että alkuperäinen kirjoittaja osti pelin tietämättä siitä vielä yleisiä pelikokemuksia. Monihan keräilee Simssien lisäosia, vaikkei itse lisäri ole miellyttävä.

• vihaan kolmosta

Joo vampyyrit on tylsiä.Noidat on kiinnostavia ne on varmaan parhaita ylöiluonnollisia olentoja.Minusta kakkosessa on niin kivaa kun sillä noidankattilalla voi tehdä taikaesineitä.Niillä voi sitten esim herättää simin kuolleista tehdä simin iloiseksi tai puhdistaa kohteita.Se on niinkuin tosi mielenkiintoista kun niitä loitsuja on vaikka kuinka paljon.Mutta jos kolmosessa ei käytetä niitä taikajuomia mihinkään

• SimsSupernatural

Kyllä alkemiataidoilla tehtyjä taikajuomia käytetään Supernaturalissa vaikka mihin. Niillä voi esim. muuttaa simin taruolennoksi/takaisin normaaliksi simiksi ja kirota/lumota muita simejä. Ja noidilla/velhoilla on myös luuta jolla he voivat lentää naapurustossa, sekä taikasauva, jolla he voivat loihtia muita simejä ja taistella toisia noitia/velhoja vastaan (kunhan ensin opiskelevat loitsuja). Myös keijut voivat taikoa, lentää naapurustossa ja myös muuntua pixie-muotoon eli ihan pikkuruisiksi. Pelissä on siis paljon kaikkea uutta, ja kaikenlaisia taruolentofaneja on pyritty miellyttämään (eli esim. niitä jotka eivät tykkää vampyyreista mutta pitävät noidista).

• Simmmms

Minun käsityksen mukaan siihen tulee myös huvipuistoja ja karnevaaleja... Tai niin wikipediassa luki..

• no moro

No moro sullekkin jos sims 3 ei kelpaa niin kato sims 4 ja 5 & 6 trailerit
      Ootan innolla super naturalii ja joo oon nähny live pelaamista et tota ookko vähän nolo ja mää seurasin sitä sydän sängyn halukkaitten määrää et vikana päivänä olin niinkun x_x et totä ekkö voinu keksii parempaa aihetta

• Joku ulkopuolinen

Minusta simien luominen sims 3:ssa on aivan mahtavaa! Tuskin maltan odottaa sitä super mitä lie ilmestymistä!

• SimsSupernatural

Aloittajalla on oma mielipiteensä, mutta kannattaa ottaa asioista selvää ennen kuin lyttää pelin joka ei ole edes ilmestynyt (ja tiedän että kirjoittaja sanoi haukkuvansa EAn tapaa rahastaa, mutta juttu taisi kyllä karata häneltä väärille poluille, sillä ainut mitä tekstissä näin oli Supernaturalin haukkuminen).

Aloittajan tekstin perusteella Supernaturalissa voi vain tehdä taikajuomia (oikeammin alkemia) ja luoda pari taruolentoa (eli vampyyrit, keijut, noidat, ihmissudet, zombit ja ennustajat) ja peli ei muka tuo mukanaan mitään uutta verrattuna esim. Lemmikit lisäosaan. Jos saan kysyä, niin mitä muuta hienoa Lemmikeissä tuli mukana kuin vain lemmikit? Samalla tavalla Supernaturalissa tulee mukana taruolennot eli ihan sama asia. Ja jos asiasta olisi ottanut selvää, tietäisi, että kaupungeissa saa säädeltyä haluaako taruolentoja kaupunkiinsa vai ei ja kuinka paljon. Ja lisäksi uutena "isona" ominaissutena on se, että taruolennon voi luoda jo siminluontitilassa, eli muuntumiseen ei välttämättä tarvitse esim. vampyyrin puremaa tai alkemian taitoja. Esim. keijuille saa haluamansa siivet (malli, väri) ja ihmissudet saa myös sen näköisiksi kuin haluaa (karvojen määrä, väri, naaman piirteet ym.) Ja nyt myös taaperot ja lapset voivat olla taruolentoja, eli voit luoda siminluontitilassa vaikka pienen keijutytön tai ihmissusipojan. Ja myös perheeseen syntyvä vauva omaa maagisia voimia (molemmat vanhemmat esim. keijuja = lapsi on keiju, vanhemmat esim. ihmissusi ja vampyyri = lapsi on joko vampyyri tai ihmissusi). Myös pelissä mukana tuleva täysikuu tuo lisää erilaisuutta peliin.

