Neuvoja kaipaisin miten saan varattua mahdollisimman halvat lennot? Netti
sivustoja sitä varten näyttää olevan useita, onko niiissä eroja? välilaskuista en välittäisi lasten kanssa ja saisi olla "luotettava lentoyhtiö". Kannattaako lennota varata mahdollisimman aikaisin vai mahdollisimman lähellä lentoajankohtaa? Muita neuvoja saada mahdollisimman halpa ja helppo lento lapsiperheelle?
Kiitos jo etukäteen
Lentojen itse varaaminen??
4
165
Vastaukset
- heti vaan varaamaan
Aikainen lintu nappaa madon (yleensä mitä aikaisemmin varaa sen halvemmalla saa suoran lennon). Jos kohteessa on jokin erityistilanne (urheilukisoja, festareita, yms on lennot sinne kalliimpia.
Yleensä varaaminen ei onnistu välttämättä yli vuoden päähän etukäteen. - CMA CGM
Mistä teitä pellejä riittää...
- pöh
nyt en tajua?
- Vastaus.
Valitettavasti suuri osa tämän palstan kirjoittajista ei lennä koskaan eikä edes osaa käyttäytyä, joten vastaukset ovat sen mukaisia...
Lentoja voi alkaa varata n. 11 kuukautta ennen, ja silloin ne ovat usein halvimmillaan, joskin tarjouksia tietysti voi aina tulla. Kuitenkin valinnanvaraa esim. aikataulujen suhteen on enemmän, mitä aiemmin varaa, ja varsinkin jos lähtijöitä on useita, varaisin mahdollisimman aikaisin.
Itse katson yleensä hintoja ebookersin sivulta, sillä se näyttää useita lentoyhtiöitä ja vertaileminen on helppoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057