Hei, pysyykö labradorit yleensä hyvin pihassa irti kytkemättä vai lähtevätkö mielellään tutkimaan myös naapuruston pihoja?
Tarkoituksena ei ole jättää koiraa yksin pihalle, vaan kun itse touhuun pihalla voisi koira olla kytkemättä jos mahdollista...
Onko uroksissa ja narussa eroa tässä suhteessa?
Labbis irti pihassa
2
173
Vastaukset
Meillä on n.5v uroskoira joka ei ole leikattu. Pysyy hyvin pihassa jos antaa tarpeaksi huomiota. Meidän uros pysyy pihassa hyvin kun sille heitetään keppiä :) Suosittelen isoa pihaa, ja mielellään aidatttua. Vaikka meillä ei ole aidattua.
- Tämmöinen kokemus
No ei juoksuisen nartun kanssa kyllä ole mukava lenkkeillä, mikäli uroslabbis on irti pihalla. Yleensä ne siinä vaiheessa heittäytyvät umpikuuroiksi "tänne" -komennolle.
Siinäpä sitten koitat pitää narttusi suojattuna, kun pihalta ryntää kuolaava uroskoira.
Laita nyt edes kyltti ja riittävän kauaksi, että tiedetään varoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1341686- 391611
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa621358- 681305
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2091124Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2731078- 701073
- 74955
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää19938Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106878