Ja jos peli on muka rahastusta eikä tykkää taruolennosta, niin eihän sitä lisäriä tarvitse ostaa. Itse ainakin olen jo pitkää toivonut jotain "maagista" peliin mukaan, kun tuo töihin-nukkumaan-syömään pelaaminen alkaa välillä kyllästyttää.

Ja totta kai lisäosat tehdään, jotta niistä saataisiin rahaa, mutta niiden tekemisessä kuunnellaan myös pelaajien toiveita (itse olen jo pitkään ilmaissut halukkuuteni tällaiseen lisäosaan Sims3-sivulla). Ja mitä maailmassa muka tehdään myytäväksi muun kuin rahan takia?

• hgchgcgh

Lue tarkemmin. Siinä on kyllä aika vähän supernaturalista, ja sekin vain vertaamista.

• ChocoLagune
        hgchgcgh kirjoitti:

Lue tarkemmin. Siinä on kyllä aika vähän supernaturalista, ja sekin vain vertaamista.

Ja miksiköhän otsikko on Sims 3 Supernatural, jos siinä on muka vain vähän supernaturalista? Siis koko ketjuhan alkaa siitä miten supernaturalia väitetään mitäänantamattomaksi rahastuslisäriksi...
        Ja niinhän supernaturalia juuri lytätään kommentissa, vertaamalla sitä muihin "muka parempiin" lisäosiin...

• Iloinen ihminen

Kiitos SimsSupernatural kun annoit tuossa sivu mennen kivaa tietoa mitä minä en vielä tiennyt.(Olen surkea imuroimaan tietoja netistä.)

• Gebbu

Olen samaa mielät SimsSupernaturalin kanssa!

Eihän sitä lisäriä toki ole pakko ostaa, jos ei tykkää siitä.

• Celiana

Minun mielestä aika turha lisäosa... Tai siis itse en ainakaan ostaisi, odotan sitten parempia lisäosia. Olis sitä varmaan ihan kiva kokeilla, mutta ei minun makuun:)

• Puukoppa

Kerrankin joku ilmaisee mielipiteensä mukavasti, ilman valtavaa puolesta/vastaan huutamista :)

• Hyvä!

Nyt puhut asiaa! Ite oon ostanut Supernaturalin ja omasta mielestäni se on hyvä. Aluksi ajattelin että se on surkee mutta sitten aloin kattoo kaikkee esim. Lets play sims 3 supernatural ja aloin harkitsemaan ostamista. Ja sitten ostin sen ja olen erittäin tyytyväinen ostokseeni! :)

• Mursu637

Tätä aihetta on kyllä hauska lukee
      "no vittu painu sitten sitä kakkosta pelaamaan". Ei kannata ottaa tätä niin tosissaan. Heti jos sanoo jonkun negatiivisen kommentin tuosta niin haukutaan ihan pihalle. Kaikilla on oma mielipide;)
      Saa tänne tulla varmaan negatiivistäkin palautetta antamaan, eikä aina vaan "Supernatural on niin paras". Joo ei sillä että toi olis huono lisäri tai jotain, itse aion ainaski ostaa:D

• Sims-fani

Sims 2:sessahan tuli myös kaikellaisia taruolentoja, mutta vaan eri lisäosissa. Esim. Yöelämässä vampyyrit, Lemmikielämässä ihmissudet, Yliopistossa zompit ja niin edespäin. Siinä tavallaan "rahastetaan" enemmän, jos joku on kiinnostunut kaikesta yliluonnollisesta ja joutuu ostaa kolme lisäriä, että saa kolme taikaolentoa. Minä odotan ainakin innolla tätä uutta lisäriä :D

• Emtjdk

^^^ No eihän se nyt mitään rahastusta ainakaan ole, siinnä on tarkoituskin tulla esim. Yliopistossa yliopisto, eikä zombit, ne vaan on kiva lisä:)

• Taas koukussa

Pakko kirjoittaa näin monta kuukautta myöhemmin, että tuo todellakin oli ärsyttävää Sims kakkosessa. Itsekin ostin kaupunkikämpän vain saadakseni noitia, ei minua muut lisäosan ominaisuudet oikeastaan kiinnostaneet. Ärsytti myös se, että lemmikit oli ns. peruspeliin vertautuva, eli saadaksesi ihmisusia yliopiston kautta tai taikakissan kaupunkikämpässä piti ensin olla tuo lemmikit.

