Hei, pysyykö labradorit yleensä hyvin pihassa irti kytkemättä vai lähtevätkö mielellään tutkimaan myös naapuruston pihoja?
Tarkoituksena ei ole jättää koiraa yksin pihalle, vaan kun itse touhuun pihalla voisi koira olla kytkemättä jos mahdollista...
Onko uroksissa ja narussa eroa tässä suhteessa?
Labbis irti pihassa
Labbista suunnitteleva
2
183
Vastaukset
Meillä on n.5v uroskoira joka ei ole leikattu. Pysyy hyvin pihassa jos antaa tarpeaksi huomiota. Meidän uros pysyy pihassa hyvin kun sille heitetään keppiä :) Suosittelen isoa pihaa, ja mielellään aidatttua. Vaikka meillä ei ole aidattua.
- Tämmöinen kokemus
No ei juoksuisen nartun kanssa kyllä ole mukava lenkkeillä, mikäli uroslabbis on irti pihalla. Yleensä ne siinä vaiheessa heittäytyvät umpikuuroiksi "tänne" -komennolle.
Siinäpä sitten koitat pitää narttusi suojattuna, kun pihalta ryntää kuolaava uroskoira.
Laita nyt edes kyltti ja riittävän kauaksi, että tiedetään varoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek236790Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.284268- 343136
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1723005- 101978
- 821754
- 1501634
- 1471622
- 121548
- 221490