Lukekaa:Mitä mä teen!

tyttö98

Joo eli etin täällä n.3-4 kk sitten poika ystävää. Sit tuli yks joka kysy et hyväksynkö sen. No kysyin ensin et missä asut ja se sano et eurassa. Ensin mul ei ollu hajuukaan missä eura on ja ku katoin google mapsista ni oho...sinne ajaa espoosta jotain 5h (asun siis espoossa). Sit sanoin sille et asut vähä liian kaukana et en vois mennä tapaa sitä sinne, mut sit se vakuutteli et se tykkää matkustamisesta ja näin...noo sit suostuin eikä vieläkään olla tavattu!! Musta tuntuu siltä et se ei jaksais/haluis nähä mua vaikka toi ei varmaan oo totta mut musta TUNTUU siltä. Nyt en tiiä mitä teen ku oikeesti halusin semmosen poikaystävän jonka voi nähä vähintään kerran viikossa ja viettää sen kaa aikaa ja tälleen. Mitä mä teen!?! (Ps. Ei olla viel yhes ku ei olla tavattu) Mua ei haittaa vaik se näkis tän koska sithän se tietää miltä must tuntuu! :/

8

161

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jaa se bunghe huoh... Joo matksustelevamäkin olen aktiivisempi jo 3-4 kertaa käyny voi jumalauta kun en oo nähny siuu vielläkään! )-:

• tyttö98

Nii )-:

• jormaspermakorva
      • tyttö98

Hmm..no jos mun mökki on n.puolet euran matkasta ja sinne ajaa n.3,5h

• jormaspermakorva
        tyttö98 kirjoitti:

Hmm..no jos mun mökki on n.puolet euran matkasta ja sinne ajaa n.3,5h

Onko mökki Eura-Espoo välillä, sillä jos ei ole niin se on ihan eri asia, sillä Euraan mennään moottoritietä ja mökit ovat yleensä keskellä korpea.

• tyttö98
        jormaspermakorva kirjoitti:

Onko mökki Eura-Espoo välillä, sillä jos ei ole niin se on ihan eri asia, sillä Euraan mennään moottoritietä ja mökit ovat yleensä keskellä korpea.

Mulle on kerrottu et sinne menee 5h. Saattaa se olla väärä tieto mut ihan sama on 2ja puol tuntiiki aika paljon MUN mielestä.

• 1,2,3,4...

1. Olet väärällä asenteella etsimässä poikaystävää. "haluun ku naapurin liisallakin on"
      2. Kaukosuhteet ei toimi
      3. Sun vanhemmat ajaa teidän mökille ilmeisesti aika hitaasti....
      4. mene muualle ruikuttaa !

• eeespoolainen

lisääs sähköposti asun itte espoos ni ijutellaa lisää (:

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      92
      4706
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      113
      3892
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      202
      3758
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      88
      2169
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      75
      1951
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      79
      1318
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      130
      1202
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      159
      1173
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      53
      1075
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      30
      924
    Aihe