• Sims-fani

Tarkoitin vaan sitä, että JOS on kiinostunut kaikesta yliluonnollisesta :D Olisi ollut kiva saada kakkoseen jotain yliluonnolista, kun eri lisäosissa, mutta kuitenkin :)

• Sims 3 kannattaja

Jos noi vitu*taa toi Sims 3 nii miks siitä muille pitäs viel valittaa??!!

• -

Olkaa piraatteja niin ei tarvitse sitten siitä rahastuksesta valittaa.

• Omru

On minun mielestänikin nämä kolmosen lisärit ehkä hieman laimempia, mutta jos ei kelpaa, ei myöskään tarvitse ostaa.

Ja kannattaisi ottaa hieman selvää tuosta pelistä. Siinä saa itse säätää, kuinka paljon noita olioita on.

• The Sims on ihana <3

Hmm... kuka ihme tän aloitti? Siis mitä se aatteli. Mun mielestä The Sims 3 Supernatural on niin ihanan kuuloinen ja varmastikin se tulee olemaan paras lisäosa The Sims 3: ssa. Oon lukenut erityisen paljon kaikesta Supernaturaliin liittyen ja se säädin (mistä Omru, SimsSupernatural sanoivatkin jo) on aivan upea. Esim. taviskylän (Sunset Valleyn) ajattelin jättää sellaiseksi, ilman mitään erikoisia ilmiöitä. Lisäosaa (edellisiä matkien) ei kannata ostaa, jos sen aihe ei kiinnosta! Itseäni kiinnostaa kaikki mitä vampyyreihin, noitiin, keijuihin... tulee. Mun mielestä on hienoa, että tällänen lisäri tulee, ja jos ei tiedä millainen peli edes on, sitä on turha tulla haukkumaan. Ja mitä kuvittelet, että pelit ovat ilmaisia? Pakkohan niiden on jotain maksaa. Kyllähän se sentään kaikkea hienoa sisältää:
      http://radola.createforumhosting.com/the-sims-3-supernatural-t18126-60.html

• Banaanimössö

samaa mieltä simssupernatural lin kanssa.

"Olkaa piraatteja niin ei tarvitse sitten siitä rahastuksesta valittaa."

Ei maksa vaivaa. Mulla meni kaikki muut simssit (ladatut) rikki ku yritin sitä katy perry lisäosaa ladata.

• Kokenut Pelaaja

No mä ainakin odotan innolla sitä "Yliluonnollista" ja vielä enemmän odotan "Vuodenaikoja" se tulee 15 marraskuuta ^^ ja siis aivan mahtava! http://www.youtube.com/watch?v=yB5nTGm0j3Q :) Mut siitä oli puhuttava et niitä simsejä EI KANNATA ladata muilta ihmisiltä!! menee peli sekasi ja tullee "bukeja" mun piti ladata koko peli uudestaan niin alkohan taas pyöriin.. mut sit menin taas siihen lankaan et otin vaan yhen simin ja sit jo miehillä oli jo rinnat XD et taidan taas ladata sen.. JA EN OTA ENÄÄ YHTÄÄN MITÄÄN SIELTÄ NETISTÄ JOTKA EI OO TEKIJÖIDEN TEKEMII!! :P

• Vuodenajat!

Vihdoin ja viimein joku mainits Sims 3 Vuodenajat! Kiitooos!!!!

• Kokenut Pelaaja

Oleppa hyvä! :D

• Wesad

Ymmärrän täysin. Kolmonen oli suuri pettymys, ja jokanen lisäosa on ollut naurettava verrattuna siihen eeppisyyteen mitä löytyy ensimmäisen ja toisen Simsin lisäosista. Onko kolmonen huono peli? Ei. Mutta selvästikkin EA on vaihtunut mielikuvituksesta rahastukseen (mitä nykyfanit eivät tunnu huomaavan). Odotan kyllä innolla tätä lisäosaa mutta pelkäänpä että se menee siihen samaan "kyllä fanit sen ostavat koska se kuuluu pelisarjaan" johon EA nykyään sortuu aivan liian usein.

• Phurinaki

"Oletteko koskaan nähneet EA:n levittävän ihan oikeaa ja aitoa pelimateriaalia Sims3:sta, vai oletteko nähneet pelkkiä vauhdikkaita videoita jotka eivät kuvaa aitoa pelikokemusta?"

