Olen tässä harkitsemassa reissua Turun saaristoon ja löysin tuollaisen sataman johon ajattelin parkkeerata Juhannukseksi? Onko kellään tietoa millainen mesta on hinta laatusuhde ja onko saunat millaiset sekä satama noin muuten? Kiitos jo etukäteen tiedoista!
Millaista palvelua saa Laura Peterzensin satamasta ?
14
649
Vastaukset
- wrtey768
Älä missään tapauksessa mene tuohon mutalammikkoon, ei siellä ole kuin Gantin ylihintaisia ryysyjä. Voin kuitenkin suositella melkein vieressä olevaa Lootholmaa.
http://www.lootholma.fi- kaameakokemus no 1
Elämämme mutakylvyt saimme tuossa paikassa. Nuori satamakapteeni ohjasi meidät saunan laiturin viereen ja koko illan sitten mukulat hyppi mereen ja mutavesi lensi pitkin venettä. Aivan kamala kokemus ja 15 vuotta on noita paikkoja kierretty.
Emännältä sai vielä todella epäystävällisen vastauksen reklamaatiooni joka ei paljon lämmittänyt vaalean kuomun omistajaa.
Muutenkin kallis paikka ja henkilökunta aika epäystävällsitä virolaista porukkaa. On mennyt aika alas tasossa. Niin ja ensimmäisen kerran olen käynyt avajaiskesänä joten vertailupohjaa on..
- Veneilijä Hangosta
jaahas..no hyvä että tulin kysyneeksi aiheesta...pitääkin katsastaa toi Lootholma jos kokemukset tästä Lauran paikasta on tuollaiset....katselin vain tuosta netistä niiden kotisivuja ja ne näytti asiallisilta..mutta eipä se koskaan takaa mitään..onko siel millanen ruoka jos kävis syömässä?
- 14
etkö sä tajunnut että se on kysymyksenä kirjoittaneen paikan omistajan mainos. ilmeisesti paikka on melko huono kun pitää täällä mainostaa, että ei tule konkka.
- Sköndeä
Ai että mitä palvelua saa Persestä,,,, luonnollisesti sitä itteään
- jihy78
Kyllä se emäntä niine rääsyineen on aika koppava. Isäntä on tosi mukava ja puhelias kaveri. Virolaiset alipalkatut tiskitytöt pelokkaita esinaisen suhteen. Älä pysäköi ravintolan ilmanvaihdon tai saunan eteen.
Olen käyttänyt kyseistä satamaa kohtuullisen monta kertaa...
Koppavuutta en ole tavannut, päin vastoin, hyvää ja ystävällistä palvelua.
Käyttövesi oli joitakin vuosia sitten huono mutta asia korjattu.
Ruoka ei ole kalliimpi kuin muualla ja hyvä mutta ei gourme.
Vieras työvoima on sielläkin niinkuin muualla eikä se minua ainakin häiritsee.
Mutalampi se kyllä on mutta herra "kaameakokemus no1" ei ole enään asiallinen, -läikkiä siitä vedestä ei synny.
Vaatteet on siellä ylihintaisia mutta kuka nyt niitä tuli ostamaan.
Itse valitsen mieluimmin Peterzen kuin Lootholma mutta jos liikut noilla seuduilla suosittelen Katanpää...- Veneilijä Hangosta
Joo ei minua ne vaatteet kiinnosta vaan ruoka ja yöpyminen ja muuten palvelut.... sekä sitten toki venepalvelut noin muuten...
Tästä varmaan suuntaan kattelemaan noi kaikki jollakin tasolla.. - venhes
Todella ihana paikka! Idyllinen ja hyvät palvelut ja tasokasta henkilökuntaa! Tosin ei Lootholmaasakaan mitää vikaa ole, sekin on mukava paikka. Suosittelen molempia
- poiketaan jatkossaki
on hyvä paikka ja hinta/laatu kohdallaan, vaikka nyt juhannuksena lämminvesi saunasta loppus mut sen nyt ymmärtää. Se tiskin tyttö taitaa olla suomenruotsalainen eikä virolainen. Suosittelen lämpimästi käymään.
- Turusta purjehtija
Satamassa ei ole mitään myymälää, edes kioskia, josta voisi ostaa mitään elintarvikkeita ja lähin kauppa on noin kymmemen kilometrin päässä. Ravintola, josta toki voi ostaa parista kympistä ylöspäin ruoka-annoksia, ei myy lainkaan tupakkaa.
Jos ei tarvitse ostaa mitään elintarpeita veneeseen eikä tarvitse tupakkaa, on satama aivan hyvä ja suojaisa. Eikä se nyt mikään kuraprunni ole, siisti ja erittäin suojaisa satama. Sähköpistokkeetkin toimivat suurimmaksi osaksi. - Barlit 30
Suosittelen menemään satamaan. Jos haluaan päästä käymään kaupassa niin satamassa vuokrataan autoa halpaan hintaan. savukalaa saa tuoreena veneeseen . Saunatilat on tosi hyvät ja hienot. Ruokakin on todella hyvää.
- Barlit 30
Ja vielä lapsille löytyy trampoliini, kiipeilyteline, keinuja, jalkapallomaali, ja paljon tasaista nurmikenttää missä voi tehdä mite itse haluaa.
- Molemmat hyviä
Ihan hyvä paikka on Peterzens. Mutta vaihteen vuoksi kävin Lootholmassa ja sekin on oivallinen paikka ja mikä parasta, sieltä saa polttoainetta. On suihkut ja saunat, ravintola, frisbeegolf ynnä muuta leirintäalueen aktiviteettia. Kauppaan on matkaa pari kilometriä. Satama on myös hyvin suojainen mutta Peterzens on vielä suojaisempi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1176081Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631513929Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503305Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4742764Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2721783Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321443- 871406
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151356Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1611300- 771278