Itse asiassa olen. Supernaturalista tuli 2 suoraa tunnin mittaista lähetystä (toisessa esiteltiin myös vuodenaikoja), jossa pelin tekijät pelasivat peliä ja esittelivät toimintoja.
      Ja ihan uteliaisuudesta, missä olet nähnyt realistisen pelimainoksen, jossa peliä on vain pelattu laimeasti, kuten itse sitä sitten joutuu pelaamaan? Eikös ne aina ole niitä "huippukohdista" koottuja videoita?
      Ja Sims 3 videomainoksissa lukee aina "kaikki videossa esitellyt toiminnot/tapahtumat eivät välttämättä ole saatavilla itse pelissä" tai jotain vastaavaa. Eli asiasta ilmoitetaan, joten kukaan ei voi valittaa että olisi tullut huijatuksi.

• BlaaHaa

Mitä ihmeen rahastusta? Ihan saman hintasii kolmosen lisärit on ku kakkosenkin ja sisällötkin on melkein identtiset. ja eihän niitä tarvii heti ostaa jos ne tuntuu kalliilta, mäkään en oo yhtään sims 3 peliä ostanu täydellä hinnalla vaan oottanu tarjouksia.

• Hiiteen koko sims

ai että tätä väittelyä on hauska lukea :D ja kuinka turhasta asiasta tässä kaikenlisäksi kiistellään :-D

• 22.25

EI saa ladata laittomasti... siit kärsii kaikki, myös simssin tekijät, että pelaajat. Jos lataat laittomasti eli ilmaiseksi niin ei tule tuloja simssin tekijöille, jolloin ei ole varaa tehdä lisää pelejä.. ja jos ei sims 3 oo nii hyvä ku sims 2 nii pelaa simssii eikä tarvii purkaa agressiivisuuttas internettii... simssin tekijöille voi laittaa viestiä et nyt vittu tää ei oo yhtää niiku trailereis et voiskos asialle tehä jotain.. Joten vittu turvat kiinni ja pelatkaa.. Kiitos

• hanhiball :))

joo,o mää ainaki ootan todella inolla uutta the sims 3 supernatural lisäosaa :) ja turhaa tuutte sanoon kaikkee negatiivista ja sit siitä sanotaan negatiivista tai jos sanotaan jotaki positiivista nii sanotaan jotaki negatiivista! että suksikaa kuuseen! antakaa kaikkien sanoo omat mielepiteet äläkäkää ruetko ruinaamaan! ja varotan, älä lataa laittomasti netistä, isoveli latas mulle eikä peli toimi ja ku piti oottaa et se lataa siihen varmaa 2 päivää! no, joka tapaukseks, ootan sitä innolla! :)

• .......=)

Koska toi supernatural oikeen tulee kauppoihin kun en ole sitä kaupoissa nähnyt vaikka julkaisupäivä on jo mennyt?

• Phuuvie

Ilmestyä sen olisi pitänyt 6.9. Meilläkin päin Prisma, Citymarket ja Anttila sanoivat että ei ole tullut, vaikka olisi pitänyt. Gamestop liikkeestä löysin sitten, vaikka vieläkään ei ole soitettu Anttilasta, josta luvattiin ilmoitella kun saapuu. En tiedä onko sitten joku laajempi toimitusongelma.

• miekii haluisin tietää et millo ilmestyy kauppoihin... =o

• radolapimu

Eilen tilasin ton supernaturalin halvasta nettikaupasta hintaan 32.90 kun prismassa sitä myydään 44.95. Pitäis saapuu tossa alkuviikosta :) Oottelen ihan mielenkiinnolla minkälainen peli tuo sitten mahtaapi olla.

• Quatu

Aika kallis... Oliko se ihan PC versio, vai? Koska tietääkseni Sims 3-lisäosia myydään lähes kaikkialla aina aluksi hintaan 34,90€. Vaikka ihmettelen myös kun cdon.com myy kyseistä peliä 44,95 vaikka kaikki muut on tähän asti olleet sen 34,95... ja sama juttu sen tulevan vuodenajat-lisärin kanssa... itse kyllä löysin pelin normaaliin 34,90 hintaan.

• radolapimu

Oli se ihan pc-versio,uusi,ja suomenkielinen :) Ainoo mitä siinä ei ollut niin sitä ''Limited Editon''-versiota. Tyytyväinen kuitenkin olen kun sain sen hitusen halvempaan hintaan.

• hhhhhhhhhhhh

itse ostin kyseisen pelin jostain netti kaupasta kanssa hinta oli 27,95€

• Et sattuis muistamaan sen nimeä? Olisin itse innokas saamaan sen noin halvalla :D

• siiseli

Ite ostan kaikki lisärit Anttilasta, sieltä on löytynyt kaikkein halvimmalla. Prismasta en ole koskaan ostanut simssiä, seillä kun eivät hinnat yhtään alene ajan mittaan. anttilassa kun vähän vielä vänkää hintaa alemmas esim. kotelossa olevan naarmun tai muun vian takia, johan rupeaa hinta lähtemään. Itse sain Superstaran viisi euroa halvemmalla, kun kotelo ei meinannut pysyä kiinni. Kyllä sitä alennuksen syytä löytyy! =)

• Stressaaja

Jee! Nyt se viimein on kaupoissakin! Kävin ostamassa hetki sitten :D

• c

Mistä ootte ton supernaturalin oikein ostanu kun must tuntuu et se on joka kaupastaa loppu.....

• saniza

tilaa se netistä hyvä ystävä! :)

• Ugibug

Hmm, jokaisen mielipide on, että onko sims 3 huono vai ei... Minusta ainakin monet lisäosat ovat olleet ihan hyviä, vaikka parannettavaa onkin rutkasti.. Ja tuleehan vuodenajat myös kolmoseen ja vielä kovin kivan oloisena:) Tietysti Ea rahastaa, mistä se muuten saisi rahat pelien tekoon, se asia nyt vaan pitää hyväksyä ja sitä paitsi onko sitä kolmosta pakko pelata jos selvästi pitää kakkosesta enemmän??

Ja sulle c, itse ostin supernaturalini cittarista:)

• Sims3:n pelaaja

Samaa mieltä Ugibugin kanssa! Milloin muuten ostit sen Cittarista? Kävin nimittäin tiistaina etsimässä sitä oman paikkakuntani cittarista eikä siellä ollu :(

• Ugibug

Sim3:n pelaaja, Ostin supernaturalin tuossa tiistaina, sinne oli tullut jo maanataina? ehkäpä ne vaihtelevat milloin niitä lsiäreitä saapuu kauppaan:)

• Sims3:n pelaaja

Luultavasti sitten :D Huomenna yritän uudelleen. Käyn kaikki mahdolliset kaupat läpi, eiköhän se jonnekin ole jo tullut :)

• yykaakooe

ai? itse olen kuullu pelistä pelkkää hyvää ja mitä muutenkaan sitten odotit? eikö uudet rodut ja taikajuomat muka riitä? paljon hauskempaahan sekin on, kuin ilman mitään lisäosia.
      ja jos et tykkää niin pelaa kakkosta, ei tänne tarvitse tulla ragettamaan.

• Joku

Ostin supernatural:in ja se on mun mielestä tosi hyvä. Mutta mua ärsyttää, kun mulla on okkulttinen otus yks nainen ja haluisin siitä noidan,mutta siitä ei voi tulla. Voisko joku auttaa jos tietää että miten saa okkulttisen otuksen pois ilman että heittää sitä naista pois.

• poiika

minun mielestäni tämä on aivan tyhmää mitä järkeä oli tehdä sims 2 ja 3, kun pian kaupoissa on sims 4. ensin ostetaan sims 1 sitten se unohdetaan ja tilalle tulee sims 2. mikesi siihen ykköseen ois voinut lisätä niitä lisäosia jotka tuo uusia lisäosia.kun tulee 4 sekin unohdetaan ja tulee 5. koko ajan menee rahaa,kun niillä vanhoilla ei tee enää mitään enkä haluu haukkumisia. ps.the sims 1 on paras pps.mulla ei oo mitään vastaaan sims 2,3 tai 4.

• Ei simssiä pelannut

Paljonko sim3 ja supernatural maksaa erikseen?

• Ncvege
        Ei simssiä pelannut kirjoitti:

EI helkatti pelkkä supestara ja super natural maksaa yhessä viis kymppiä sillä saa vaikka 2 uutta peliä! Missä psykoosissa te ihmiset olette selvää rahastusta ei näin EA ei näin
        EA nkin pelit alkaa pasken tumaan esim c&c tiberium twiligt pilasi sarjan kohta simssin vuoro flippedi floppedi flops EA n pelit roskiin meni kops

• Ö_Ö
        Ei simssiä pelannut kirjoitti:

no meil se makso 38 euroo

• En oo tyhmä!

Keksi oma valitus palsta. Älä tänne vit*tu tuu valittamaan.!!!

• Psykoosissa

Tai samalla hinnalla skyrim elder scrolls

• Ö_Ö

joo että täälä sitä itkeä pitää ku tuli peli ostettua, vai?

//mite voi estää zombeja syömästä kasveja? :D

• hernekukka

Jos ei ole sitä herneampujaa/peashooteria niin rakenna aitaus portilla varustettuna niiden kasvien ympärille ja laita portin lukkoasetukseen "vain oma talous". Toimii ainakin minulla ^_^

• Supernatural fani

Sims 3 supernatural on paras.Sain siinä kaksoset toinenen oli vamppyyri ja toinen noita. :D

• IhQu02

Kuule, voit laittaa sieltä asetuksista ihmissudet, keijut yms. pois päältä, jos se sua häiritsee. Itse aion hankkia Supernaturalin tai pyytää synttärilahjaks.

• IhQu02

Ai niin, ja vielä lisään, että mulla on Lemmikit, Unelmaduuni, Vuodenajat ja Täyttä Elämää. Ensin luin läpi Radolan (radosims.fi:n foorumi) keskustelut noista lisäosista, tsekkasin arvostelut ja vasta sitten ostin itse lisäosan; näin en pety. Ja kaikista oon tykänny, eikä oo menny rahaa hukkaan. Näin aion tehdä myös Supernaturalin kohdalla = tsekkailen arvosteluja, hintoja ja näin.

• elämä on ihanaa

Itsehän maksoin sims3 supernatural adventures jokasesta about 500 ruplaa eli euroissa vähä alle 40 euroa yhteensä kaikista kolmesta pelistä.

• Taitava pelaaja/rakentaja/sisustaja löytää kyllä jokaiselle taidolle/esineelle käyttöä. Minä en ainakaan ole kokenut mitään turhaksi. Kaikki riippuu vain pelaajasta ja hänen mieltymyksistään

ELÄKÖÖN VALINNANVAPAUS!

• MegaForcehullu

No mitä järkee on ostaa sims 3 kun on perseestä ja ainahan voi ladata ton kaiken paskan

• Okkultti

Supernatural-lisärissä tulee monennäkösiä juttuja, kuvia ja textiä (tosin enkuks) löytyy esim. SimsVipist ja Carl's Sims 3 Guidest. Omistan ite ton lisärin ja kaikki muut, ja monilla foorumeilla valitetut bugit on kyllä totta, mutta siitä pääsee räpläämällä niitä yliluonnollisasetuksia pois päältä kun alkaa liikaa bugaan.

Ihan tosiaan, kyllä ne alkemiaeliksiiritkin on hyödyksi. Niillä voi muuttaa simin yliluonnolliseks, saada taitoboosteja, yks sellanen on, mistä saa onnellisuuspisteboostin, kullaksi muuttamiseliksiiri, jolla saa rutosti fyrkkaa ymsyms.

Noidista sen verran, että ne pystyy ofc taikoon, mut pitää kehittää taikatasoo, mikä on kyl aika ärsyttävää. Ne voi esim. loitsii simin rupikonnaksi, (rupikonnan päiseksi) , tai tehdä kummituksesta zombin. Pikkuvinkki: Jos et haluu pulittaa Jumalten Ruoan reseptistä, voit vaan kehittää taikataidon tasolle 10, taikoo zombirituaalin hautakiveen, kummitus nousee zombina, ja senkun päräytät kasitason auringonvalolumouksen siihen niin voila: sulla on elävä ei-zombi!

• I love the sims 3

Supernatural on just parhain lisäosa! Mä rakastan sitä! Vampyyrit on parhaita

• lkj

moi. jos on vampyyri nii pystyykö siinäki tulee vahvemmaks tai jnt esim ku ihmissusi pystyy jossai vaihees muuttaa muit simei ihmissusiks.

• Vampyyri voi muuttaa muita simejä vampyyreiksi ja saa myös omat erikoisvoimansa.

• Kuuntelia

Tulin tänne sen takii et voisin vähän lukee siitä sims 3 supernatural:ista tietoo mutta huomasin että tällä sivulla vain moititaan enimmäkseen sitä joten taidan lukea jostain muualta...

Mutta mielestäni on turhaa moittia, jos itse pitää enemmän 2 nii sitte pitää, ei kuitenkaan tarvitse täällä siitä mitään kertoa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      72
      2698
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      23
      2672
    3. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      107
      2322
    4. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      34
      1619
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      239
      1553
    6. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1537
    7. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      40
      1475
    8. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      28
      1270
    9. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1216
    10. Mitä uskot sinun

Ja kaivattusi välillä tulevan tapahtumaan lähiaikoina
      Ikävä
      95
      1181
    Aihe